Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Z niekompetencją jak w banku millenium wcześniej się nie spotkałam. co pare dni nowy telefon bo brakował znowu jakiegoś dokumentu, gdzie wszystkie miałam na pierwszym spotkaniu ale wtedy nie były wymagane. Czy tak trudno jest opracować listę obowiązujacych dokumentów. Ale to jest nic. prawdziwy problem pojawił się z ubezpieczeniem na zycie. Chłopak w związku że miał ubezpieczenie wykupione w pracy nie chciał wykupować w banku. Pani powiedziała że to nie problem. Natomiast po pewnym czasie pojawił się problem. Mianowicie chłopak podpisujac ubezpieczenie wskazał mnie jako uposażoną - gdy staraliśmy się o kredyt zrobił cesje praw na bank i tyle. Okazało się ze bank chce być jedynym uposazonym. Jak dla mnie bardzo sprytnie ubezpieczenie na sume 100 tys do spłaty zostanie np 20tys w razie śmierci, nie ma innego uposazonego wiec gdzie trafi reszta pieniędzy z ubezpieczenia???? Jednak trwało to kilka dni umowa została zmieniona i dostarczona do panku Kolejne kilka dni mineło - odpowiedź z banku - analityk nie akceptuje grupowego ubezpieczenie !!! nie mógł od razu powiedzieć??? Zapytanie do banku - czy można u nich sie ubezpieczyc ? tak ale to potrwa koło 2-3tyg wiec lepiej znaleźć gdzieś na rynku. Bo w końcu czas leciał i niedługo kończył się okres określony w umie przedwstępnej z deweloperem i zaliczka by przepadła. Ok chłopak wykupił kosmicznie drogie ubezpieczenie indywidualne, zaniósł do banku. I cooo??? Odpowiedź- odmowa. Bo to dopiero umowa a nie ubezpieczenie. więc tłumaczymy że w tym przypadku jest się ubezpieczonym w momencie podpisania umowy. Nie, odmowa. NO dobra ostatnia szansa wziąć w banku ubezpieczenie. I co się okazało nie trwało to 2-3 tyg ale 3 dni (to jedno ok ale dlaczego pierwsza pani nawet nie wiedziała ile to zajmie- nie bralibyśmy indywidualnego gdzie indziej tylko od razu w banku bez zachodu) Jednak końcówka drogi bez błędna. Pani daje papiery do podpisu i po tym mówi jest pan ubezpieczony. A chłopak mówi - ale to tylko umowa . A pani - tak ale u nas umowa jest równoznaczna z ubezpieczeniem TAK??? A jak my to mówiliśmy to się nie liczyło Ogólne porażka-- brak kompetencji na każdym kroku
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »