Citi Handlowy

Adres siedziby:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
ul. Senatorska 16
00-923 Warszawa

Infolinia Banku Citi Handlowego:
Dla Klientów Indywidualnych:
801 32 24 84
+48 (22) 692 2484

Dla Mikroprzedsiębiorstw:
801 33 44 33
+48 (22) 692 29 00

(248 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

248 Opinie

użytkownik
Ocena:
Generalnie jestem związany z tym bankiem od wielu lat (zarówno prywatnie jak i firmowo) i byłem zadowolony. Jednakże od jakiegoś czasu, jakość obsługi mocno się obniżyła. Po pierwsze, w sposób drastyczny ograniczyli liczbę placówek, np. w Krakowie do 3! Po drugie, mają coraz większy bałaganik, w sumie drobne rzeczy ale denerwujące. Jednakże ostatnio przeszli samych siebie.\r\n1/ W związku z wyjazdem 22.07 za granicę i upływem ważności karty w pażdzierniku br., na początku czerwca udałem się do oddziału celem wymiany karty na nową, z dłuższym terminem ważności.\r\n2/ Taka karta została mi wydana, tyle tylko, że z takim samym terminem ważności jak stara, czyli pażdziernik (zauważyłem to po kilku dniach).\r\n3/ Zareklamowałem ten fakt na infolinii, poinformowano mnie że czas rozpatrzenia to cztery dni. Po czterech dniach otrzymałem info, że nowa karta jest personalizowana ale mogę ją otrzymać dopiero na początku sierpnia. Zrezygnowałem i poinformowałem że udaję się do oddziału w którym ją wydano po kartę z właściwym terminem ważności.\r\n4/ W oddziale przeproszono za problem i wydano bez problemu kartę z właściwą datą. Poinformowałem o kontakcie z ich infolinią, ale zapewniono mnie że żadna inna karta nie zostanie wydana.\r\n5/ Właśnie otrzymałem info, że mimo wszystko wysłali kolejną kartę i zablokowali wydaną w oddziale.\r\n6/ Problem jest taki, że przebywam w UK i będę w Polsce za kilka/kilkanaście tygodni, czyli zostałem bez karty\r\nJedny mój komentarz to taki, że pracują tam głupcy a/i przepływ informacji jest żaden. Kiedyś to był naprawdę fajny Bank, ale teraz to taki pośledni banczek. Wnioski pozostawiam Wam.

Komentarze (1)

użytkownik
~ Jerzy  •  2018-07-19
Czytam te opinie i nie wiem, czy to żarty, czy zmasowany atak konkurentów. Jestem klientem tego banku od kilkunastu lat i nigdy nie miałem większych problemów. Uważam ze to jeden z lepszych banków w Polsce.
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »