Bezpłatne oferty finansowe (★)   Skontaktuj się z nami
Szukasz innej oferty niż ma
Cyfrowy Polsat ?
oferta finansowa
Podaj swój email
Oddzwonimy bezpłatnie!

Cyfrowy Polsat

oceń

(196 opinii)

Zapoznaj się z opiniami na temat Cyfrowy Polsat. Jeśli korzystałeś z ich usług zostaw opinię »

Dodaj opinię

Opinie o Cyfrowy Polsat

użytkownik
~ rikiMor0102  •  2014-04-18
Ocena:
Z Cyfrowym Polsatem związany byłem od lat ..bo to już jest 11 lat współpracy z nim ( jeżeli tak to mozna nazwać ). Po tym okresie mogę z całą pewnością powiedzieć że nie do końca z nimi jest tak dobrze. Zauważyłem że strasznie olewają starych klientów którzy są z nimi od lat. Do tej pory nie miałem z nimi problemów, jednak kiedyś musiały się zacząć. Kiedyś miałem dekoder na własność u nich ( jak chcę płacić to płacę jak nie to nie- taką miałem umowę) . Później wziąłem drugi dekoder już na określony czas. i miałem dwa dekodery. Stwierdziłem po pewnym czasie że potrzebuję dekoder HD bo takiego nie miałem zadzwonili zaproponowali z multiroomem moim warunkiem jednak było to że jeden dekoder zamieniam na dwa HD ( zwykły + mooltiroom ) a drugi rozwiązuje umowę. Na infolini Pan doradził że tak da się zrobić wypowiadam umowę z tego z którego chcę zrezygnować jednak umowa była do lipca a ja podpisowałem w pażdzierniku Pan doradził że mogę wypowiedzieć i zapołacę karę 10 zł za zerwanie umowy. Na to przystałem . Chodziło abym wypowiedział umowę z trzymiesięcznym wypowiedzeniem i kara 10 zł( tak wychodziło to taniej niż płacić za 3 dekodery w tym za ten do lipca. Wysłałem wypowiedzenie przez trzy miesiące jeszcze płaciłem jednak żadna kara nie przyszła do domu . Dzwoniłem tam parę razy jedna Pani powiedeziała że wszystko jest ok jeszcze jeden miesiąc zapłacę i umowa wygasa z karą 10 zł. Następny miesiąc a tutaj zaskoczenie ponaglenie mnie do następnej zapłaty . Oczywiście dzwonię znowu do nich a tutaj Pan mówi że muszę płacić do końca lipca gdyż umowa jest źle wypowiedziana. Jakiś błąd w sformułowaniu wypowiedzenia. Wtedy stwierdziłem że mnie oszukali co dałem jasno do zrozumienia. Pan jedynie odparł że takie mają wypowiedzenie i nic z tym nie zrobią.Muszę płacić za trzy dekodery a jeden leży nieużywany.A co miały znaczyć te moje wielokrotne telefony na infolinię a zapewnienia Pani że wszystko ok. Teraz nawet sobię przypominam że jak podpisywałem tą wcześniejszą umowę na te dekodery HD to parę razy do mnie dzwonili cały czas inny konsultant nawet keidyś jak każdemu już mówiłem że nie chcę trzech dekoderów to jednemu drugi podpowiadał co było słychać w telefonie. Obsługa fatalna jak i traktowanie starych klientów , widać żę ich widocznie za dużo mają. Tak oszukują ludzi . Postanowiłem że zapłacę do lipca i i te dwa dekodery Hd mam do października i wypowiadam umowę i kończę przygodę z Polsatem. Już rozglądam się za inną ofertą u mnie w domu cyfrę miał Ojciec jednak bardzo dużo płacił i dzwonią do ciebie jeszcze częsciej niż polsat. Siostra i Ojciec wypowiedzieli z cyfry siostrze nawet naliczyli karę bo nie zwróciła dekodera w terminie. Jednak po zeszłorocznej nagonce na nich poprawili ofertę pakiety tańsze jak i co było moim zdźwieniem anulowali siostrze karę 300 zł za nie oddanie dekodera w terminie. Widać żę gdy klientów ubywa to i podejście do klienta się zmienia nawet po zerwaniu umowyAle ale i kara UOKiK w wysokości 3,6 mln zł widać żę pomogła. Powinni się jeszcze zająć tym automatycznym przedłużaniem umółw i później 3 miesięcznym wypowiedzeniem . Za to wizerunek poprawia się. Ja już szukam i chyba skorzystam od prywatnego dostawcy który udostępnia mi internet. Od nich z daleka chyb a że oferta się poprawi bo widać że Cyfra idzie ku lepsze . Tylko na jak długo. Tak się traktuje starych klientów olewając ich.A jeszcze dodam multiroom z tą kartą którą co chwilę trzeba przekładać do dekodera fatalny co chwilę blokuję idz i przekładaj kartę , nigdy czegoś takiego. skomentuj opinię »
użytkownik
~ wieslawj  •  2014-03-27
Ocena:
Witam ! Czytając na forum różne wypowiedzi nie spotkałem się , aby ktoś pisał o wyłączaniu się dekoderów. Posiadam dekoder HD-5000 i po przebywaniu dekodera w stanie spoczynku przez 3 lub 6 godzin /takie opcje są narzucone przez CP/ dekoder zostaje automatycznie wyłączony . Powoduje to niemożność nagrania programów po zaprogramowaniu nagrywarki niezależnej od dekodera i CP. Taką opcję wprowadzono w tym roku. Programowanie nagrań na kilka dni wcześniej nie jest możliwe. Walczę z CP o cofnięcie tego ustawienia już 2 miesiące , jednak bez skutku. Obsługa CP całą sprawę olewa, nie odpowiada na moje interwencje. Otrzymałem tylko informację , że jest to wymóg UE i w ten sposób CP dba o moje niższe zużycie energii . kotek. skomentuj opinię »
użytkownik
~ Wojtek  •  2014-03-07
Ocena:
Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować \"bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty\". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Konsultant próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: \"teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?\" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. \" Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł...\" Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę. skomentuj opinię »
użytkownik
~ Gregory  •  2014-03-05
Ocena:
Zrezygnowałem 3 dni po podpisaniu umowy na internet w CP bo nie poinformowali mnie, że będę przez cały okres umowy płacił za najem routera i modemu, a po 24 m-cach mam zwrócić te urządzenia do PC, po miesiącu czasu przyszedł do mnie rachunek do zapłaty na kwotę 89,05 zł zadzwoniłem do BOK CP i poinformowałem, że miesiąc temu odesłałem im sprzęt i rozwiązałem umowę a przyszedł mi rachunek. Pani z BOK powiedziała żebym nic nie płacił i że będę jeszcze przez klika miesięcy otrzymywał takie rachunki. Po upływie czterech miesięcy dostałem pismo z Syfrowego Polsratu, iż z wyniku błędu systemowego zostały nieprawidłowo naliczone opłaty. Życzymy satysfakcji w korzystaniu z usług CP, pytam jakiej satysfakcji?. skomentuj opinię »
użytkownik
~ anielka171  •  2014-02-23
Ocena:
jestem uzytkownikiem telewizji cyfrowego polsatu 5 lat to najgorsza telewizja własnie rozwiazuje z nimi umowe masakra za wyswietlenia iformacij o zadurzeniu którego niema skomentuj opinię (1) »
użytkownik
~ toros1  •  2014-02-23
Ocena:
ludzie nie nie nie telewizja masakra skomentuj opinię »
użytkownik
~ marasssss  •  2014-01-15
Ocena:
zepsuł sie dekoder ale nie powiem na dobrych warunkach dostałem nowy skomentuj opinię »
użytkownik
~ mam nadzieję że już wkrótce była abonentka polsatu  •  2014-01-02
Ocena:
monopolista stosujący nieuczciwe praktyki. Jakość usług i obsługi bardzo niska. Przez kilka lat byłam ich nieszczęsną abonamentką zmuszną przez lekkomyślne podpisanie z umowy z tą firmą do oglądania programów bardzo słabej jakości nadawania, ciągłych nachalnych reklam i powtórek. Wszelkie reklamacje i tak nie przynoszą skutków- monopoliści z rządzą się swoim prawem , a nie prawem kraju w którym egzystują. Rozwiązanie umowy z tą firmą jest wyższą szkołą jazdy. Polsat i tak znajdzie haka żeby ukarać abonenta za odejście do innych, lepszych firm. Zdecydowanie odradzam wiązanie się z tą firmą. skomentuj opinię »
użytkownik
~ mała  •  2013-12-20
Ocena:
to są oszuści! nie polecam ich nikomu. skomentuj opinię »
użytkownik
~ shadow  •  2013-12-20
Ocena:
Firma Soloża przez którą śląsk wrocław upada tak samo działa na ludzi którzy mają internet w jego firmie. Internet w cyfrowym polsracie to jakiś żart i magia, codziennie zmagam się z tym by wejść na jakąś stronę internetową i ciągle brak dostępu choć mam pełny zasięg i opłacony abonament i wiele GB do wykorzystania, celowo spowalniają mi internet kiedy im się to podoba, a konsultanci tylko umieją kłamać i naciągać i każdy inaczej mówi. Syfrowy polsrat to jakaś banda oszustów, a sprzęt też mają wadliwy, mam u nich również tv i dekoder często się zacina, pokazuje brak karty itd. ja już mam ich dość, płacę im łącznie za internet i tv ponad 200 zł miesięcznie i za co? za częsty brak internetu i badziewny sport, oni nie szanują klientów, wszyscy powinniśmy im podziękować, nikomu nie polecam tego syfu nawet wrogowi! skomentuj opinię »



Ta strona używa ciasteczek (COOKIE). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce odwiedzając nową Politykę Poufności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Copyright © 2008-2014 eBroker.pl. All rights reserved.