Polsat Box (Cyfrowy Polsat)

ul. Łubinowa 4a
03-878 Warszawa

(322 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

322 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorsza sieć telewizyjna, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Ich niekompetencja, cwanictwo i traktowanie abonamenta jak przedmiotu, który można przełączać (kontakt telefoniczny) kilkanaście razy w ciągu jednego połączenia, doprowadziły do podjęcia decycji o rozwiązania umowy i rezygnacji z usług. Problemy były już na początku, a to nie odbierał (brak sygnału) jeden, dwa, trzy.. kanały z kilkudziesięciu działających. Poinformowano mnie, że co pół roku trzeba ustawiać antenę satelitarną, gdzie mam ją od 15 lat i żaden operator nigdy, tego nie wymagał. Dalej, co miesiąc przed przed upływem terminu wpłaty, na ekranie telewizora pojawiał się natrętnie, przypominający komunikat o wpłacie, a jeżeli nie opłaciłam abonamentu w terminie, pojawiał się komunikat straszący działem windykacji. Zgroza, czułam się jak przestępca. Z kolei kiedy ja prosiłam o włączenie HBO GO, to trwało to dokładnie 6 dni. Dopiero po mojej kilkukrotnej telefonicznej interwencji i tłumaczeniu panu, że nie muszę znać się na oprogramowaniu mojego komputera, żeby uruchomić HBO GO i udzielaniu wielu innych informacji technicznych udało się. Zrezygnowałam więc ze współpracy z firmą i tu zaczęły się dziać różne cuda np. miesiąc przed końcem umowy zepsuł się dekoder, więc wymiana dekodera, następnie codziennie nie odbierały inne kanały, gdzie reszta funkcjonowała . Telefonicznie nie szło się dogadać, dzwoniłam kilkakrotnie i każdy mówił co innego. Doszły oczywiście nieustające nagabywanie telefoniczne, gdzie dopiero po ostrej odmowie mojego męża, dali spokój. Dość, jeszcze dwa tygodnie i żegnaj zjodzieju cyfrowy.

Komentarze (2)

użytkownik
~ magdalena witkowska  •  2014-07-23
zgadzam sie w 100% tyle ze ja próbuje zerwac umowe i ciagle cos jest nie tak a to po dwóch miesiacach od wysłania wypowiedzenia dowiaduje sie ze brak jakiegos podpisu i wypowiedzenie jest nie wazne a to ze musze zapłacic kare za zerwanie umowy(która została przedłuzona automatycznie po wygasnieciu tej pierwszej)wogóle paranoja banda złodziei i naciagaczy
użytkownik
~ kier  •  2015-07-27
Dokladnie tak ..mam tak samo z nimi ciagle cos nie tak oddalem dekoder zaraz po powrocie a oni mi zasolili 350zl za dekoder ktory wart jest moze ze 40 zl...no smiech to za to ze nie dbaja o klienta wszystkim moim znajomym juz wybijam polsat jako telewizje bo szkoda nerwow i zdrowia i pieniedzy na podroze do salonow i a najgorsze jest to ze za nic maja stalego abonenta...jak im odpadnie troche ludzi to moze zmadrzeja ..a o slowie przepraszam to nawet mozesz zapomniec ..Ty jestes wrogiem oni sa wyrocznia..koniec bo nadal jestem wk....y na bande oszustow
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »