Bezpłatne oferty finansowe (★)   Skontaktuj się z nami
Szukasz innej oferty niż ma
Getin Online ?
oferta finansowa
Podaj swój email
Oddzwonimy bezpłatnie!

Getin Online

oceń

(91 opinii)

Zapoznaj się z opiniami na temat Getin Online. Jeśli korzystałeś z ich usług zostaw opinię »

Dodaj opinię

Opinie o Getin Online

użytkownik
~ Artur  •  2014-02-18
Ocena:
Najgorszy bank z jakim się spotkałem,w dniu wczorajszym tj.17.02.2014,ok 12 zadzwoniłem żeby przelali mi pieniądze z mojego konta na konto w innym banku gdyż zgubiłem kartę,dyspozycje przyjeli i poinformowali że pieniądze zostaną przelane i najpóżniej w dniu jutrzejszym tj.18.02.2014 będą na tym drugim koncie co się okazuje pieniądze nie zostały przelane mało tego to cały czas widnieją na koncie w getin nie zostały wogóle ściągnięte,dzwoniłem do nich z 3 razy to mi ciągle mówią że jeszcze chwila cierpliwości dziś będą przelane a jak narazie to przetrzymują moje pieniądze,najgorsza porażka jaka może być to ten bank chcę odzyskać moją kasę i już nigdy nie chcę mieć z tym bankiem nic wspólnego .Ludzie z daleka od tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
~ Anna  •  2014-01-31
Ocena:
Njgorszy bank. Oni nie świadczą żadnych usug. Już instytucje aństwowe mają lepszą obsługę!! Na infolinię ciężko się dodzwonić. Nawet po dodzwonieniu się nie było sytuacji żeby osoba z infolnii wykaała się fachową obsługą klienta, nigdy nie udało się załatwić sprawy szybko, tylko przez kilka miesięcy. Poza tym jedengo wieczoru nagle miałam 0 zl na koncie, na infolinię oczywiście nie udało się dodzwonić. Rano środki były na koncie, ale przeżyłam pewnego stopnia "niepokój". Teraz jestem bez karty debetowej, ponieważ wysłali mi karte z błednyi danymi na karcie. A pani na infolnii zaleciła mi przelać piniądze na inne konto i z niego korzystać. Co właściwie i zrobię- otworzę konto w profesjnalnym banku skomentuj opinię »
użytkownik
~ mix  •  2013-10-04
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam usług całego Getinu. Mają kłopot z oddaniem pieniędzy z lokat. Można dzwonić na infolinię wielokrotnie, za każdym razem inne informacje. W sumie cel jeden przetrzymać wpłacone środki. Nigdy więcej!!!! Szkoda, że nie można dać ujemnej oceny. skomentuj opinię »
użytkownik
~ Kilu  •  2013-05-29
Ocena:
Jak dla mnie ok. Nie mam takich problemów o jakich piszą inni. Jak na razie to na 4 wysłane maile z pytaniami najpóźniej dostałem odpowiedz na następny dzień. Regularnie zakładam sobie lokatę Bumerang i zawsze kasa wraca, miałem też Lokatę na Start i też bez problemów. Nie spotkałem się też z nie miłym kontaktem na callcenter, ani z jakimś długim czasem oczekiwania. Na początku denerwowało mnie ze w weekendy callcenter nie działa, ale teraz jest już jest czynne codziennie od 7 do 22. Fakt strona czasami muli, na zmianę limitu na karcie trzeba czekać 2 dni robocze i można wypłacać kasę tylko w bankomatach. Jednym z większych minusów jest brak tego banku w systemach typu PayU przez co przelewy nie są księgowane natychmiast i trzeba czekać jak na zwykły przelew. Ogólnie nie jest źle widać, że ciągle się rozwijają. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
~ zibi59  •  2013-04-23
Ocena:
Oszuści konto z nagrodą - po 12 miesiącach dalej kasują 10 zł za tzw darmore konto - odradzam odradzam odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
~ wrobiony ŻORY  •  2013-04-11
Ocena:
przestrzegam !!!!!!!! zostałem wrobiony przez GB w KWARTALNY PROFIT nie moge odzyskac kapitału poza tym przez ostatni rok zapłaciłem ponad 300 zł za transakcje kartą visa ludzie omijajcie szerokim łukiem GB skomentuj opinię »
użytkownik
~ Jacek  •  2013-03-19
Ocena:
Personel jak z PRL-u - opryskliwa, wielce nieprofesjonalna, na wszystko trzeba czekać bardzo długo! On-line banking rzeczywiście bez sensu (nawet ten nowy). Po wielu problemach i brakiem odpowiedzi na szereg maili i telefonów wreszcie odszedłem! A teraz wiem jak powinna wyglądać obsługa klienta. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
~ Peter  •  2013-03-07
Ocena:
Paranoja. Beznadziejny system logowania do getinonline i w dodatku obsługa uzytkownika która odpowiada na emaile z dłuuuuuuuuuuuugim opóźnieniem. Trzeba czekać wiele dni. Paranoja. Pieniążki potrzebne, a nie można dostać sie do konta skomentuj opinię »
użytkownik
~ Malusia  •  2013-02-19
Ocena:
bez problemów, nowe harmonogramy spłat regularne skomentuj opinię »
użytkownik
~ Michał   •  2013-01-22
Ocena:
To jakaś pomyłka! Może i polski bank, ale to jak traktuje klienta zniechęca od razu. Nie można wpłacić ani wypłacić pieniędzy w oddziale jeśli założyło się konto przez internet, nie można też zamknąć konta. Natrętni pracownicy z działy promocji dzwonią 5 razy na dobę, również w nocy. W żadnym innym banku w Polsce nie spotkałem się z takim traktowaniem! Największy błąd jaki człowiek ceniący sobie spokój i prywatność może zrobić to skorzystać z jakiejkolwiek usługi tego banku, trudno się potem uwolnić, nawet kiedy nie ma się żadnych długów wobec banku. skomentuj opinię »



Ta strona używa ciasteczek (COOKIE). Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce odwiedzając nową Politykę Poufności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Copyright © 2008-2014 eBroker.pl. All rights reserved.