Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Moja opinia o tym banku występującym wcześniej pod nazwą bank smart. "Muł dno i wodorosty" Zacznę od minusów -Opóźnienia w przelewach -Pobranie wyciągu to jakaś kpina -Historia płatności widoczna na stronie tylko 30 dni wstecz -Częste przerwy w działaniu strony internetowej, zazwyczaj kilka razy w ciągu tygodnia. -Średnio raz na tydzień jeden z przelewów zostaje odrzucony, o czym dowiaduje się po pewnym czasie. -Po odrzuceniu przelewu środki są pobierane z konta i "zamrażane" następnie następuje kilkudniowa walka o ich zwrot na konto, na infolinii uzyskujemy sprzeczne informację, pieniądze będą dziś, jutro, za kilka godzin tak w kółko, już mi ręce opadają -Przelewy natychmiastowe..... Jeśli akurat działają. -Wpłatomaty niby pobierają tylko procent (wcale nie taki mały, jednak w umowie jesteśmy o tym poinformowani), nikt jednak nie informuje iż rejestracja(UWAGA przed pierwszą wpłatą we wpłatomacie należy zarejestrować się poprzez zewnętrzny serwis internetowy, ostrzegam tu ludzi którzy tak jak ja mogą stać w centrum handlowym po godzinnej walce o znalezienie odpowiedniego wpłatomatu który obsłuży nasz bank żeby jak ostatni ... odejść z kwitkiem...) do wpłatomatów jest PŁATNA. -Brak banku w największych platformach płatniczy, niektóre udostępniają płatność kartą powiecie spróbujcie w nich zapłacić za tą pomocą... karta w większości przypadków zostanie odrzucona po telefonie na infolinie uzyskacie informację, pracujemy nad tym zgłoszenie zostało przyjęte.... hmm tylko czemu na żadne moje zgłoszenie nie odpowiedzieliście(zakładam tu, iż pijarowcy banku czytają tą stronę)? -biometria głosy...... od pięciu miesięcy nie działa stan na 13-11-2016 "pracują nad tym" -Płatności natychmiastowe są obsługiwane do 18, -jedyna większa platforma obsługująca ten "dyskont" to pay uwaga przelewy nie są obsługiwane jednak online -Jakość karty bardzo słaba już po dwóch miesiącach starł mi się kod zabezpieczający. Plusy oprócz zawartych w umowie -W miarę dobre kursy przewalutowań oczywiście po wykupienie lepszego przelicznika, do tego celu polecam jednak np samiswoi.. -Aplikacja mobilna, bardzo mi się podoba. Reasumując bank "internetowy" dzięki któremu prawie nigdzie nie zapłacisz online..... W życiu korzystam z dyskontów w ostateczności, nie potrzeba mi więc by moimi finansami zajmował się dyskont.... Ja po początkowym zachwycie uciekam w popłochu i dziękuje, że już to za mną. Mam nadzieję, iż chociaż jednej osobie pomogłem podjąć decyzję odnośnie założenia konta w tym "dyskoncie".
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Konto osobiste w Volkswagen Bank GMBH Oddział w Polsce »