Skok Stefczyka

(236 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

236 Opinie

użytkownik
Ocena:
Skok stefczyka naliczył mi opłaty za konto, kartę i jakieś ubezpieczenie wstecz za ponad 2 lata, mimo że w dotychczasowych podsumowaniach rocznych była informacja, że saldo na rachunku 0 zł. Pracownicy oddziału potwierdzali mi, że dokąd nie będzie operacji na rachunku, opłat nie będzie, a z konta w ogóle nie korzystałam. Proces reklamacyjny to kpina - czeka się grubo ponad miesiąc na odpowiedź nad którą nie wiadomo czy śmiać się czy płakać - dwie strony bełkotu skopiowanego z formatki i może z 4 linijki czegoś konkretnego. Oczywiście negatywne rozpatrzenie. Nie rozumiem jakim prawem, skoro potwierdzali podsumowaniami rocznymi, że nie mam żadnego zadłużenia. Większość kwestii z pisma tych niewygodnych pominęli. Infolinia nie istnieje - z każdą drobnostką trzeba lecieć do oddziału, gdzie swoją drogą jest taka rotacja pracowników, że poziom ich wiedzy fatalny. Zupełnie nie poważna firma. Także unikajcie stefczyka jak ognia. Obsługa posprzedażowa praktycznie nie istnieje. Liczy się tylko zwerbowanie naiwnego klienta. A później robią co chcą.

Komentarze (2)

użytkownik
~ fatalnie zdegustowany klient  •  2014-04-08
Nie Pani pierwsza! Ja miałem praktycznie to samo! Coby było śmieszniej, nie dość, że naliczono opłaty, to jeszcze do końca nie potrafiono wskazać ich przyczyny :) Natomiast praktycznym sposobem pozbycia sie problemu ze SKOK Stefczyka jest wypisanie sie całkowite z niego! Odradzanie każdemu i ignorowanie bezprawnie naliczanych opłat!
użytkownik
~ lewandowska  •  2014-05-21
Zgadzam się z pani opinią to samo przerabiałam nawet przez rok nie byłam swiadoma z posiadania konta w skoku rezygnując z karty byłam pewna o likwidacji konta a tu po roku dostałam naliczenie za jegoo obsługe Uważam iż pracownicy celowo nie informują o konieczności zamknięcia konta reklamacja trwała ponad miesiąc a powinnam dostac odp do 30 dni a dostałam po 40 dniach
dodaj komentarz +
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »