Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Posiadam konto 360 student w banku Millenium i jestem bardzo zadowolona zarówno z samego konta i warunków jego prowadzenia jak i obsługi telefonicznej i stacjonarnej w punkcie. Ciekawe możliwości przedstawiane w jasny, zrozumiały sposób. Polecam serdecznie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Z niczym nie można się dogadać. Miałam problem chwilowy że spłata kredytu złożyłam wniosek o ugodę (taki wniosek można złożyć jak ma się 2 miesiące zadłużenie) A oni nie zgodzili się dopóki nie wpłaca całego zadłużenia. Kpina, najpierw sami każą robić zadłużenia, a później nie chcą podpisać ugody dopóki nie splacisz całości. Jeszcze przysłali pismo w którym bezczelnie kłamią, że wniosek rozpatrzony negatywnie, bo nie dostarczylam jakichś dokumentów, a nie było mowy o żadnych dokumentach. W placówkach nic nie można się dowiedzieć, nie kompetentni ludzie. Strata czasu, szybciej z komornikiem się człowiek dogada niż z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny poziom obsługi. Tak szyją usługę aby skroić klienta na prowizji oraz zmarnować czas klienta - brak alternatywy dla innych rozwiązań. Przelew powyżej 150K. Brak możliwości realizacji przez bankowość internetową, telefonicznie u Konsultanta. Jedyna możliwość to iść do oddziału, odstać swoje w kolejce i zapłacić prowizję za przelew. Motto Banku - kliencie jeżeli zwiążesz się z nami to niestety nic nie zrobisz zawsze cię skasujemy. NIE POLECAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pan kasjer, ul. Górczewska, Warszawa, Bemowo robił przelew 30.04/2019, który aż do dzisiaj 6.05.2019 nie został wykonany. W rezultacie 32292,54 PLN nie wpłynęli do developera , co znacie dla nas anulowanie umowy zakup mieszkania. Także pracownica banku obiecała dać informację odnoście kredytu hipotecznego, ale po prostu skłamała, bo nikt z nami nie skontaktował się na ten temat. "bank" millennium , gdzie moi pieniądze? Wszystkim teraz będe proponować "bank" jak kłamstwo, brud, pełny brak profesjanolizmu. Poinformuję wszystkie SMI o bezprawie waszego banku i zwracam się do organów ścigania. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank uważa, że nie trzeba wykonywać dyspozycji klientów w zakresie zamykania rachunków, kart kredytowych, infolinia - porażka, słowo klucz: tak działa system, czyli zepsuliśmy ale się wypieramy a ty się kliencie martw, skoro wybrałeś taki bank... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »