Szanowny Panie, Zapoznaliśmy się z Pana wpisem. Przywiązujemy bardzo dużą uwagę do jakości obsługi Klienta, pragniemy wyjaśnić sprawę, którą Pan powyżej opisał. Jednak na podstawie treści wpisu nie jesteśmy w stanie zidentyfikować Klienta/umowy, co umożliwiłoby nam wyjaśnienie sprawy. W tym celu uprzejmie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta - telefoniczny 22 381 00 00 lub mailowy: cok()impuls-leasing.pl (www.impuls-leasing.pl). Pod podanym numerem telefonicznym oraz e-mailem można także zgłaszać reklamacje dotyczące obsługi. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Czytaj więcej na https://www.ebroker.pl/banki-opinie/impuls-leasing/opinia/48/33547?utm_source=uzytkownicy&utm_medium=internet&utm_campaign=wklejenie