ING Bank Śląski S.A.

Adres siedziby:
ING Bank Śląski
ul. Sokolska 34
40-086 Katowice

Infolinia ING Banku Śląskiego:
801 222 222
+48 (32) 357 00 69

(417 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

ING Bank Śląski jest jednym z największych banków w Polsce, który obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcz…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

417 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dosyć dobre, ale nie najlepsze na rynku - również OKO. Dostęp internetowy: po ostatnich zmianach naprawdę zupełnie nieczytelne... zmiany eksperymentalne poszły w stronę wyznaczania nowego trendu, który nie wiadomo czy się przyjmie. Obsługa klienta w placówce: Nie najlepsze, nie najgorsze dosyć standardowe.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Oferta pełna i dosyć tania. Elastyczność oferty: Podobna do znanych. Wysokość opłat i prowizji: Bank drogi, co nie przekłada się na podejście do klienta...np. prędkość księgowania przelewów. Oferta kart płatniczych: Pełna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra ODRADZAM ,mamy konto z mężem od trzech lat ,staraliśmy się o kredyt na firmę przy dość duzych zarobkach ,na drugi dzień od złożenia wniosku Pani nas poinformowała ,że nie ...Dla nich 11000,00 zarobki mojego męża to za mało .SKANDAL!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: obsługa bardzo miła ale bywają natarczywi ze swoimi ofertami kredytowymi. Wydzwaniają do domu i nagabują żeby wziąć kredyt.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: zawsze gotowi udzielić kredytu czy człowiek chce czy nie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do ING przeniosłem się dwa tygodnie temu. Żałuję. Przelewy opóźnione. Blokujący się dostęp online. Limit kredytowy pod warunkiem, że się pozbędne posiadanych kart kredytowych. Obsługa w większości spraw w oddziale (byłem tam już 6 razy). Nigdy ani przepraszam ani dziękuję. Uciekam do INTELIGO - BANKU THE BEST skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o kredyt konsolidacyjny to tragedia!!! Ewidentnie przedłużają wypłatę kolejnych transz; nie mówiąc o tym, że o fakcie transz zostałam poinformowana dopiero na etapie umowy:( Ogólne wrażenie - zero pomocy klientowi i traktowanie z buta! Szybko spłacę ten kredyt i zmykam z tego banku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie super!!! Mam konto od 6 lat, nigdy nie miałem żadnych problemów, wszystko szybko i solidnie załatwiane i możliwe pełna obsługo online(wszystko działa OK) Fakt, że przy braniu pożyczki zaproponowali mi dostępną małą kwotę ale już to spłaciłem i teraz mam dużo większe możliwości. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku juz 2,5 roku i nie mogę powiedzieć złego słowa :) przed zmiana sposobu weryfikacji przelewów online były problemy w firefoxem - ale minęło po przejściu na weryfikacje sms. od kilku miesięcy mam pomarańczową kartę i dzięki niej mogę robić zakupy na całym świecie. Wygodnie i tanio! Za posiadanie karty nie będę płacić. Serdecznie polecam! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »