neoBANK

Adres siedziby:
Wielkopolski Bank Spółdzielczy
ul. Grochowe Łąki 4
61-752 Poznań

Infolinia neoBanku:
61 8 512 551

(17 opinii)

neoBANK jest nazwą handlową Wielkopolskiego Banku Spółdzielczego, która zadebiutowała na rynku bankowym na początku 2008 roku. Z wykorzystaniem nazw…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

17 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jeśli chcecie zaoszczędzić nerwy to odradzam korzystanie z lokat online w tym banku. Na infolinie nie idzie się dodzwonić. Po zerwaniu lokaty środki są zamrożona w portfelu depozytowym i nie można wykonać przelewu ze względu na rzekomy brak opcji autoryzacji mimo że nr tel był wprowadzony i już z niego wczesniej korzystałam jako narzędzie autoryzacji. Porażka, najgorsza bankowość internetowa z jaką miałam do czynienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proponuję zatrudnić Panie pracujące w teleinfo w urzędzie skarbowym i to "pracującym na podatnikach" ze trzydzieści lat temu. Katastrofa. Totalny brak empatii dla klienta.Nie mówiąc o braku wiedzy o sprzedawanych produktach. Tembr głosu świadczący o totalnej ignorancji, zniechęcający do dalszej współpracy... Zdarzyła mi się ta sytuacja kilkakrotnie, dlatego zdecydowałem się o tym napisać a czynię to niezwykle sporadycznie. Czyżby powiedzenie: "ryba psuje się od głowy" było tu adekwatne? Mówią: Poznań miasto doznań... w neobanku, nein, danke :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem lokatę w tym banku. Wszystko OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK Z JAKIM SIĘ SPOTKAŁAM!!! Skradziono mi za granicą kartę. Spędziłam kilka godzin dzwoniąc aby ją zastrzec. Powód - pracownicy banku wprowadzili do systemu błędne dane osobowe i nie mogłam tego uczynić. W dodatku moja karta nie widniała w rejestrze. Zostałam odsyłana od jednego numeru do drugiego numeru! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie miałem problemów z tym bankiem.Obsługa bardzo miła i profesjonalna.Założenie lokaty przez internet bezproblemowe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam zakładania lokaty w tym banku! fatalna obsługa klienta, bank przez półtora tygodnia przetrzymywał moje pieniądze na lokacie, w tym czasie wykonano do mnie 2 rozmowy telefoniczne wszystko było ok, a w trakcie 3 rozmowy poinformowano mnie o rozwiązaniu umowy gdzie wcześniej zapewniano mnie ze wszystko jest ok, zaproponowano mi złożenie reklamacji i odesłano pieniądze. Jeżeli przyczyna zawarcia lokaty była słuszna to co robiono przez 1,5 tygodnia i dlaczego nie poinformowano mnie podczas 2 kolejnych rozmów tel. W tym czasie zdążyłam założyć 2 lokatę :( totalna strata czasu i pieniędzy z odsetek. Dodam że założenie 1 lokaty online trwało 4 dni!!!! Polecam sprawdzone banki, czasem niższe oprocentowanie ale bezstresowa inwestycja skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie bardzo fajne dla nowych klientów. Potem trzyma się standardów. Więc jest bardzo spoko :). Dostęp internetowy: Wszystko można w prosty sposób załatwić przez internet z pomocą infolini. Bezproblemowo i to mi się podoba.. Elastyczność oferty: Musi być rachunek techniczny aczkolwiek darmowy i nie trzeba zwracac na niego uwage. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W tym przypadku tragedii nie ma. Dostęp internetowy: Jeśli o to chodzi to jest totalna porażka. Rachunek techniczny zakładany i obsługiwany tylko przez internet, ale nie ma możliwości odzyskania hasła i zwiększenia limitu wpłat, w placówce, telefonicznie czy przez internet. Tylko i wyłącznie listownie, masakra.. Minimum formalności: Tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przeciętna. Elastyczność oferty: Nie mowy o jakiejkolwiek elastyczności !!. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma takiej możliwości z prostej przyczyny - nikomu nie zależy czy wpłacasz pieniądze, ile czy wypłacasz i dlaczego. Oszukano mnie na oprocentowaniu - zaniżono. Miało być 6.8 % było 6,4 %.. Dostępność w różnych walutach: nie korzystałam. Minimum formalności: Korzystam z usług wielu banków. Neobank w mojej ocenie plasuje się na jednym z ostatnich miejsc; pracownicy są nieuprzejmi, nie udzielają porad, nie informują dokładnie, czasem ich informacje są nieprawdziwe ( mam na to dowód na piśmie), nikogo nie obchodzi klient. Pracowników nie interesuje dlaczego klient rezygnuje z usług banku - wpłaca pieniądze o.k., zabiera - o.k. To bank bezimienny - pod emaliami nie ma nazwisk, tylko nazwa banku. Nie wiesz z kim korespondujesz i czy przekazana informacja jest prawdziwa. NIE POLECAM TEGO BANKU. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja właśnie założyłam rachunek techniczny i lokatę, wszystko przebiegło bardzo sprawnie, szybko oddzwonili, jak będzie dalej zobaczymy. Z kolei nie odpisał do mnie ani getinbank ani ideabank, szybko skontaktował się za to meritum bank, ale ostatecznie nie skorzystałam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka internetowa z prowizją 0% w Alior Bank »
  • Kredyt konsolidacyjny w Alior Bank »
  • Pożyczka przymiarka w Alior Bank »
  • Konto Maksymalne w BGŻ BNP Paribas »
  • Konto Direct z aplikacją Moje ING w ING Bank Śląski »
  • Konto Proste Zasady 18 do 26 lat w Getin Noble Bank »