Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym tworem! To nie bank a oszuści. 2,5 miesiąca temu zdjęto zajęcie z konta do dnia dzisiejszego zabierają środki na konto techniczne. Mam potwierdzenie o zdjęciu blokady na koncie a oni twierdzą że nie maja żadnego pisma. Trzymaja sporą moja kwotę i nie mogę jej odzyskać. Nie oddzwaniają do klienta w razie reklamacji tylko każą wydzwaniać na infolinię a osoby na infolinii tylko mówią że nic nie mogą zrobić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto osobiste oraz oszczędnościowe w Nest Banku od pół roku i jestem bardzo zadowolony, czasem mam problemy z bankowością internetową które wynikają z mojej nie wiedzy , wykonuję telefon do biura obsługi i miłe panie zawsze wytłumaczą co i jak , do tej pory byłem w ing , mbank oraz alior bank i z Nest bank jestem najbardziej zadowolony. Polecam skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim się spotkałem i zastanawiam się w jaki sposób szczycą się tak wysoką opinią. Płatność w internecie- poniżej 0 (zera), obsługa bankomat itd - tylko karta, bez blika i innych udogodnień - 1, aplikacja mobilna - wystarczy poczytać opinie klientów, informatycy na poziomie przedszkolnym, wciąż się wiesza, rachunki trzeba klepać ręcznie, szkoda gadać - 0 (zero) w sklepie jest trochę powyżej 2, ale myślę, że sami sobie podnieśli, bo większej krytyki jeszcze nie widziałem w aplikacjach Google. Bank nie rozwija się od czasu przejęcia Smart Banku, a nawet upada. Tragedia i żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od przedstawiciela banku otrzymalem telefon z informacja o przyznaniu kredytu , odpowiedzialem ze nie zawieralem zadnych umow z bankiem , ze jest to pomylka , wybrala Pani zly numer telefonu .W dniu nastepnym otrzymalem sms z informacja o przyznaniu kredytu w kwocie ..., umowa o nr ??. , ze splata miesieczna na konto nr ??.. . Udalem się do banku z prośba o wyjasnienie czy zawarlem umowe czy nie . Obsluga banku majac do dyspozycji numer umowy i nrumer konta splaty nie zajela merytorycznego stanowiska Kazano zlozyc mi wniosek o informacje w trybie realizacji 30 dni .Wyszedlem z banku nie majac informacji czy sprawa dotyczy mojej osoby czy to zwyczajna pomylka . Zlozylem doniesienie w Komendzie Policji . Czekam. Dane chronione przez Nest Bank zostaly przekazane osobie do tego nieupowaznionej .ROD chyba nie dzial w tym banku ? Ocene jednej gwiazdki musze wystawic z uwagi na program , moja ocena to ponizej 0,5 gwiazdki . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
no coz nie pierwszy raz sie zawiodlem na banku, ale moze nie bede tu pisac o sprawach bylych a obecnie a mianowicie czeste przerwy w dzialaniu i zapaprane terminy, pobieranie karnie 1 grosza o ktory trzeba sie upominac piszac reklamacje żenada, 30 cerwca 2018 do 1 lipca miala byc przerwa w poprawnym dzialaniu banku, niestety juz blisko godzine przed zaczelo sie jaja ale do planowanej godziny 22 jakos to padactwo działało pozniej juz nie, 1 lipca byla kicha TRUDNO uprzedazli, 2 lipca byla KICHA nie uprzedazli proba zrobienia w godzinacg nocych nic nie dala kod operaji przychodzil, potwierdzenie transakcji i nic czyli do godziny 4 w nocy zrobilem a wlasciwie probowałem 3,4 ktotnie i cztery litery tak jak ten bank nie polecam, ich placowki wygladaja jak tani lombard, obsluga jak sie trafafi raz lepiej raz bardzo nie przyjemnie, a i w sweterkach, bynajmnej w mojej pobliskiej placowce urzywaja laptopa PinkPada z prze prawie 2 dekad, totalne szalenstwo i balagan, jedyny plus to niby te konto za free ale czy aby napewno? NIE POLECAM zreszta przez ich ktrotki czas na rynku zmienili nazwe ze SMART na net ale i tak jest to SMrodeknie Bank skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam banku. Zabrali mi pieniadze za oswiadczenie nawet zadna z osob, ktora mnie obslugiwala nie poinformowala o tym. Zaplacilam 50 zl za papierek(dopiero po dostaniu zostalam poinformowana o tym, ze jest to odplatne). Nie polecam, bo tutaj jest wiele ukrytych oplat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serdecznie nie polecam tego banku !!! Mam konto od roku , notorycznie blokowane sa wszystkie dostępne srodki w trakcie ksiegowania , dzis przez ten chory system , gdy w banku trawlo księgowanie operacji z dni poprzednich, moj stan konta przez ponad godzinę wynosil 0zl !!! Moze bym to jakos przełknąć zdolala , gdyby nie fakt ze podczas platnosci w kasie nie mogłam zaplacic za zakupy ! Z glodnym dzieckiem musialam czekac na infolini ponad 20min gdzie Pani powiedziala ze maja takie wewnetrzne procedury księgowania i nie ma możliwości dostepu do srodkow ! Jakis koszmar ! Po ponad godzinie srodki zostaly odblokowane . Nie byla to pierwsza taka sytuacja gdy moje konto bylo z winy banku puste !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam wszystkich i prawdę mówiąc nie polecam tego [Moderacja] NEST BANKU LIPA LIPA LIPA a obsługa to,: chyba tam są zatrudniani sami [Moderacja] bez mózgu ,odradzam zakładania tam konta chyba że ktoś ma stalowe nerwy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam. Jestem bardzo zadowolony z szybkości założenia konta. Trwało to w oddziale Banku ok 15 minut i miałem już po wyjsciu z banku dostęp mobilny do konta i internetowy. Karta przyszła 3 dni później a pin do karty 5 dni później. Jeżeli chodzi o obsługę w oddziale 5 gwiazdek. Zrobiłem mały przelew z innego konta i wpłata weszła na konto po około 10 godzinach. WSZYSTKO ZA DARMO !! Polecam serdecznie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie wszystko ok. Konto i bankomaty za darmo i nie muszę spełniać żadnych dodatkowych warunków (przeszłam z mBanku). Do tego lokata na 4%. Miła i rzetelna obsługa w oddziale. Póki co daję 5. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bezpłatne konto i to bez warunków, w użytkowaniu od 2 m-cy jest ok, nie narzekam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
nie polecam!!!! oferta kredytowa z automatu,procesowanie wniosku kredytowego przez analityka- poprosiłą dodatkowo o pełne KPIR za ostatni rok- ok, wysłana kontrola firmy i Pan analityk który przyjechał na kontrolę opisał, iż trudno ustalić czym się firma zajmuje. Dodam ze w ceidg od 2008 ciągle tym samy . NIe polecam- szkoda czasu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem klientem nest bank 2 miesiące i ciągle nest bank narusza i nie wykonuje zawartych ze mną umów tak, że pozwę go o odszkodowania i zadośćuczynienia. infolinię mają politowania godną. ciągłe awarie internetowej bankowości. byłem w placówce, w której obsługa odbywa się na stojąco a o pozwolenie na skorzystanie z krzesła przy jedynym stoliku trzeba poprosić kierownika. obsługująca słabo po polsku mówiąca chyba ukrainka prawie nic nie wie, więc prosiła dyrektora o pomoc, który akurat nie potrafił pomóc. nest bank udziela franczyzny każdemu, kto tylko spełnia warunek powierzchni lokalowej tak, że nawet nie sprawdzają, czy ktoś ukończył podstawówkę. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia o tym banku występującym wcześniej pod nazwą bank smart. "Muł dno i wodorosty" Zacznę od minusów -Opóźnienia w przelewach -Pobranie wyciągu to jakaś kpina -Historia płatności widoczna na stronie tylko 30 dni wstecz -Częste przerwy w działaniu strony internetowej, zazwyczaj kilka razy w ciągu tygodnia. -Średnio raz na tydzień jeden z przelewów zostaje odrzucony, o czym dowiaduje się po pewnym czasie. -Po odrzuceniu przelewu środki są pobierane z konta i "zamrażane" następnie następuje kilkudniowa walka o ich zwrot na konto, na infolinii uzyskujemy sprzeczne informację, pieniądze będą dziś, jutro, za kilka godzin tak w kółko, już mi ręce opadają -Przelewy natychmiastowe..... Jeśli akurat działają. -Wpłatomaty niby pobierają tylko procent (wcale nie taki mały, jednak w umowie jesteśmy o tym poinformowani), nikt jednak nie informuje iż rejestracja(UWAGA przed pierwszą wpłatą we wpłatomacie należy zarejestrować się poprzez zewnętrzny serwis internetowy, ostrzegam tu ludzi którzy tak jak ja mogą stać w centrum handlowym po godzinnej walce o znalezienie odpowiedniego wpłatomatu który obsłuży nasz bank żeby jak ostatni ... odejść z kwitkiem...) do wpłatomatów jest PŁATNA. -Brak banku w największych platformach płatniczy, niektóre udostępniają płatność kartą powiecie spróbujcie w nich zapłacić za tą pomocą... karta w większości przypadków zostanie odrzucona po telefonie na infolinie uzyskacie informację, pracujemy nad tym zgłoszenie zostało przyjęte.... hmm tylko czemu na żadne moje zgłoszenie nie odpowiedzieliście(zakładam tu, iż pijarowcy banku czytają tą stronę)? -biometria głosy...... od pięciu miesięcy nie działa stan na 13-11-2016 "pracują nad tym" -Płatności natychmiastowe są obsługiwane do 18, -jedyna większa platforma obsługująca ten "dyskont" to pay uwaga przelewy nie są obsługiwane jednak online -Jakość karty bardzo słaba już po dwóch miesiącach starł mi się kod zabezpieczający. Plusy oprócz zawartych w umowie -W miarę dobre kursy przewalutowań oczywiście po wykupienie lepszego przelicznika, do tego celu polecam jednak np samiswoi.. -Aplikacja mobilna, bardzo mi się podoba. Reasumując bank "internetowy" dzięki któremu prawie nigdzie nie zapłacisz online..... W życiu korzystam z dyskontów w ostateczności, nie potrzeba mi więc by moimi finansami zajmował się dyskont.... Ja po początkowym zachwycie uciekam w popłochu i dziękuje, że już to za mną. Mam nadzieję, iż chociaż jednej osobie pomogłem podjąć decyzję odnośnie założenia konta w tym "dyskoncie". skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »