Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Totalne nieporozumienie. Mimo, że od spłaty kredytu hipotecznego minęło 8 miesięcy, kredyt nadal jest w BIK, co uniemożliwia mi chociażby ubieganie się o debet. NIE POLECAM!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
suuuuuuuuuuper- formalności i inne ok - polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za małe oprocentowanie konta osobistego.Zminiają oprocentowanie kiedy chcą. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty za wysokie .Za kartę podwyższają opłatę nie powiadamiając klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Standard. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejnie. Brak kompetencji pracowników. Każdy inaczej informuje na ten sam temat. W ogóle po połączeniu z GMB bank kompletnie zdziadział.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyty bardzo drogie. Długo się czeka.. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: W porównaniu z innymi bankami wysokie.. Oferta kart płatniczych: Nie mama zdania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Panie Robercie życiorys z przesłodzonego 100% na TAK kredytu hipotecznego jest identyczny jak mój obietnicami zaczęli gadkę i na obietnicach zakończyli jedna wielka zasrana współpraca pomiędzy doradcą bankowym a analitykami pedałami co tu jeden o drugim nic nie wie.A na tym cierpią zwykli potencjalni kredytobiorcy gdzie po ok.2msca oczekiwań mając nadzieje że w końcu spełni się ich życiowe marzenie,dostają kosza.Ps.nie warto tracić nadziei przez takich oszustów jak BPH. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: To najgorszy bank w którym miałem kartę którą za 2 razem przysłali mi na siłę i zaczęli sobie naliczać za spóźnienie 2 dni opłaty za niechcianą kartę kolejne opłaty unikajcie tego banku jak ognia nie bierzcie żadnych kart od nich banda naciągaczy żerujących na biednych ludziach i nie jest to tylko moja opinia znam wielu podobnych mi ludzi. Procenty biorą się ze spóźnienia o jeden dzień.. Dostęp internetowy: Każdy bank ma dostęp internetowy a u nich i tak nic nie załatwisz bez pójścia do głównej placówki. Elastyczność oferty: Oferty przedstawiają tylko takie by Cię skroić z kasy 100 innych banków działa lepiej!. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty za nic doczytaj umowę dokładnie a i tak się nie dowiesz o karach i dodatkowych opłatach nim się obejrzysz i ten prostacki bank umieszcza Cię w BIKu za 30zł. Jasność oferty: Same niejasności!!!. Minimum formalności: Wystarczy jeden podpis i staniesz się ich dłużnikiem na miesiące niejasności i dopłat które pojawią się nim przeczytasz list od nich.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dałem się omamić, i mam problem. chciałem rozwiązać umowę o kartę kredytową z BPH. trzykrotnie wysyłałem drogą elektroniczną skan prośby o rozwiązanie umowy wraz z moim podpisem, i nic, w międzyczasie pracownicy tego , nie wiem jak to nazwać ale na pewno nie "bank" kontaktowali się ze mną w sprawie przedłużenia umowy o w/w kartę, podczas których kategorycznie odmówiłem. po moich interwencjach telefonicznych oświadczono mi że żadna moja korespondencja do nich nie dotarła, pytania tylko skąd taki upór u tych "bankowców" i ich wiedza o mojej rezygnacji z ich oferty skoro moja korespondencja do nich nie dotarła.mimo wszystko musiałem zasilić ich konto opłatą roczną wraz z opłatami karnymi/ po pierwszych monitach postanowiłem nie płacić opłaty rocznej licząc na to że jednak moja korespondencja do nich dotarła/ dla mnie nie są to aż tak doże pieniądze ale dla tej instytucji w skali całego kraju może się tego trochę nazbierać , stanowczo odradzam korzystanie z ich "usług". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: W tym "banku" załatwialiśmy kredyt dla naszej spółki. Mimo obietnic ze strony banku po przejrzeniu dokumentów powiedzieli że oczywiście kredyt przyznali ale musimy założyć u nich rachunek. Po założeniu rachunku przez 4 tygodnie nie mieliśmy umowy kredytu do podpisania - pomimo naszych ponagleń. Ten bank to NAJGORSZY bank z jakim mieliśmy do czynienia, zero profesjonalizmu, totalne olewanie klientów. Sprawą zainteresowaliśmy dziennikarzy PulsuBiznesu. JAK NAJDALEJ OD TEGO BANKU!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jak wszedzie. Dostęp internetowy: coraz gorzej,nie mozna zakupi biletow on line w weekendy,brak informacji na temat platnosci karta w dni wolne. Obsługa klienta w placówce: slabo,kobiety zakrecone i zarobione po łokcie,jedno okienko kasowe w calej Gdyni !!! cyrk. Wysokość opłat i prowizji: bardzo duza oplata za prowadzenie konta sezam max,troche przeginaja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przeciętne, ale karta kredytowa wbrew nazwie nie służy do zadłużania się, więc i tak nie ma znaczenia.. Dostęp internetowy: Kiepski, a ostatnio coraz gorzej. SEZAM chodzi wolno, brak możliwości przeszukania transakcji, baardzo spóźnione księgowania. Brak możliwości podgladu przez opiekuna rachunku w oddziale.. Elastyczność oferty: Narzucają karty złote przy przejściu na nowy system. Ciężko się doprosić o rzetelną informację na infolinii.. Wysokość opłat i prowizji: Narzucają dodatkowe opłaty za ubezpieczenie - nie sposób sie od nich uwolnić. Rozpatrzenie reklamacji trwa ponad miesiąc.. Jasność oferty: Brak jasności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: brak,kompetencji.zachecaja do wziecia kredytu i odmawiaja bez podania przyczyny.dwa miesiace oczekiwania na odmowna odpowiedz!!!wstyd i dziadostwo. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: najlepiej miec konto w luxemburgu i kilka domow na florydzie. Dostępność w różnych walutach: obiecanki cacanki .zdobywanie danych osobowych. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nigdy wiecej.szkoda czasu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »