Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ok. Wysokość opłat i prowizji: ok. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: brak,kompetencji.zachecaja do wziecia kredytu i odmawiaja bez podania przyczyny.dwa miesiace oczekiwania na odmowna odpowiedz!!!wstyd i dziadostwo. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: najlepiej miec konto w luxemburgu i kilka domow na florydzie. Dostępność w różnych walutach: obiecanki cacanki .zdobywanie danych osobowych. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nigdy wiecej.szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Normalne czyli 0,01 %. Dostęp internetowy: Średnio intuicyjny, słabo działa. Trzeba zainstalować jakiś dodatek do ff, głupie dosyć. Nie kumam o co chodzi czasami.. Obsługa klienta w placówce: Ja miałem zawsze fajnie szybko i miło. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Debet za opłatę roczną min. 2% od przyznanego limitu nie mniej niż 75 zł! Żenua. . Wysokość opłat i prowizji: Za prowadzenie nie płacę, jak zrobię zakupy 4 razy i zapłacę kartą to nie płacę za kartę. Oferta kart płatniczych: Wszystkie bankomaty za friko. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam ten bank od taty po mnie mam konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Fatalny bank podstępnie zoferowali kartę makro niby bez opłat nie wykonywałem żadnej trasakcji po roku nakiczyli opłatę.Jestem w sytuacji zbieracza arbuzów na polu bph ponieważ ciągle naliczane są następne opłaty pomino braku obraotów na karcie . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja sestem związany z bankiem od 99r jeszcze jako gynomej ,faktycznie co do formalności to niewesoło zawsze coś trzeba było dostarczyć ale pozatym niemoge nażekać nawet bym był wstanie polecić znajomym co zreszto zawsze robie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki mógł istnieć i tylko do doradców można mieć pretensje bo ruszają się jak żółwie a klientów robią na szaro. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Bank działa skandalicznie. Wraz z kartą Makro złożyłem polecenie zapłaty (bardzo wygodna forma spłat, która wypróbowałem na innych kartach - nie trzeba pamiętać o spłatach). Niestety Bank BPH/GE nie uruchomił tego polecenia (wciąż nie wiem dlaczego). W efekcie zaczął mi naliczać różne dziwne opłaty, odsetki itd. Moja reklamacja w tej sprawie jest wciąż nierozpatrzona (od ponad miesiąca - poinformowano mnie że mają bardzo dużo reklamacji co o czymś świadczy...). Bank nęka mnie telefonami i pismami. Dział Windykacji mówi, że nie będzie kontaktował się z działem obsługi klienta i odwrotnie a problem wciąż jest nierozwiązany i rozwiązanie nadal jest po stronie Banku. BPH ma beznadziejne procedury wewnątrzbankowe, czego konsekwencje ponoszą klienci.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoka jak na tak mierne usługi. Zdecydowanie zrezygnuje z usług tego banku. Dostęp internetowy: Niezwykle skomplikowany system logowania z wykropkowaniem. Trudno ustalić jest hasło które system przyjmie, a jeżeli już przyjmie to będzie ono tak pokrętne i trudne że nie raz źle je wpiszemy. Ja już dwa razy musiałem z powrotem aktywować! Zdecydowanie zrezygnuje z usług tego banku.. Obsługa klienta w placówce: Długo się czeka, nie raz gorzej niż w urzędzie, mało placówek. Zdecydowanie zrezygnuje z usług tego banku.. Wysokość opłat i prowizji: Zbyt wysoka za jakość usług jakie świadczą. Zdecydowanie zrezygnuje z usług tego banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kart płatniczych: totalna masakra, dokonałem płatności przez internet kartą kredytową minęlo 30 godzin, odbiorca nie otrzymał przelewu, dzwonię na infolinię a Pani mi mówi, że "coś" się stało, ze przelew nie wyszedł od nich, ale ona nie za bardzo wie co.. No więc mówię, że chcę przelew anulować, a Pani mi na to, że anulować mogę tylko w dniu złożenia dyspozycji/dokonania płatności. Reasumując, kasę z karty mi zdjęli ale nigdzie dalej jej nie przekazali.. Tosz to jakaś masakra, zdecydowanie odradzam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalna porażka , niedosc ze decyzja w 1,5 miesiaca , ciagle jakies problemy przy płatnościach , opłatach okolo kredytowych i spredzie . zakladaja ci karte kredytowa , ktora zamknąłem w 2008 . I nagle pojawia ci sie ona w gem 24 , niewiadomo zkad i dla czego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: różna w zależności od pośrednia w Banku wyższa w salonie samochodowym marża niższa. Dostęp internetowy: nic nie wiesz, a prośby o wyjaśnienie bez odpowiedzi. Wysokość opłat i prowizji: opłaty tak, naliczane za własne błędy i niedociągnięcia, płacone przez klienta . Możliwość negocjacji oferty: brak. Dostępność w różnych walutach: nie. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: na twój koszt. Minimum formalności: maksimum problemów po otrzymaniu kredytu samochodowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkiwm przyjemny bank do czasu fuzji z GE. Teraz wyczyniają co rusz jakieś jaja. Podnoszą prowizję, podnoszą opłaty, zmniejszają oprocentowanie na lokatach itp. Nawet nie informują, że coś zmieniają. Internet działa OK i dla tego 2 gwiazdki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »