Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: różna w zależności od pośrednia w Banku wyższa w salonie samochodowym marża niższa. Dostęp internetowy: nic nie wiesz, a prośby o wyjaśnienie bez odpowiedzi. Wysokość opłat i prowizji: opłaty tak, naliczane za własne błędy i niedociągnięcia, płacone przez klienta . Możliwość negocjacji oferty: brak. Dostępność w różnych walutach: nie. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: na twój koszt. Minimum formalności: maksimum problemów po otrzymaniu kredytu samochodowego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkiwm przyjemny bank do czasu fuzji z GE. Teraz wyczyniają co rusz jakieś jaja. Podnoszą prowizję, podnoszą opłaty, zmniejszają oprocentowanie na lokatach itp. Nawet nie informują, że coś zmieniają. Internet działa OK i dla tego 2 gwiazdki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dałem notę wysoką za sam fakt istnienia dostępu. Jednak często miałem problemy z uzyskaniem informacji "z przyczyn technicznych".. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Kwota niewielka, załatwione "od ręki".. Możliwość negocjacji oferty: Pomimo próśb nie przesunięto mi dnia wpłaty, natomiast bardzo chętnie dzwoniono do mnie w niedzielę po południu z informacją o zaleganiu wpłaty (czasem kilka razy, różne osoby z banku) + naście SMSów co miesiąc. Nigdy więcej nie skorzystam z tego usług tego banku.. Minimum formalności: Zakwestionowano zaświadczenie o zarobku, bo nie było wpisane moje stanowisko służbowe???. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Beznadzieja. Brak osoby kompetentnej, zdolnej podjąć wiążącą decyzję. Czekałem z żoną 7 GODZIN!!!!!!! W placówce w Łodzi. Trzymajcie się z daleka od tego banku jak chcecie mieć zdrowe nerwy o trochę kasy w kieszeni. Drenują ją bowiem za wszystko co tylko możliwe. Szczerze ODRADZAM ten bank. . Wysokość opłat i prowizji: Uważajcie co podpisujecie i co Wam przysyłają do domu. Ja co innego podpisywałem a okazało się, że otrzymałem ostatecznie zmodyfikowany produkt. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Konto Sezam Direct za 0 zł. Oferta kart płatniczych: Karta do konta za darmo, pod warunkiem dokonanie 4 transakcji bezgotówkowych i wypłaty ze wszystkich bankomatów za 0 zł.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mało atrakcyjne. Dostęp internetowy: nie mam zdania. Obsługa klienta w placówce: nikt nic nie wie inie pomzgaja jeśli nie wiedzą że to się im nie opłaca. Oferta kredytu/ debetu w koncie: straszne oprocentowanie astronomiczne kary. Elastyczność oferty: beznadziejna. Wysokość opłat i prowizji: mają kosmiczne prowizje. Oferta kart płatniczych: słaba. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Generalnie jestem bardzo zadowolona z współpracy z Bankiem BPH. Nasz kredyt hipoteczny (ponad 5 lat temu zaciągnięty) \"prowadzony\" był bardzo profesjonalnie, rzeczowo i życzliwie. Właściwie dostaliśmy wszystkie dokumenty już przygotowane. Wystarczyło wypełnić, podpisać i zanieść we właściwe miejsce:) POLECAM zdecydowanie placówkę w Głogowie! Szef ten sam, więc myślę,że nadal jest miło, profesjonalnie i przyjemnie:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie i dobrze czytajcie umowy .Kredyt brała teściowa i nie sprawdziła konta na które mieli przelać pieniądze i okazało się że pan przelał na całkiem inne konto .konto poczty z której dostawała rentę.PARANOJA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem z tym bankiem od 1999 r. Ile kredytów nabrałam to nawet ja nie pamiętam. Ostatnio jednak - po połączeniu - kredyty są be... ROR zostawiam, gotówkę wzięłam w pocztowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem w BPH już 8lat i najważniejsze dla mnie to darmowe przelewy, darmowe wszystkie bankomaty oraz super system internetowy, kody do podpisywania przelewów przez SMS też są idealnym rozwiązaniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia- po 10 tygodniach - zabrałem kpl. dokumentów- Totalna niekompetencja - klientem banku jestem od 10 albo lepiej lat. Będę tylko jeszcze tak długo jak będę musiał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadzieja prawie 20%. Dostęp internetowy: Całkiem ok. Wysokość opłat i prowizji: Tragedia. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Nie było tragicznie, ale dobrze też nie. Możliwość negocjacji oferty: Takiego słowa jak negocjacja nieznają. Minimum formalności: Trzaba się uzbroić w cierpliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Po aktualizacji przeglądarki już 3 miesiace czekam aż łaskawy bank udostępni komponent, bez którego nie można dokonać żadnej transakcji ! I sie nie doczekam ! 2 miechy temu do nich napisałem do dziś zero odpowiedzi, zadzwonilem na infolinie i sie okazało, że bank nie oferuje i nie bedzie oferował w najbliższym czasie komponentu do nowszej wersji przeglądarki - a jedyne wyjście to powrót do starej wersji przeglądarki - a co z bezpieczeństwem ? Może niedługo bede musiał korzystac z IE v 3 ? bo bank taki preferuje ? żenujące, że aż boli, dobrze że konkurencja nie robi takich problemów . Obsługa klienta w placówce: obsługa żenująca, pełno zbędnych zabezpieczeń, żeby uzyskać podstawowe informacje, niemal do naga trzeba się rozebrać, żeby stwierdzili, że Ty - to Ty ! Przestarzałe metody na aktywację karty - dzwoni się na infolinie, gdzie przeprowadzana jest weryfikacja - również do majtek ! WYsyałałem do nich maila i czekam 2 miesiące na odpowiedź ! zero reakcji ! tylko kase potrafią ściągać ! . Elastyczność oferty: bardzo kiepska, 100 lat za murzynami... o paypass można tylko pomarzyć. Wysokość opłat i prowizji: najdroższy bank jaki miałem ! 10 zł za prowadzenie konta - 5 zł za obsługe karty, za tę kasę powinno być darmowe wypłacanie w każdym banomacie ! niestety - bank tylko pobiera a nic w zamian ! U konkurencji zdecydowanie taniej i lepiej ! przeszedłem do mBanku płace 0 zł !!!. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »