Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Tragedia- po 10 tygodniach - zabrałem kpl. dokumentów- Totalna niekompetencja - klientem banku jestem od 10 albo lepiej lat. Będę tylko jeszcze tak długo jak będę musiał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadzieja prawie 20%. Dostęp internetowy: Całkiem ok. Wysokość opłat i prowizji: Tragedia. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Nie było tragicznie, ale dobrze też nie. Możliwość negocjacji oferty: Takiego słowa jak negocjacja nieznają. Minimum formalności: Trzaba się uzbroić w cierpliwość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Po aktualizacji przeglądarki już 3 miesiace czekam aż łaskawy bank udostępni komponent, bez którego nie można dokonać żadnej transakcji ! I sie nie doczekam ! 2 miechy temu do nich napisałem do dziś zero odpowiedzi, zadzwonilem na infolinie i sie okazało, że bank nie oferuje i nie bedzie oferował w najbliższym czasie komponentu do nowszej wersji przeglądarki - a jedyne wyjście to powrót do starej wersji przeglądarki - a co z bezpieczeństwem ? Może niedługo bede musiał korzystac z IE v 3 ? bo bank taki preferuje ? żenujące, że aż boli, dobrze że konkurencja nie robi takich problemów . Obsługa klienta w placówce: obsługa żenująca, pełno zbędnych zabezpieczeń, żeby uzyskać podstawowe informacje, niemal do naga trzeba się rozebrać, żeby stwierdzili, że Ty - to Ty ! Przestarzałe metody na aktywację karty - dzwoni się na infolinie, gdzie przeprowadzana jest weryfikacja - również do majtek ! WYsyałałem do nich maila i czekam 2 miesiące na odpowiedź ! zero reakcji ! tylko kase potrafią ściągać ! . Elastyczność oferty: bardzo kiepska, 100 lat za murzynami... o paypass można tylko pomarzyć. Wysokość opłat i prowizji: najdroższy bank jaki miałem ! 10 zł za prowadzenie konta - 5 zł za obsługe karty, za tę kasę powinno być darmowe wypłacanie w każdym banomacie ! niestety - bank tylko pobiera a nic w zamian ! U konkurencji zdecydowanie taniej i lepiej ! przeszedłem do mBanku płace 0 zł !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: porównywalna z innymi bankami. Dostęp internetowy: Gem 24 - bez zarzutu. Wysokość opłat i prowizji: porównywalne z innymi bankami. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: mój wniosek o przewalutowanie, jako stałego lienta, rozpatrywany był pół 5 miesiecy i decyzja była odmowna. Wszelkie reklamacje nie przynosiły rezultatów. By pozyckać klienta są bardzo mili, jednakże potem lepiej zeby klient nie miał żadnych oczekiwań i tylko płacił. Możliwość negocjacji oferty: nie próbowałam na początku jednakże potem bezskutecznie próbowałam uzyskać przewalutowanie. wniosek rozpatrywano 5 miesięcy. . Różnorodność zabezpieczenia: porównywalna z innymi bankami. Dostępność w różnych walutach: bez zarzutu. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: nie mam zdania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zbyt wysokie oprocentowanie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo długi okres oczekiwania, brak informacji zwrotnej, nie udzielanie konkretnych informacji dotyczących podjętej decyzji związanej zprzyznaniem kredytu. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie mam zdania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Łomża drogi i nierzetelny.Przy odbiorze gotówki w paczce 10000zł było brak 50zł,zamiast 100zł leżało 50 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank BPH to najgorszy bank z jakim miałam doświadczenie.Wszystko zapowiadało się na początku różowo, bezstresowo,profesjonalnie.Ja kupuje od banku kredyt hipoteczny bank sprzedaje go najlepiej jak potrafi!?Telefony od doradcy nie milkną doradca namawia, obiecuje, słodzi, przekonuje co dzień słyszymy jego aksamitny głos.Naiwni podejmują decyzję - tak kredyt w BPH mamy tam konto, będziemy lojalni wobec swojego banku to nam się opłaci.Składamy z mężem wniosek i co -CZAR PRYSKA-.Obietnica, że kredyt będzie rozpatrzony i przyznany w ciągu dwóch tygodni stała się bajką dla naiwnych frajerów.Nadmieniam,że bank już w trakcie pierwszych rozmów kontroluje, przelicza nasze zarobki i stwierdza,że zdolność kredytową posiadamy na 300 tys. zł a te \\\\\\\"marne\\\\\\\" 170 tys. o które wnioskujemy to żaden problem przy 70% wkładzie własnym. Od następnego dnia po złożeniu wniosku milkną telefony.Zero informacji,doradca TYLKO informuje o obowiązku dostarczenia dokumentów nigdzie nie wyszczególnionych jako potrzebne przy analizie.Potem znów analiza dochodów mijają trzy tygodnie i jest decyzja.Tak mamy zdolność kredytową ale musimy jeszcze przejść analizę techniczną -następne kilkanaście dni, potem jeszcze analiza prawna,sprawdzanie w Bik, potem to już wymyślam sama: karta szczepień, rozmiar buta,odpis aktu urodzenia dziadka itd.itp. Bezradny doradca nie umie odpowiedzieć na żadne konkretne pytanie, nie zna przyczyn tak głęboko pogłębionej dociekliwości analityków,biedny tez nie wie co się dzieje i dlaczego tak długo to trwa.Krótko mówiąc \\\\\\\"świeci\\\\\\\", jego aksamitny głos traci brzmienie zaczyna się jąkać i nawet nie ma przyjemności słuchania!Nie wytrzymujemy tego i rezygnujemy z dalszej współpracy.Żegnaj BPH miałeś klienta z kontem teraz masz wroga .Dodam jeszcze ,że infolinie banku to jak sex telefon radosne panie bez wiedzy.Po tysiącach telefonów ustaliłem kilka numerów do ważnych osób - dla zainteresowanych nawtykaniem bossom podam je . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja mam kredyt od roku jestem zadowolona. Brałam w Rybniku i polecam - kompetętna obsługa :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lipa na max-sa. OBSŁUGA: panie chyba wcześnie pracowały w \\\"okienku\\\"przy wydawaniu kawy - jak to była jeszcze na kartki , ich wyraz twarzy, wpierniczanie kanapek przy stole na sali obsługi, czy też popijanie kawy przy kliencie .. zero dobrego wychowania. A dobija mnie już zupełnie klientka z Koszalina malująca sobie usta na sali !! Gapi się taka w lusterko, nie zwracając na ciebie w ogóle uwagi !!! PLACÓWKA: żenada, brak krzeseł, foteli dla klienta czegokolwiek aby usiąść .. jak nic XXi wiek w bankowości :) NOWE LOGO BANKU: kpina \\\"FUZJA\\\" Z GE: kurcze panowie z BPH to nawet nie potrafią odróżnić fuzji od wchłonięcia ?? !! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 4,2 na koncie oszczednosciowym, nie jest zle jak na te czasy. Dostęp internetowy: system SEZAM chyba jeden z najlepszych systemow internetowych jakie posiadaja banki w polsce do obslugi RORu. Obsługa klienta w placówce: mila i przyjazna atmosfera - według mojej opini. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ujdzie. Elastyczność oferty: szeroki zakres produktów, wszystko prowadze w jednym banku, lokaty, karty, konto, przelewy przez internet - jestem zadowolony. Wysokość opłat i prowizji: na tle innych bankow w polsce wypada niezle, oplata adekwatna do standardu konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: jak mozna nie przystosowac sie do firefoxa 3.5 !!!. Obsługa klienta w placówce: kolejki, malo placowek w mojej okolicy. brak mozliwosci zalatwienia spraw w soboty i niedziele. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie mam zdania. Elastyczność oferty: brak przyciagajacych uwage i korzystnych ofert. Wysokość opłat i prowizji: bph musi sie jeszcze duzo nauczyc od konkurencji w tej kwestii. Oferta kart płatniczych: nie posiadam - nie mam zdania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pan Szewczyk z BPH - nie chciał mi wydrukować symulacji kredytu i spłat, co to tajemnica czy jak.Nie wykonał należycie swoich obowiązków odnośnie obsługi Klienta, bo prosiłem Go tylko, żeby Mi coś takiego wydrukował, bo chciałem się zorientować, to coś zaczął cudować, że nie może.Od czego On jest. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
powrót do przeszłości, na jednej linii z większością dworców kolejowych i publicznych toalet w Polsce, wczesne lata osiemdziesiąte, brak szacunku dla klienta, brak kompetentnych pracowników, o pozostałych brakach nie ma już sensu pisać - chcesz sprawdzić - Gliwice, ul. Studzienna, o zgrozo :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja jestem zadowolona z obsługi z Radomia panie tam są bardzo miłe nawet mi doradziły kredyt i spłacam tylko więcej niecałe 3 tyś a w innych bankach musiałabym spłacać ok 6 tyś skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »