Bank BPH

Adres siedziby:
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres korespondencyjny:
Bank BPH SA
ul. płk. Jana Pałubickiego 2
80-175 Gdańsk

Adres siedziby w Warszawie:
ul. Towarowa 25A
00-958 Warszawa

Infolinia Banku BPH:
Centrum sprzedaży - Klient Indywidualny:
801 406 406
58 300 70 69

Centrum obsługi - Klient Indywidualny:
801 889 889
58 300 75 00

Centrum sprzedaży - Firmy:
801 333 111
58 308 50 37

Centrum obsługi - Firmy:
801 225 355
58 308 56 00

(165 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporac…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

165 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oszusci, naciągacze ! ! ! UWAGA !!! nie dajcie sobie zamydlić oczu !~!! najgorszy bank jaki kiedykolwiek znałem. ostatnio dostałem kare w wysokości 25zł za to ze zmieniłem nr telefonu i ich nie poinformowałem o tym !!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
BPH to tragedia. UWAGA!!! To NIEBEZPIECZNY bank. Nie chcesz stracić - OMIJAJ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam debet na koncie w wysokości prawie 3000 zł zus przysłał im ze mam niedopłate parę złotych . Bank wspaniałomysnie blokuje mi debet i ściąga wszystkie swoje należności chociaz mam z nimi podisą umowe na bezterminowy debet. Nie powiadamiają mnie ze sciągaja pieniądze, nie interesuje ich to, traktuja klijenta wieloletniego jak zlodzieja. i to ma być bank który działa fer jak sie reklamuje, ala jak widac jest to tylko reklama skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pomimo rozwiązania umowy pomiędzy BPH a Makro, naliczane były opłaty za utrzymani konta o niczym nie informując klienta! Dowiedziałam się oczywiście po fakcie, opłacając regularnie kartę. Żałosne podejście do klienta!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kiepsko. Dostęp internetowy: Po raz pierwszy problem z funkcjonowaniem "internetowego" ROR-u zgłosiłem pół roku temu. W ciągu kolejnych 6-ciu miesięcy wielokrotnie zgłaszałem ten sam problem... Rezultat zerowy. Problem polegał na tym, że wielokrotnie otrzymywałem powiadomienie o jednej operacji (przelewy).. Obsługa klienta w placówce: No właśnie na tym polega podstawowy problem, że aby cokolwiek w tym banku załatwić musiałem udać się do pacówki bo na infolinii skrajna niekompetencja.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Po 19 latach posiadania ROR-u zgłosiłem się po ofertę kredytu do tego banku i do kilku banków. Oferta przedstawiona mi przez BPH była najdroższa.. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są wysokie włącznie z tą za samo prowadzenie ROR-u. Szkoda, że zorientowałem się dopiero teraz.. Oferta kart płatniczych: 85 zł za 2 lata (visa) to sporo w porównaniu z innymi.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka. Co roku bujam się z ich kwitkami dotyczącymi ubezpieczenia ponieważ dokumenty o cesji od firmy ubezpieczeniowej są dla nich chyba niewiarygodne i chcą je na SWOICH drukach !!! Na dodatek przysyłają później niż ubezpieczenie jest zawarte więc bujam się z tymi drukami w tę i z powrotem - u zakładzie ubezpieczeniowym patrzą na mnie jak na nieskoordynowanego dziwoląga który nie wie czego chce. Zostało mi do spłacenia 6,5tys. zł (8 rat) a oni żadają cesji na swoim druku na nieruchomość wartą grubo ponad 800 tys. zł Nie wspomnę o wpadce ze spłacaniem kredytu - nie potrafili pobrać jednej raty bo zabrakło 18zł na tzw. plusie chociaż mam możliwość debetowania się do wysokości 500zł więc mogli zabrać to z debetu. Co gorsza nie pobrali tej raty nawet jak "brakująca" kasa wpłynęła na konto dwa dni później!!! I tu hit po 7 miesiącach dostałem pismo z banku że nie spłacam kredytu należycie i pod groźbą wypowiedzenia umowy wzywają mnie do spłaty zaległej raty wraz z odsetkami (do tego 16zł opłaty za ów list z pogróżkami) Sprawa miała miejsce w lipcu 2011 roku a teraz odmówiono mi w sklepie wzięcia sprzętu RTV na kredyt 0% bo jestem w rejestrze dłużników !!! śmiech na sali po prostu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »