Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ostrzegam, najgorszy bank w Polsce nie rzetelny , nie miła obsługa słaby kontakt nie radze sie z nim wiazać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku nawet wrogowi. Zamknąć u nich kartę kredytową to prawdziwa droga przez mękę. Zaświadczenie o zamknięciu karty kosztuje 50 zł!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wczoraj 25.10.2012 niespodziewanie pojawiła mi się spora kwota na koncie a wieczorem miałem już 0 zł. W placówce nawet nie była zarejestrowana taka operacja i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć co się stało z resztą moich pieniędzy, kazali napisać reklamacje a pieniędzy i tak nie ma. Nie polecam... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: od pewnego czasu ciągle w górę. Dostęp internetowy: bez problemu z tokenem. Obsługa klienta w placówce: rzadko korzystam, ale drukowanie papierków do każdej decyzji męczące, no i te cyferki, szyfry.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałem . Elastyczność oferty: klienci aktualni nie mogą korzystać z nowych ofert kont osobistych np. 10% na rachunki. Wysokość opłat i prowizji: coraz gorzej. Oferta kart płatniczych: karta kończyła swoja ważność 30 września, nową otrzymałem 15 października!!!po interwencji na infolinii, rzekomo wysłano wcześniej ale do placówki bankowej!!! żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Daleko od tego banku !!! W trakcie wypowiedzenia umowy o zamknięciu karty, przesłali mi nową kartę za którą musiałam zapłacić opłatę roczną !!! Koszmar nie mogę się oderwać od tego koszmarnego banku!!! BEZNADZIEJNY BANK !!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! W/w bank ŚWIETNIE współpracuje z ZUS w zakresie zajęcia konta -wychodzi nawet ochoczo przed szereg, potrafiąc zająć konto, gdzie jest sie tylko pełnomocnikiem, ma w nosie "kwote wolną od zajęcia"etc, etc OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w sosnowcu na warszawskiej co miesiac stoje godzine w kolejce kiedy chce wplacic rate kredytu,a jak sie odezwalam to pani powiedziała,ze nikt mnie tutaj nie prosi.\r\nWIEC KIEDY SPLACE TEN KREDYT TO TEN BANK MNIE NIE ZOBACZY. LUKAS TO BYL SUPER BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakbym czytała o sobie. Bank beznadziejny skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nieludzki i bezduszny bank Credit Agricoe.Najlepiej, omijać go szerokim łukiem.Tam, chętnie, straszą komornikiem.Nie widzą człowieka, patrzą do jego kieszeni, co ma w nich? Ale, to nakaz z centrali.Jeszcze klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Za wydanie zaświadczenia o spłaceniu kredytu,zażądali 20,00 zł. (!). Takie zaświadczenia inne banki wydają z urzędu. i to bez jakiejkolwiek opłaty. Chciwcy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Staram się o kredyt hipoteczny na mieszkanie w innym banku. Żeby poprawić swoją zdolność kredytową musiałam zamknąć kartę kredytową (Castorama). Okres wypowiedzenia karty tak jak w innych bankach jest 30 dni - z tym się zgadzam. Natomiast na zaświadczenie o spłacie i zamknięciu karty muszę czekać 3 TYGODNIE !!!. W innych bankach czekałam 2 dni. Podobno taki mają system:( Beznadziejny bank. Wszystko muszę załatwiać przez infolinię. Nie można w oddziale albo przez punkt obsługi klienta w Castoramie. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Standardowe. Dostęp internetowy: Nie ma się do czego przyczepić. Z tokenem całość działa sprawnie.. Obsługa klienta w placówce: Ostatnio jakość mocno leci w dół. Przede wszystkim ciągłe kolejki, terminy otwarcia placówek, itp. No i "sprzedaż" usług jak rodem ze sprzedaży obnośnej. . Wysokość opłat i prowizji: Coraz większy drenaż kieszeni (piszę o Koncie Plus) przez podnoszenie opłat a przede wszystkim limitów obniżających opłaty.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Staram się o kredyt hipoteczny 100.000 tona papierów dwa miesiące koszta ok 500 zł a na koniec pan mądry analityk stwierdził że moje dochody zmalały w tym roku, co jest kompletną bzdurą ponieważ do czerwca zarobiłem więcej nisz w całym zeszłym roku a on tak po prostu odrzucił przyznanie kredytu co spowodowało utratę 10.000 zaliczki na dom. Prowadzę działalność średni dochód netto to 4.000 i jeszcze mają problem to ile trzeba zarabiać by dostać kredyt???? dziady i tyle a analityka do szkoły trzeba wysłać by nauczył się liczyć. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Jak był jeszcze lukas było super później szkoda gadać. Polecam BGŻ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
prowizję ze przesłanie emerytury z zusu? jakieś brednie! też wpływa moja emerytura i żadnych kosztów nie ponoszę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak się nie umie czytać to tak jest. Ja ja zakładałem u nich konto to poinformowali jak jest i tabelę opłat oczywiście też dostałem\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja na przyklad sie spóźniłam tylko 1 raz, i to dlatego ze bank w trakcie wakacji podwyższył rate o 100zl a bylam na wakacjach i zostawiłam pieniądze na koncie. Od razu po przyjeździe dostałam monit i upomnienie platne. Zawsze place terminowo ale i tak nie jestem zadowolona bo to jest bank za bardzo zdzierający ze swych klientów. A za konto osobiste place 6zl + 1,99 za jakiś pakiet wiec razem 8 miesiecznie wiec nie jest takie bezplatne... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybki,solidny bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, jestem klientką tego banku od 10 lat i również od tego czasu jestem klientką innych banków. Jeżeli ktoś nie płaci rat terminowo to oznacza brak wywiązywania się z umowy podpisanej z bankiem a wtedy koszty upomnień są! konto osobiste z darmowymi bankomatami, przelewami, zleceniami stałymi, poleceniami zapłaty, dostępami na info., czyli konto które oszczędza mój czas, pieniądze jest wygodne, uważam super, lokaty jak wszędzie w zależności co aktualnie dzieje się na rynku, strona internetowa czytelna znajdziesz na niej wszystko łącznie z tabelą opłat i prowizji, super wystarczy chcieć poszukać i dać coś od ibie w moim odczuciu nikt nic nie ukrywa wystarczy zapytać o to co Cię interesuje!!! Wydaje mi się że ocenę zawsze należy zacząć od siebie, bo gdyby się ktoś nie spóźnił..., sprawdził czy kredyt się zamknął..., w każdym banku płacisz za wydanie zaświadczenia o spłacie kredytu..., a pieniądze nie mogą znikać z konta to jest wierutną bzdurą, pracuję w innym banku i nie może! i nie ma miejsca! w żadnym banku!!! w życiu w to nie uwierzę! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam smieszne zeby zamknąc kredyt trzeba czekac prawie dwa miesiące poraszka nic nie umieją załatwić od reki ten ban jest do kitu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sorki ale ja mam hipoteczny i nic nie jest super tak jak bylo przypodpisywaniu umowy. Odchodze z tego beznadziejnego banku w ktorym mam do splaty 350tys odsetek a przechodze do banku w ktorym odsetki do splaty to ponad 200tys. Wiec zaciagajac kredyt 190tys oddaje 550tys. Złodzieje i tyle. A oprocentowanie tragiczne, wzielam bo nie mialam wtedy wyjscia, na szczescie ide do banku gdzie mam oproc 1, a w bylym lUKASie 3,5 %. NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU!! Zbijaja kase na czym sie da i jeszcze łaske robią!Moglabym opowiadac i opowiadac... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
czytając wszystkie negatywne wypowiedzi,jednen wniosek-ludzie nie czytacie co podpisujecie,nie macie pojęcia jak działają banki,WSZYSTKIE BANKI,ja mam od lat rachunek bieżący w CA,kredyt hipoteczny,korzystałem z kredytó tego banku wiele razy i nie było takich sytuacji żeby coś było nie tak.Każdy bank ma tabelę opłat i prowizji którą klient dostaje i powinien z nia sie zapoznac,a biorąc kredyt to jest normalne że informacje podawane są do BIK w czasie trwania zobowiązania i KAŻDY bank to robi,jeden dzień spóżnienia i już jest to rejstrowane przez z system,a co do dochodów i różnicy 40pln,to się tak dzieje bo przecież jest coś takiego jak Rekomendacja S,kiedyś było bardzo łatwo otrzymać kredyt,a już teraz nie ,kiedyś banki nie podawały informacji do BIK a teraz tak,CA tak jak inne banki przestrzega Rekomendacji i to tyle,a jak ktoś bierze kredyt i nie płaci go w terminie to niech płaci odsetki i dodatkowe koszta,telefony i monity kosztuja.Ja osobiście ten bank polecam i zachęcam do korzystania z ich usług,zmieniają się i jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! Na szczescie mialam tam tylko niewielkie raty, ale i tak napsuli mi krwi. Raty splacilam przed czasem a oni i tak nie zaktualizowali tego w BIK od prawie 2 miesiecy (standard w bankach to miesieczna aktualizacja). Zaproponowali mi za to zaswiadczenie (oczywiscie platne), ktore dostane poczta za 2 tygodnie (a staram sie o kredyt hipoteczny w innym banku wiec nie moge tyle czekaci). Nie po to wczesniej splacilam zadluzenie, aby teraz czekac 2 tygodnie na platne zaswiadczenie!!!W 2 innych bankach zaswiadczenie otrzymalam od reki, w tym w jednym bezplatnie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam, po kilkunastu latach sie zawiodłem. Słuchajcie, patrze na moje konto, atu wpadło mi "Pakiet ubezpieczenia technicznego" mniej więcej i do tego dwa razy po 1.99 zł. Dzwonie i o co chodzi, że jest to jakiś pakiet, który był zawsze za darmo, ateraz trzeba płacić i tyle, no to proszę mi to zdjąć mówie przy rozmowie telefonicznej, nie ma sprawy usłyszałem, ale ?? tylko jeden, ponieważ żona jest pełnomocnikiem mojego konta to ona musi osobiście zadzwoniż jeszcze raz i nie ma odwołania. Co wy na to? moje konto oni mi wpisują prawie 4 zł za miesiąc i jest ok? ilu tak nabrali, ile kasy extra skasowali, jestem ZBULWERSOWANY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam konto z tokenem i kilka oszczędnościowych płace rachunki robie przelewy wpłacam kase w wpłatomatach i nigdy nie miałem jakich kolwiek problemów aby tak dalej POZDRAWIAM EKIPĘ BANKU W ELBLĄGU NA HETMAŃSKIEJ KLIENT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Od przejęcie przez Agricole jakość spadła drastycznie. Nie podoba mi się cała strategia. Remontują oddziały, gdzie zamieniają stoliki na lady. Efekt jest taki: 25 letnia stażystka siedzi a ja stoję. Muszę podać dowód osobisty, ona siedzi a ja stoję. Mówię na czym mi zależy, ona siedzi a ja stoję. Wprowadzam telekod, ona siedzi a ja stoję. 25 letnia stażystka wprowadza coś do komputera na siedząco, a ja stoję. Musi wyjść do pokoju obok, a ja stoję. Wraca, siada, a ja dalej stoję. Wprowadza coś do komputera i drukuje, ona siedzi a ja stoję. To kim ja jestem? Mam stać 30- 40 minut a panienka siedzi? To jest ten luksus? . Wysokość opłat i prowizji: Kolejna rzecz. Pobrali mi 1,99 z konta za jakiś pakiet pomocowy, którego nie zamawiałam. Dostałam odpowiedź: mimo, że nie zamawiałam tej usługi MUSZĘ udać się osobiście do oddziału, inaczej nie da się z niej zrezygnować !!! I nie chodzi o te 1,99 tylko o zasadę! I jeszcze mi bezczelnie wciskają, że ja do tej pory miałam tą usługę za darmo i dopiero teraz jest opłata 1,99 i to jest bardzo dobra oferta bo mogę mieć hydraulika za darmo. Tyle, że ja do tej pory nie wiedziałam że mam taką opiekę darmową. Liczą na to, że nie będzie mi się chciało iść do oddziału, że machnę ręką na te 1,99. Ciekawe ile osób natną w ten sposób. 2*12 = 24 zł rocznie od każdego klienta. A jak zobaczą, że ludzie to łykają zaczną oszukiwać na większą skalę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od momentu zmiany z LUKASA - FATALNY! Mam e-konto z tokenem i otworzyłam RACHUNEK OSZCZĘDZAM. Przelewałam tam jakieś "koncóweczki" i uzbierało się parę groszy. Postanowiłam przelać niewielką kwotę na konto główne. Ku mojemu zdziwieniu saldo było niższe o 10 pln. Więc ponownie przelałam 10 pln. I tu jeszcze większe oczy. Z oszczędnościowego znika, a na głównym nie ma. Przelałam 20 i ... weszło 10. Zniknęło mi łącznie 30 pln (przy wypłacie 150). Dzwonię na infolinię i pytam, i okazuje się, że tylko raz w miesiącu mogę sobie wypłacić z tego rachunku, bo każda następna to 10 pln prowizji. ZA CO SIĘ PYTAM??!! Ze swojego prywatnego konta, swoje oszczędności, internetowo, SAMA (więc żadnych kosztów obsługi)... Masakra, kilka tygodni zbierania 300 złotych po to, żeby oni mi zabrali 30. WSTYD!!! Obrona dla banku - oczywiście tabela opłat i prowizji o wszystkim informuje. JAK TYLKO SPŁACĘ POŻYCZKE PRZECHODZE DO ING!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W LukasBanku/CA mam konto bieżące (e-konto z tokenem), kartę silver i kartę bankomatową, rachunek oszczędnościowy i kilka lokat terminowych. Nigdy nic mi nie zniknęło, zlecenia stałe idą bezproblemowo, loguję się codziennie po kilka razy i nigdy nie miałem problemów (poza wcześniej zapowiadanymi wyłączeniami systemu z powodu konserwacji). Mam nadzieję że tak będzie nadal :) skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »