Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
Sorki ale ja mam hipoteczny i nic nie jest super tak jak bylo przypodpisywaniu umowy. Odchodze z tego beznadziejnego banku w ktorym mam do splaty 350tys odsetek a przechodze do banku w ktorym odsetki do splaty to ponad 200tys. Wiec zaciagajac kredyt 190tys oddaje 550tys. Złodzieje i tyle. A oprocentowanie tragiczne, wzielam bo nie mialam wtedy wyjscia, na szczescie ide do banku gdzie mam oproc 1, a w bylym lUKASie 3,5 %. NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU!! Zbijaja kase na czym sie da i jeszcze łaske robią!Moglabym opowiadac i opowiadac... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
czytając wszystkie negatywne wypowiedzi,jednen wniosek-ludzie nie czytacie co podpisujecie,nie macie pojęcia jak działają banki,WSZYSTKIE BANKI,ja mam od lat rachunek bieżący w CA,kredyt hipoteczny,korzystałem z kredytó tego banku wiele razy i nie było takich sytuacji żeby coś było nie tak.Każdy bank ma tabelę opłat i prowizji którą klient dostaje i powinien z nia sie zapoznac,a biorąc kredyt to jest normalne że informacje podawane są do BIK w czasie trwania zobowiązania i KAŻDY bank to robi,jeden dzień spóżnienia i już jest to rejstrowane przez z system,a co do dochodów i różnicy 40pln,to się tak dzieje bo przecież jest coś takiego jak Rekomendacja S,kiedyś było bardzo łatwo otrzymać kredyt,a już teraz nie ,kiedyś banki nie podawały informacji do BIK a teraz tak,CA tak jak inne banki przestrzega Rekomendacji i to tyle,a jak ktoś bierze kredyt i nie płaci go w terminie to niech płaci odsetki i dodatkowe koszta,telefony i monity kosztuja.Ja osobiście ten bank polecam i zachęcam do korzystania z ich usług,zmieniają się i jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! Na szczescie mialam tam tylko niewielkie raty, ale i tak napsuli mi krwi. Raty splacilam przed czasem a oni i tak nie zaktualizowali tego w BIK od prawie 2 miesiecy (standard w bankach to miesieczna aktualizacja). Zaproponowali mi za to zaswiadczenie (oczywiscie platne), ktore dostane poczta za 2 tygodnie (a staram sie o kredyt hipoteczny w innym banku wiec nie moge tyle czekaci). Nie po to wczesniej splacilam zadluzenie, aby teraz czekac 2 tygodnie na platne zaswiadczenie!!!W 2 innych bankach zaswiadczenie otrzymalam od reki, w tym w jednym bezplatnie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam, po kilkunastu latach sie zawiodłem. Słuchajcie, patrze na moje konto, atu wpadło mi "Pakiet ubezpieczenia technicznego" mniej więcej i do tego dwa razy po 1.99 zł. Dzwonie i o co chodzi, że jest to jakiś pakiet, który był zawsze za darmo, ateraz trzeba płacić i tyle, no to proszę mi to zdjąć mówie przy rozmowie telefonicznej, nie ma sprawy usłyszałem, ale ?? tylko jeden, ponieważ żona jest pełnomocnikiem mojego konta to ona musi osobiście zadzwoniż jeszcze raz i nie ma odwołania. Co wy na to? moje konto oni mi wpisują prawie 4 zł za miesiąc i jest ok? ilu tak nabrali, ile kasy extra skasowali, jestem ZBULWERSOWANY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam konto z tokenem i kilka oszczędnościowych płace rachunki robie przelewy wpłacam kase w wpłatomatach i nigdy nie miałem jakich kolwiek problemów aby tak dalej POZDRAWIAM EKIPĘ BANKU W ELBLĄGU NA HETMAŃSKIEJ KLIENT skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Od przejęcie przez Agricole jakość spadła drastycznie. Nie podoba mi się cała strategia. Remontują oddziały, gdzie zamieniają stoliki na lady. Efekt jest taki: 25 letnia stażystka siedzi a ja stoję. Muszę podać dowód osobisty, ona siedzi a ja stoję. Mówię na czym mi zależy, ona siedzi a ja stoję. Wprowadzam telekod, ona siedzi a ja stoję. 25 letnia stażystka wprowadza coś do komputera na siedząco, a ja stoję. Musi wyjść do pokoju obok, a ja stoję. Wraca, siada, a ja dalej stoję. Wprowadza coś do komputera i drukuje, ona siedzi a ja stoję. To kim ja jestem? Mam stać 30- 40 minut a panienka siedzi? To jest ten luksus? . Wysokość opłat i prowizji: Kolejna rzecz. Pobrali mi 1,99 z konta za jakiś pakiet pomocowy, którego nie zamawiałam. Dostałam odpowiedź: mimo, że nie zamawiałam tej usługi MUSZĘ udać się osobiście do oddziału, inaczej nie da się z niej zrezygnować !!! I nie chodzi o te 1,99 tylko o zasadę! I jeszcze mi bezczelnie wciskają, że ja do tej pory miałam tą usługę za darmo i dopiero teraz jest opłata 1,99 i to jest bardzo dobra oferta bo mogę mieć hydraulika za darmo. Tyle, że ja do tej pory nie wiedziałam że mam taką opiekę darmową. Liczą na to, że nie będzie mi się chciało iść do oddziału, że machnę ręką na te 1,99. Ciekawe ile osób natną w ten sposób. 2*12 = 24 zł rocznie od każdego klienta. A jak zobaczą, że ludzie to łykają zaczną oszukiwać na większą skalę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od momentu zmiany z LUKASA - FATALNY! Mam e-konto z tokenem i otworzyłam RACHUNEK OSZCZĘDZAM. Przelewałam tam jakieś "koncóweczki" i uzbierało się parę groszy. Postanowiłam przelać niewielką kwotę na konto główne. Ku mojemu zdziwieniu saldo było niższe o 10 pln. Więc ponownie przelałam 10 pln. I tu jeszcze większe oczy. Z oszczędnościowego znika, a na głównym nie ma. Przelałam 20 i ... weszło 10. Zniknęło mi łącznie 30 pln (przy wypłacie 150). Dzwonię na infolinię i pytam, i okazuje się, że tylko raz w miesiącu mogę sobie wypłacić z tego rachunku, bo każda następna to 10 pln prowizji. ZA CO SIĘ PYTAM??!! Ze swojego prywatnego konta, swoje oszczędności, internetowo, SAMA (więc żadnych kosztów obsługi)... Masakra, kilka tygodni zbierania 300 złotych po to, żeby oni mi zabrali 30. WSTYD!!! Obrona dla banku - oczywiście tabela opłat i prowizji o wszystkim informuje. JAK TYLKO SPŁACĘ POŻYCZKE PRZECHODZE DO ING!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W LukasBanku/CA mam konto bieżące (e-konto z tokenem), kartę silver i kartę bankomatową, rachunek oszczędnościowy i kilka lokat terminowych. Nigdy nic mi nie zniknęło, zlecenia stałe idą bezproblemowo, loguję się codziennie po kilka razy i nigdy nie miałem problemów (poza wcześniej zapowiadanymi wyłączeniami systemu z powodu konserwacji). Mam nadzieję że tak będzie nadal :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do autorki "Klientka" - piszesz bzdury pisząc: "poniewaz nie realizują stałych przelewów!". Od ZAWSZE jest coś takiego jak "Zlecenie stałe", czyli automatyczna spłata rat, kredytów itd., trzeba tylko zdefiniować odbiorcę i ustawić dane przelewów!. No cóż, banki jak Media Markt - Nie dla idiotów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie marne. Elastyczność oferty: brak opcji walutowej, przy wplywach w innych walutach bardzo niski niekorzystny kurs!!!. Wysokość opłat i prowizji: bank za wypłatę u pracownika pobiera prowizję, bankomat bardzo często jest nieczynny. bezprowizyjne wypłaty tylko w credit i wbk. Irytujące jest,że nawet wtedy kiedy bankomat w placówce nie działa i chcąc nie chcąc musimy pobrać ją u pracownika pobierają prowizję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym odwiedziłem placówkę banku w Bydgoszczy ( w Intermarche) celem otrzymania pożyczki gotówkowej w wysokości 500zł. Po podaniu niezbędnych danych i akceptacji przez bank otrzymałem informację,ze muszę dostarczyć tylko aktualne zaświadczenie o zarobkach. O dziwo dzisiaj Pani stwierdziła, ze moje wynagrodzenie netto jest o około 40 zł niższe niż w poprzednim ZAŚWIADCZENIU ???. Podała więc nowe dane i tym razem OTRZYMAŁEM ODMOWĘ !!! , W związku z tym zadałem kilka pytań do Szanownego Banku: 1. Czy tylko według mnie kwota 1975,56 na ,,świeżym" zaświadczeniu jest większa niż 1961,48 na ,,starym" a tym samym netto ?? 2.Czy gdybym miał wczoraj aktualne zaświadczenie dzisiaj oddawałbym pieniądze??? 3. Czy mam rację twierdząc. ze bank zatrudnia osoby młode i niekompetentne ,które swoja indolencję i niekompetencję stara się ukryć licząc na to ,że 49 latek się w tym wszystkim i tak się nie połapie bo przecież nie umie nawet liczyć?? Mam cichą nadzieję,że Bank odpowie na te pytania, Zastanawiam się tylko Jak jest to możliwe .że proponują najlepszy kredyt gotówkowy w Polsce ??? Według mnie chyba nie.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie moge sie zalogowac na swoje konto i juz zglaszalam to w banku i nadal jest to samo.... Chyba czas zmienic konto!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Porównywalnie do innych banków. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. Obsługa klienta w placówce: BEZNADZIEJNA! Placówki po remoncie tragiczne. Rozmiar sali dla klientów wraz ze stanowiskami 3m X 5 m. Teraz w banku czuję się jak na dworcu! Nie mogę spokojnie załatwić spraw gdyż czuję oddech kolejnego petenta przebierającego nogami, gdyż nie ma krzeseł- prawie na plecach!!! Brak poczucia bezpieczeństwa.Wszyscy ludzie w kolejce słyszą o czym rozmawiam z pracownikiem banku! SZOK! I te kolory wściekło zielone wywołujące agresję!!!! Nie polecam. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Ok. Elastyczność oferty: Ok. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie. Oferta kart płatniczych: Ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pogorszyły się warunki odkąd nazwę zmienił bank bardzo zle traktują klientów nie chcą przyjmować rat do płacenia przy kasie sosnowcu przy ulicy warszawskiej pisałem do credit agricole zero reakcji musiałem całe zobowiązanie spłacić i zrezygnować jak był lukas bardzo było miło złe będę miał wspomnienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: jest, ale dane o stanie np kredytu nie uaktualniane na biezaco, nie odpisuja na pytania zadane z konta klienta. Możliwość negocjacji oferty: nie ma takiej mozliwosci!!! mozna prosic blagac apelowac, proponowac cross-selling (klient bankowi!!!) i nic a nic to nie daje. Różnorodność zabezpieczenia: jak zwykle zbyt wysokie wymagania banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powiem że mimo tego że Credit Agricole ma zbyt bardzo agresywne podejście do klientów którzy spóźnią się ze spłatą raty chociaż o trzy dni to uważam że obecnie ten bank nie ma konkurencji. W ciągu ostatnich 4 lat brałem 3 kredyty. Znalazłem się w BIK a mimo to została mi udzielona pożyczka. Przy zaciąganiu pożyczki spotkałem się z profesjonalnym podejściem do klienta. Załatwienie formalności przed udzieleniem kredytu gotówkowego były jak dla mnie za długie. Ze względu na markę firmy, zbudowane zaufanie i niskie koszty kredytu mogę polecić innym ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jest zgrabny token za darmo. Jedyny minus - przerwa w funkcjonowaniu systemu ok. godz. 24 oraz 1 w nocy :/. Obsługa klienta w placówce: Nawet fajne *moderacja*, tylko trochę głupie i niedouczone czasami.... Wysokość opłat i prowizji: Najtańsza oferta konta studenckiego, dlatego ją wybrałem ;). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najniższy wibor na rynku 3m, negocjowaliśmy nawet marżę. Dostęp internetowy: Podpięty do konta osobistego w internecie. Wysokość opłat i prowizji: brak dodatkowych opłat.Ah!jedynie wycena nieruchomości. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: 2 tyg. mielismy komplet dokumnetów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow z tym bankiem ani za czasow Lukas bank ani gdy zmienili szyld na Credite Agricole. mam tam karte kredytowa i 2kredyty i w kazdym przypadku wszystko mialem jasno,profesjonalnie i rzetelnie wytlumaczone.Pozdrawiam pracownikow CA w Grudziadzu przy ul.Mickiewicza! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziękuję za miła i fachową obsługę we Wrocławiu przy placu Orląt Lwowskich. SUPER BANK. Polecam. Z tak uprzejmą załogą nigdzie się nie spotkałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najwyższych oprocentowań kredytu na rynku. Ukryte koszty dodatkowe, są one skredytowane, wliczone w ratę kredytu więc trudno dla klienta te dodatkowe opłaty odkryć no chyba że przy sobie ma kalkulator.. Dostęp internetowy: Praktycznie brak tego dostępu a jeżeli jest to występują ciągle problemy z logowaniem. Mało czytelna strona.. Wysokość opłat i prowizji: Zdecydowanie za wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Inne konkurencyjne banki nie wymagają aż tylu dokumentów aby zweryfikować zdolność kredytową. Jeżeli zdolność taka jest, to wypłata gotówki od ręki w 15 minut. . Możliwość negocjacji oferty: Brak możliwości negocjacji. W moim przypadku warunkiem udzielenia kredytu gotówkowego było wzięcie karty kredytowej tego banku, na co się nie zgodziłem.. Minimum formalności: Bardzo dużo regulaminów do przeczytania i dużo dokumentów do podpisania.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Spłacam raty za laptopa w tym banku. Po 4 dniach spóźnienia z wpłatą dostaje smsa z prośbą o zapłacenie i z prośbą o wysłanie smsowego potwierdzenia wpłaty, które kosztuje 1,22 zł. Mam wysyłać smsa z potwierdzeniem? Wolne żarty!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem z lukasem do czynienia obecnie credit agrikole po zmianie nazwy upomnieli się drugi raz o pieniądze oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto od 2007r.Pakiet e-konto(jeszcze jako Lukas Bank)i zawsze byłem zadowolony.Konto za zero,dostęp do konta przez internet (wszystkie przelewy też zero,polecenie zapłaty i zlecenia stałe wykonują w terminie i też zero opłaty).Myślałem,że po zmianie nazwy się coś zmieni,ale wszystko nadal mam za zero,a więc pozostaję nadal ich klientem.Polecam znajomym i niezdecydowanym lub zawiedzionym ze współpracy z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: OK. Dostęp internetowy: OK. Wysokość opłat i prowizji: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tragedia - doradca a zarazem dyrektor oddziału karmi klienta pustymi jak się okazuje frazesami podczas pierwszego spotkania. Ochy i achy jak to szybko się wszystko da załatwić. Po około miesiącu a w niektórych przypadkach i dłużej (znam historie innych klientów) brak kontaktu ze strony dyrektora oddziału. Po wykonanym kontakcie Pani dyrektor oczywiście nie odbiera telefonu. W koncu po wizycie dowiaduje się że Pani Dyrektor o godz. 11.00 ma klienta, o 14.00 ma klienta, o 17.00 ma klienta. Proste jak konstrukcja cepa. Nie wysłała wniosku!!!!!. Możliwość negocjacji oferty: OK. Różnorodność zabezpieczenia: Tragedia. Dostępność w różnych walutach: Brak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem zadowolona i polecam, konto z 2,2 tys wpływów wynagroszenia mam za 6 zł i w ramach tego wszystkie bankomaty w Polsce za darmo, przelewy tak samo, bankowośc elektroniczna super, w doddatku rachunek oszczędzam na 4,25 % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak ktoś nie płaci w terminie,to każdy bank będzie dla niego zły. Mam tam konto cztery lata i nie mogę narzekać,a wręcz przeciwnie jestem bardziej zadowolony niż jak miałem w poprzednim banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Po wysłaniu formularza z zapytaniem nie odzywali się tydzień czasu, dopiero, gdy zadzwoniłam ich zainteresowanie wzrosło. Zamiast banku musiałam dzwonić sama, poza tym po podpisaniu umowy bank przypomniał sobie, że potrzebne jest jeszcze jedno zaświadczenie. List musiałam wysyłać na własny koszt. Przecież jestem klientką i to oni będą na mnie zarabiać a nie ja na nich. Zero profesjonalnego podejścia do klienta. Zwykły kredyt ratalny na 580zł, a wymogów tyle jakbym brała co najmniej 50tys.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Dwa tygodnie zanim się po moim telefonie zorientowali, że mój wniosek czeka uruchomiono kredyt. Nie widać tu znamion standardu obługi klienta. Dla nich liczy się bank a nie klient. Minimum formalności: Maksimum formalności. Szczerze nie polecam jeśli komuś zależy na czasie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie bank, którego pracownicy nie znają prawa lecz również go nie chcą stosować ,gdy podaje im się podstawę prawną. Zmuszony jestem wystapić na drogę sądową. Broń Cię Panie Boże przed takim bankiem.odradzam wszystkim konatakt z nim Marek z Zakopanego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Firma beznadziejna nie można przez infolinię załatwić , żeby przysłali blankiety na wpłaty. Kredyt zaciągnął mój mąż Ja jako zona nie mogę powiedzieć , żeby przysłali my blankiety na wpłaty . Odradzam zaciągać kredyt w ich firmie. Obsługa beznadziejna.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »