Bank Credit Agricole

Adres siedziby:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław

Infolinia Banku Credit Agricole:

Dla Klientów Indywidualnych:

19 019

z zagranicy i z komórek

+48 71 35 49 009

Dla małych i średnich firm:
801 333 666

z zagranicy i z komórek
+48 (71) 35 49 035

Dla Przedsiębiorstw:
801 70 65 50

z zagranicy i z komórek

+48 (71) 799 71 49

(386 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Credit Agricole Bank Polska to bank uniwersalny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjon…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

386 Opinie

użytkownik
Ocena:
W dniu wczorajszym odwiedziłem placówkę banku w Bydgoszczy ( w Intermarche) celem otrzymania pożyczki gotówkowej w wysokości 500zł. Po podaniu niezbędnych danych i akceptacji przez bank otrzymałem informację,ze muszę dostarczyć tylko aktualne zaświadczenie o zarobkach. O dziwo dzisiaj Pani stwierdziła, ze moje wynagrodzenie netto jest o około 40 zł niższe niż w poprzednim ZAŚWIADCZENIU ???. Podała więc nowe dane i tym razem OTRZYMAŁEM ODMOWĘ !!! , W związku z tym zadałem kilka pytań do Szanownego Banku: 1. Czy tylko według mnie kwota 1975,56 na ,,świeżym" zaświadczeniu jest większa niż 1961,48 na ,,starym" a tym samym netto ?? 2.Czy gdybym miał wczoraj aktualne zaświadczenie dzisiaj oddawałbym pieniądze??? 3. Czy mam rację twierdząc. ze bank zatrudnia osoby młode i niekompetentne ,które swoja indolencję i niekompetencję stara się ukryć licząc na to ,że 49 latek się w tym wszystkim i tak się nie połapie bo przecież nie umie nawet liczyć?? Mam cichą nadzieję,że Bank odpowie na te pytania, Zastanawiam się tylko Jak jest to możliwe .że proponują najlepszy kredyt gotówkowy w Polsce ??? Według mnie chyba nie.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie moge sie zalogowac na swoje konto i juz zglaszalam to w banku i nadal jest to samo.... Chyba czas zmienic konto!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Porównywalnie do innych banków. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. Obsługa klienta w placówce: BEZNADZIEJNA! Placówki po remoncie tragiczne. Rozmiar sali dla klientów wraz ze stanowiskami 3m X 5 m. Teraz w banku czuję się jak na dworcu! Nie mogę spokojnie załatwić spraw gdyż czuję oddech kolejnego petenta przebierającego nogami, gdyż nie ma krzeseł- prawie na plecach!!! Brak poczucia bezpieczeństwa.Wszyscy ludzie w kolejce słyszą o czym rozmawiam z pracownikiem banku! SZOK! I te kolory wściekło zielone wywołujące agresję!!!! Nie polecam. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Ok. Elastyczność oferty: Ok. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie. Oferta kart płatniczych: Ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pogorszyły się warunki odkąd nazwę zmienił bank bardzo zle traktują klientów nie chcą przyjmować rat do płacenia przy kasie sosnowcu przy ulicy warszawskiej pisałem do credit agricole zero reakcji musiałem całe zobowiązanie spłacić i zrezygnować jak był lukas bardzo było miło złe będę miał wspomnienia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: jest, ale dane o stanie np kredytu nie uaktualniane na biezaco, nie odpisuja na pytania zadane z konta klienta. Możliwość negocjacji oferty: nie ma takiej mozliwosci!!! mozna prosic blagac apelowac, proponowac cross-selling (klient bankowi!!!) i nic a nic to nie daje. Różnorodność zabezpieczenia: jak zwykle zbyt wysokie wymagania banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powiem że mimo tego że Credit Agricole ma zbyt bardzo agresywne podejście do klientów którzy spóźnią się ze spłatą raty chociaż o trzy dni to uważam że obecnie ten bank nie ma konkurencji. W ciągu ostatnich 4 lat brałem 3 kredyty. Znalazłem się w BIK a mimo to została mi udzielona pożyczka. Przy zaciąganiu pożyczki spotkałem się z profesjonalnym podejściem do klienta. Załatwienie formalności przed udzieleniem kredytu gotówkowego były jak dla mnie za długie. Ze względu na markę firmy, zbudowane zaufanie i niskie koszty kredytu mogę polecić innym ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jest zgrabny token za darmo. Jedyny minus - przerwa w funkcjonowaniu systemu ok. godz. 24 oraz 1 w nocy :/. Obsługa klienta w placówce: Nawet fajne *moderacja*, tylko trochę głupie i niedouczone czasami.... Wysokość opłat i prowizji: Najtańsza oferta konta studenckiego, dlatego ją wybrałem ;). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najniższy wibor na rynku 3m, negocjowaliśmy nawet marżę. Dostęp internetowy: Podpięty do konta osobistego w internecie. Wysokość opłat i prowizji: brak dodatkowych opłat.Ah!jedynie wycena nieruchomości. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: 2 tyg. mielismy komplet dokumnetów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow z tym bankiem ani za czasow Lukas bank ani gdy zmienili szyld na Credite Agricole. mam tam karte kredytowa i 2kredyty i w kazdym przypadku wszystko mialem jasno,profesjonalnie i rzetelnie wytlumaczone.Pozdrawiam pracownikow CA w Grudziadzu przy ul.Mickiewicza! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziękuję za miła i fachową obsługę we Wrocławiu przy placu Orląt Lwowskich. SUPER BANK. Polecam. Z tak uprzejmą załogą nigdzie się nie spotkałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najwyższych oprocentowań kredytu na rynku. Ukryte koszty dodatkowe, są one skredytowane, wliczone w ratę kredytu więc trudno dla klienta te dodatkowe opłaty odkryć no chyba że przy sobie ma kalkulator.. Dostęp internetowy: Praktycznie brak tego dostępu a jeżeli jest to występują ciągle problemy z logowaniem. Mało czytelna strona.. Wysokość opłat i prowizji: Zdecydowanie za wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Inne konkurencyjne banki nie wymagają aż tylu dokumentów aby zweryfikować zdolność kredytową. Jeżeli zdolność taka jest, to wypłata gotówki od ręki w 15 minut. . Możliwość negocjacji oferty: Brak możliwości negocjacji. W moim przypadku warunkiem udzielenia kredytu gotówkowego było wzięcie karty kredytowej tego banku, na co się nie zgodziłem.. Minimum formalności: Bardzo dużo regulaminów do przeczytania i dużo dokumentów do podpisania.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Spłacam raty za laptopa w tym banku. Po 4 dniach spóźnienia z wpłatą dostaje smsa z prośbą o zapłacenie i z prośbą o wysłanie smsowego potwierdzenia wpłaty, które kosztuje 1,22 zł. Mam wysyłać smsa z potwierdzeniem? Wolne żarty!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem z lukasem do czynienia obecnie credit agrikole po zmianie nazwy upomnieli się drugi raz o pieniądze oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto od 2007r.Pakiet e-konto(jeszcze jako Lukas Bank)i zawsze byłem zadowolony.Konto za zero,dostęp do konta przez internet (wszystkie przelewy też zero,polecenie zapłaty i zlecenia stałe wykonują w terminie i też zero opłaty).Myślałem,że po zmianie nazwy się coś zmieni,ale wszystko nadal mam za zero,a więc pozostaję nadal ich klientem.Polecam znajomym i niezdecydowanym lub zawiedzionym ze współpracy z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: OK. Dostęp internetowy: OK. Wysokość opłat i prowizji: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Tragedia - doradca a zarazem dyrektor oddziału karmi klienta pustymi jak się okazuje frazesami podczas pierwszego spotkania. Ochy i achy jak to szybko się wszystko da załatwić. Po około miesiącu a w niektórych przypadkach i dłużej (znam historie innych klientów) brak kontaktu ze strony dyrektora oddziału. Po wykonanym kontakcie Pani dyrektor oczywiście nie odbiera telefonu. W koncu po wizycie dowiaduje się że Pani Dyrektor o godz. 11.00 ma klienta, o 14.00 ma klienta, o 17.00 ma klienta. Proste jak konstrukcja cepa. Nie wysłała wniosku!!!!!. Możliwość negocjacji oferty: OK. Różnorodność zabezpieczenia: Tragedia. Dostępność w różnych walutach: Brak. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem zadowolona i polecam, konto z 2,2 tys wpływów wynagroszenia mam za 6 zł i w ramach tego wszystkie bankomaty w Polsce za darmo, przelewy tak samo, bankowośc elektroniczna super, w doddatku rachunek oszczędzam na 4,25 % skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak ktoś nie płaci w terminie,to każdy bank będzie dla niego zły. Mam tam konto cztery lata i nie mogę narzekać,a wręcz przeciwnie jestem bardziej zadowolony niż jak miałem w poprzednim banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Po wysłaniu formularza z zapytaniem nie odzywali się tydzień czasu, dopiero, gdy zadzwoniłam ich zainteresowanie wzrosło. Zamiast banku musiałam dzwonić sama, poza tym po podpisaniu umowy bank przypomniał sobie, że potrzebne jest jeszcze jedno zaświadczenie. List musiałam wysyłać na własny koszt. Przecież jestem klientką i to oni będą na mnie zarabiać a nie ja na nich. Zero profesjonalnego podejścia do klienta. Zwykły kredyt ratalny na 580zł, a wymogów tyle jakbym brała co najmniej 50tys.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Dwa tygodnie zanim się po moim telefonie zorientowali, że mój wniosek czeka uruchomiono kredyt. Nie widać tu znamion standardu obługi klienta. Dla nich liczy się bank a nie klient. Minimum formalności: Maksimum formalności. Szczerze nie polecam jeśli komuś zależy na czasie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie bank, którego pracownicy nie znają prawa lecz również go nie chcą stosować ,gdy podaje im się podstawę prawną. Zmuszony jestem wystapić na drogę sądową. Broń Cię Panie Boże przed takim bankiem.odradzam wszystkim konatakt z nim Marek z Zakopanego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Firma beznadziejna nie można przez infolinię załatwić , żeby przysłali blankiety na wpłaty. Kredyt zaciągnął mój mąż Ja jako zona nie mogę powiedzieć , żeby przysłali my blankiety na wpłaty . Odradzam zaciągać kredyt w ich firmie. Obsługa beznadziejna.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
uwaga czekają 2 lata aby przypomnieć o racie która została przelana na inne konto co umknęło mojej uwadze. Po 2 latach przysyłają gościa z naliczonymi odsetkami, nie zapłaciłem jednej raty z 50. Otrzymywane monity były na poprzedni miesiąc, czyli np 10 grydnia poszedl przelew a 15 przychodiz monit ze nie jest zaplacone za grudzień więc myślalem, że po prostu mają długi czas zajmowania się taką wpłatą lub bałagan \"jeżli wpłata była dokonana, proszę monit uznać za nieważny\" no i tak robiłem. Sprawa poszła do działu windykacji... no sami oceńcie, że przez dwa lata nie mogli zadzownić że nie dotarła wpłata a po 2 latach z odsetkami mogi? Dziwna taktyka jak dla stałego klienta. Spłata kredytu przed terminem jest wyższa niż do końca osobno w ratach. Ja im już podziękuję... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam wzięłam hipo i wszystko jest ok, tak naprawdę wszystko zależy od ludzi, jak wszędzie. Jeżeli chodzi o warunki to ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
konta drogie z małą funkcjonalnością, a jak chce cos w koncie ekstra to muszę placic; na szczescie sa inne banki gdzie mam wszystko za zero z duzym pakietem ubezpieczeniowym oraz karta debetowa z funkcja kredytowej za zero pln skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 2008 roku jestem klientem Banku mam swój oddział na Ursynowie, jestem bardzo zadowolony z obsługi a dzięki temu z tego co proponują. Każdemu zdarzają się wpadki. Lubię ten konkretny bank, jak jest w innych placówkach - nie wiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedna uwaga - jak czytam forum i złe opinie to jest jeden mianownik do wszyskiego - albo nie dali coś na raty, albo Bank się upominał o zaległą niby zapłaconą ratę albo już nie chca dac na oświadczenie . Ważna różnica - placówki bankowe nie zajmują siękredytem ratalnym i nie mają nic z tym współnego. Chcesz wypowiedzić się o bylym Lukasie to mów o placówkach bankowych, kontach, lokatach a nie że gdzieś w Pcinowie a małym sklepiku sprzedawca suszarek którym ma system ratalny Lukasa powiedział to i tamto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja się wypisuję. Kolejki przy obsłudze są od zawsze. W oddziale pracownicy NIC nie mogą - nie ma żadnej merytorycznej rozmowy. Bank ignoruje moją korespondencję. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra!!! wziąłem kartę kredytowa w Lukas banku, przy spłacie minimalnej 70zł po zmianie nazwy bank naliczył mi prowizje oraz koszty spłata teraz wynosi 115zł i pani słodkim głosem twierdzi ze taka prowizja jest naliczana w zależności od tego jakie są operacje na tej karcie!! najchętniej dał bym ZERO GWIAZDEK!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
rewelacja, zalatwilem kredyt w 2 tygodnie, pracownicy pomagali mi przy formalnosciach, porownywalem oferty w innych bankach i bez szans byly, w kazdym banku sa niekompetentni pracownicy, ale tutaj kazdy pracownik wie na temat kazdego produktu wszystko. polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto posiadalem 7 lat, przyzwyczajony darmowymi wyplatami z bankomatow sieci Euronet, wybralem 3tys i jakiez moje zdziwienie - skasowano mi za ta operacje 90zl (3%). Takze uwazajcie, bo to darmowe konto moze okazac sie najdrozszym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przeciętnie - można założyć kilka rachunków oszczędzam, które wytrzymują z inflacją. Dostęp internetowy: Każdy kto korzystał z konta w Lukas Bank wie, że jest to jedno z bardziej intuicyjnych kont internetowych. Dodatkowo po zmianie, kolorystyka jest chyba jeszcze bardziej ok. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: ja płacę zero zł :). Oferta kart płatniczych: Spoko - można mieć za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szybko,sprawnie,super skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »