Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Reklamowane Konto Oszczędnościowe Profit na 2,7% w skali roku to nie jest prawda. Przekonałem się na własnym przypadku. Wpłaciłem określoną kwotę na to konto jako nowe środki i postanowiłem, że będą sobie "leżały" przez 3 miesiące. Jakie było moje zdziwienie, gdy po niecałym miesiącu znaczna część kwoty była oprocentowana promocyjnie, a część już tylko standardowo. Skontaktowałem się w info linią. Pani tłumaczyła pokrętnie włączając muzyczkę poinformowała, że potrzebuje czasu. Po ponad 10 minutach rozłączyłem się (dobrze, że mam rozmowy nielimitowane). Skontaktowałem się ponownie. Pani (inna) poinformowała, że tak właśnie ma być, ponieważ...... Ja tego nie zrozumiałem, ale po kolejnych kilku dniach zauważyłem, że kwota oprocentowana promocyjnie znacznie wzrosła i sięgnęła niemal całości kapitału. Skontaktowałem się ponownie. Zapytałem, skąd biorą się takie różnice. Pani poinformowała, że nie ma dostępu do tego co było, ale do tego co jest (?!!!!) Gdy zapytałem dlaczego reklamują 2,7% na nowe środki i nie informują o nieuczciwej ofercie, to pani tłumaczyła mi zaangażowanie wszystkich środków pieniężnych do nowych środków...itd. Zabieram środki z tego banku i przekazuję do bardziej uczciwego banku, z którym mozna zawrzeć umowę na jasnych warunkach. A tak nawiasem mówiąc, idąc tokiem rozumowania Pani z info linii, skoro Pani nie posiada dostępu do tego co było, tylko dostęp do tego co jest, to jaką gwarancję macie Państwo, że Wasze pieniądze wpłacone kilka dni temu są jeszcze na koncie? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie lubię tego Banku. Zostałem tam nie jeden raz źle potraktowany załatwiając zwykłą sprawę. Jestem zniechęcony przez placówkę w moim mieście. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Współpraca z bankiem millennium to koszmar. Wraz z moim narzeczonym zaciągnęliśmy kredyt hipoteczny na 30 lat (kwota na mieszkanie + środki na dodatkowy cel, czyli wykończenie mieszkania). Już na początku zaczęły się schody - kosztorys przedstawiony przez nas został obniżony przez bank o 20 tysięcy, teraz od ponad 2 tygodni dosłownie walczymy, żeby wypłacono nam drugą transzę, na którą tak czy siak jesteśmy przeciez umówieni w umowie kredytowej! Przesyłamy zdjęcia mieszkania i postępów prac, faktury, rachunki imienne..wydaliśmy ponad 60 tysięcy, choć dostaliśmy połowę mniej i błagamy o ostatnią część. Jestem klientką banku od 8 lat i nigdy nie przypuszczałabym, że za tę lojalność, korzystanie z produktów i brak jakichkolwiek problemów spotka mnie tak wielka nieprzyjemność, a mianowicie - potraktowanie wiernego, wieloletnego klienta jak potencjalnego złodzieja i oszusta. To upokarzające i żenujące, że musimy "błagać i prosić" o wypłatę środków. Pula potrzebnych "dowodów" dla tajemniczej centrali zdaje się nie mieć końca. Stykając się z innymi bankami jak City czy Alior Bank, a nawet państwowymi instytucjami finansowymi, nigdy podobne doświadczenie nie miało miejsca!!! Po przesłaniu dokumentów czy zdjęć w mailu zwrotnym bank obiecuje kontakt po weryfikacji ("Po weryfikacji dokumentacji prześlemy Państwu zwrotnie e-mail informujący o jej wyniku";), ale bynajmniej, nikt się z nami nie kontaktuje. Musimy samodzielnie, kilka razy w tygodniu telefonować na właściwy numer infolinii, gdzie za każdym razem inny pracownik jedynie odczytuje dane z monitora i nie jest w stanie wyjaśnić, skąd taka a nie inna decyzja, na jakiej podstawie została podjęcia i jakie powinny byc kolejne kroki. Metodologia tej weryfikacji jest jak widać wiedzą mistyczną, niejawną dla potencjalnych krętaczy i złodziei, czyli .. klientów. Bank ma przecież dostęp do naszego konta i historii wydatków, więc zakładam, że nie jest rzeczą awykonalną tam zajrzeć i zobaczyć, jakie w rzeczywistości poniesione już zostały koszty, a znacznie przekroczyły one kwotę pierwszej transzy; zaś oczekiwanie na drugą zdaje się nie mieć końca.,, Już dziś powoli rezygnujemy z korzystania z usług banku i badamy opcję przeniesienia kredytu hipotecznego do innego banku, na co jesteśmy w stanie się zdecydować nawet ponosząc dodatkowe koszty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 12 stycznia 2018r. Komornik z Grudziądza wszczął postępowanie egzekucyjne wobec banku Millennium zajmując wszystkie konta tego banku prowadzone w PEKAO SA. Komornik działa w oparciu o tytuł wykonawczy wydany w dniu 12.12.2017r. przez Sąd Okręgowy w Toruniu (VII Ca 565/17). Kwota roszczenia wynika z tytułu nienależnie pobranych opłat za tzw. Ubezpieczenie Niskiego Wkładu Własnego (UNWW), które było obowiązkowe w umowie kredytu hipotecznego jednego z naszych czytelników. Zdaniem sądu zapisy w umowie zmuszające klienta do takiego ubezpieczenia są niedozwolone i niewiążące więc nakazał je zwrócić klientowi. Po otrzymaniu prawomocnego nakazu zapłaty nasz czytelnik udał się do jednego z oddziałów banku w Grudziądzu i poprosił o wypłatę zasądzonych należności składając na piśmie stosowną dyspozycję wypłaty. Bank również na piśmie odpowiedział, że pieniądze zostały zwrócone na konto. Problem jednak polega na tym, że jest to konto techniczne i pieniądze na nim są niedostępne i nie można ich wypłacić. Zapewne dlatego sprawa trafiła do Komornika. Z naszych informacji wynika, że sprawą zajmuje się również prokuratura. Wygrane klientów w tego rodzaju sprawach stają się już codziennością, a mimo to bank nie wypłaca zasądzonych kwot na konta wskazane przez klientów.\r\n\r\n14 lutego 2018 r. o godz. 11:30 w Sądzie Rejonowym dla Warszawy Mokotowa, w sali nr 4 odbędzie się przesłuchanie Pana Joao Bras Jorge prezesa banku Millennium w charakterze obwinionego.\r\n\r\nOstatnie tygodnie przyniosły bolesne decyzje dla banku Millennium, a pozytywne dla pokrzywdzonych konsumentów oraz dla polskiej gospodarki. Szereg decyzji urzędów potwierdza, iż ten bank pomimo wpisania do rejestru postanowień niedozwolonych (klauzule nr 3178, 3179) dalej wykonuje umowy w oparciu o te nieuczciwe zapisy. Bank wprowadzał też swoich klientów w błąd dezinformując o zakresie swojej odpowiedzialności. Wobec powyższych ustaleń Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Komornicy oraz Stowarzyszenia reprezentujące poszkodowanych podejmują kolejna działania piętnujące łamanie przepisów prawa przez bank Millennium.\r\n\r\nW ostatnich dniach 2017 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta wydał decyzję o nałożeniu na ten bank ponad 20 mln kary. Bank Millennium przekazywał klientom nieprawdziwe informacje o skutkach wpisu klauzul umownych do rejestru postanowień niedozwolonych dotyczących tzw. kredytów pseudowalutowych.\r\n\r\nNajwiększy w Polsce pozew grupowy wobec banku Millenium został prawomocnie przyjęty do rozpoznania 28 września 2017 roku. Ponad 5 tys klientów walczy z bankiem Millennium o wykonywanie umów bez zapisów umowy odnoszących kwotę kredytu do waluty obcej. Klauzule te są prawomocnie uznane za nieuczciwe i nieobowiązujące klienta a są wpisane do rejestru prowadzonego przez UOKiK (wpis nr 3178 i 3179). \r\n\r\nDo sprawy wrócimy wkrótce, czytajcie Portal Miasta Grudziądz skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co za bank. Założyłam bo takie niby idealne Chciałam przelać z oszczędnościowego na moje konto główne. Za nic dosłownie za nic, tłumacząc ze niby za przelew, zabrali mi 7.50. Wszystkiemoieniadze mam na tamtym kocie. Nie chce płacić cholerne opłaty za kolejny przelew . Zamykam.konto niniejszy chce być okradana przez tych złodziei. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
doradcy leasingowi - do bani, zero odpowiedzialności, problem z kontaktem, brak pomocy, długie czekanie na odpowiedź. klient do 300 tys. nie jest dla nich klientem godnym uwagi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank. Pracownicy nie mają telefonów, więc nie można się dodzwonić. Dzwonią z numeru, na który nie można oddzwonić. Nie odpisują na maile. Nic nie można dostarczyć pocztą elektroniczną ani tradycyjna. Na decyzję analityka czeka się 3 miesiące. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletny brak profesjonalizmu. Od tygodnia próbuję dodzwonić się do banku w sprawie kredytu hipotecznego. Mamy złożone wszystkie dokumenty a telefonu nikt nie odbiera i nie oddzwania... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandaliczne traktowanie klienta. W szczególności odradzam doradcę kredytowego Emilię. Sprawa która powinna być załatwiona w ciągu tygodnia, ciągnie się 2 miesiące. Nie potrafi się przyznać do błędu, nie zna się na tym co robi, a winą obarcza klienta. Na maile już nawet nie odpisuje. Jesteśmy z żoną klientami od 10 lat, są to nasze główne konta, ale po tym jak nas potraktowała pani Emilia, nie dość że z przyjemnością weźmiemy kredyt w konkurencyjnym banku, to jeszcze przeniesiemy tam swoje wypłaty. NIE POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank w Toruniu, ul. Wyszyńskiego 10 a. Skandal ! Odmowa przesyłki pieniędzy przez Western Union - ponieważ nie posiadam telefonu !!! WU nie stawia takich wymagań, to bank żąda posiadania telefonu ! A opłata za przekaz pieniężny 100% wyższa niz w innym banku. To dobrze że mi odmówili bo sporo zaoszczędziłem. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »