Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Porażka.Najbardziej nieprzyjazny bank z jakimkolwiek się spotkałem .Od dwóch tygodni nie mogę się dostać do własnych pieniędzy z rachunku maklerskiego.Byłem w banku już cztery razy i ciągle coś nie działa.Niczego nie można załatwić telefonicznie.Wykonanie przelewu z jednego konta na drugie przekracza ich możliwości. Radzę trzymać się od tego banku jak najdalej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z bankow, mam komornika moja pierwsza wyplata ktora wplynela na konto trafila do komornika przelal ja bank gdzie nie mial prawa tego zrobic no coz pracownicy banku uwazaja sie za bezkarnych a ja przez nich nie mam za co zyc z coreczka wychowuje ja sama skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank ok . Problem z płaceniem przez skanowanie kodu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
5 pracownikow, 3 klienta I kolejka 40minut jeby sie spitac czy jest wplywy na konto Karta do konta nie moge odebrac juz wiecej jak 1.5 mieciaca Odzial w Piastowie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem bardzo zadowolona z oddziału w Chojnicach przy ul. Sukienników 6 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Nie radzę zakładać biznesowych konto walutowych - oplaty od przelewow przychodzacych, oplaty od wyplat, oplaty za prowadzenie rachunku... do pobierania prowizji są pierwsi, a ze sprawnym wypłaceniem wlasnych srodków z konta walutowego to już poważny problem mają. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Okradziono mnie z karty, wybrano pieniadze a oni nie powiedzieli nawet ile tych pieniedzy ukradziono tlumaczac sie bezpieczenstwem. Chora firma, znieczulica. Nie dla klienta, a dla korporacji. Takiego chamstwa nigdzie nie uswiadczylem. Nie dosyc ze mnie okradziono to infolinia nie byla mi w stanie pomoc. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto "techniczne" , które miało być odporne na komornika. Pani z uśmiechem zapewniała mnie, że nie jest widoczne w systemie OGNIVO i komornik mi go nie zajmie. ALE ZE MNIE DEBIL!! Pierwsza wpłata poszła błyskawicznie w całości do komornika, telefoniczni konsultanci wypierali się, że "nie było ich przy zakładaniu konta". Dzwoniłem kilka razy, każdy konsultant mówił co innego. A mogłem posłużyć się kontem mamy, kolegi... NIGDY WIĘCEJ! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka, na kartę debetową czekam od listopada 2016 a mamy już lipiec 2017, słyszę tylko w oddziale przy Wiatracznej głupie tłumaczenia, ze listonosz nie dostarcza, proszę dzwonić do centrali, a centrala że już wysłana. Nie polecam i serdecznie odradzam ten bank a szczególnie oddział przy Wiatracznej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założenie konta bankowego technicznego bylo najwiekszym bledem a bank millennium to totalna porazka. Nie została mi przedstawiona cała oferta i wprowadzono mnie w błąd. Konto to miało służyć w celu prowadzenia lokat i finansowych inwestycji ale pominięto najwązniejszy fakt, że za każdym razem muszę osobiście się stawiać w banku, nie ma opcji online Ja nie przebywam w Polsce, więc nie mialo to najmniejszego sensu proponowac komus aby korzystal z Waszego serwisu. Jestem bardzo rozczarowana Waszym podejściem do klienta. Dodam jeszcze, że w trakcie wypełniania wniosku macie ograniczone możliowści, bo nie można podać kodu z innego kraju. Sądzę, że w dobie Unii Europejskiej powinniście rozważyć możliwości wpisania właściwego adresu. W zadnym kraju nie czeka sie 30dni na rozpatrzenie reklamacji-termin 14 dniowy jest ogolnie akceptowany. To skandal zeby operowac moimi pieniedzmi przez caly miesiac bez profitow dla mnie! Wasz system online gdzie powinno udzielic sie wszelkich informacji absolutnie nieistnieje. A serwis telefonicznie podobnie. Tak ograniczoneego dostepu do wlasnych pieniedzy to nie spotkalam w zadnym z Europejskich bankow. Jestem bardzo rozczarowna, ze nadal jestescie w dobie komunizmu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe porażka. Śmieszne limity dzienne, brak możliwości ustalenia kodów do logowania dla pełnomocnika. Trzeba zakładać konto korporacyjne - dużo papierologi, opłaty za prowadzenie i przelewy. A jeśli chcemy przekształcić konto Mój Biznes na korporacyjne to konto jest zablokowane przez kilka dni. W innych bankach jakoś bez problemów można zwiększać limity i mieć dostęp do bankowości internetowej dla pełnomocnika. Odradzam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »