Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ochrona interesów klienta, w przypadku kradzieży środków. Bank proponuje do karty ubezpieczenie Bezpieczna Karta które ma chronić przed nieautoryzowanymi transakcjami niestety o czym się dowiedziałem po zgłoszeniu szkody NIE CHRONI PRZED KRADZIEŻĄ DOKONANĄ ZA POMOCĄ SKOPIOWANYCH Z KARTY DANYCH - SKIMMING - po tym zdarzeniu ocena jaką mogę wystawić bankowi to 0. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank, szczerze polecam, od kilku lat jestem jego klientka i nie mam zadnych zastrzezen. Wczesniej jako studentka, teraz jako osoba pracujaca, Polecam!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pobierają nieuzasadnione opłaty np. za kartę która nie została aktywowana. Nie można wpłaconych pieniędzy wypłacić z powrotem, bo klient aktywowany internetowo nie jest klientem - jest potencjalnym malwersantem własnych pieniędzy! Dlatego dla jego dobra wprowadzono limit transakcji do wartości 5000zł MIESIĘCZNIE. Nawet jak wpłaci 100 tys. to może obracać kwotą do 5 tys. DZIĘKUJE ZA TAKIE PODEJŚCIE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA! Na wypłatę od pracodawcy z konta austriackiego koledzy i koleżanki z biura czekają do 24 godzin. Ja po 2 dniach dalej nie mam, a po interwencjach mam następujące odpowiedzi: mailowo : że typowo termin wynosi 5 dni (i to roboczych!!!), telefonicznie : że 7 lub więcej dni!!!!!! Konto mam niecały miesiąc, zamykam i NIE POLECAM NIKOMU!!!! Kurdę bank!!!! Ludzie muszą rachunki płacić, coś jeść! Chyba zapomnieliście że żyjemy w czasach kiedy to klient wybiera bank, a nie na odwrót! To wy macie być dla nas, a nie my dla was!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To nie bank, to jakiś żart!!! Np. nie można zmienić oferty na danym rachunku którego prowadzenie przez pierwsze 18 miesięcy było za 0zł, później za 18 a teraz za 25 miesięcznie. W millennium trzeba pisać podanie do jaśnie prezesa a ten może przyjmie naszą ofertę i zmieni na bardziej dogodne warunki. Moje podanie zostało np. odrzucone!!! dalej edycja przelewów zagranicznych, z panelu klienta; sorry, niestety nie można, głąby na infolinii nie wiedzą jak, a później okazuję się że też nie mogą tego zrobić i trzeba czekać aż system sam odrzuci do 24h!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Mam konta w 4 bankach: BZ WBK, PKO BP, Getin Bank, i Millenium. Z całej czwórki najwyżej oceniam Millenium. Świetnie zorientowana obsługa, prosta i przejrzysta strona internetowa (najlepsza z wszystkich banków), nie jestem zaskakiwany jakimiś dodatkowymi opłatami (patrz PKO BP), najkrócej czekam w oddziałach (patrz PKO BP - horror!), najkrócej czekam na zgłoszenie się infolinii (sprawdzałem!), wszystkie bankomaty BEZ PROWIZJI! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bankowość internetowa z 20 stulecia, okropnie niewygodna, hasło tylko cyfry - niebezpiecznie, nie ma potwierdzenia transakcji przez email i t.d. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ja mam lepszą historię, jestem ścigana za 3,03 zł. mimo, że już pół roku temu spłaciłam kartę kredytową i zamknęłam konto - ogólnie zakończyłam współpracę z bankiem. i tak dostaję listy, telefony i smsy z działy windykacyjnego. myślę, że na same czynności windykacyjne zapłacicili więcej niż 3 zł. nie polecam tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto i kredyt w tym banku i jestem w 100% zadowolony. Fachowa obsługa i pomoc w Zielonej Górze. oby tak dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownik banku Millenium zablokowal mi karte debetowa bez wystarczjacych powodow blokujac mi dostep do moich pieniedzy. Ponadto chcieli mi policzyc polowe przecietnej pensji w Polsce jako swoja prowizje od sumy ktora nie byla nawet wysoka a sama transakcja jest w pelni zautomatyzowana. Nie mozna wiele dobrego powiedziec o bankach generalnie ale w tym przypadku mialem szczegolnie zle doswiadczenia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku kredyt hipoteczny w CHF, spłacam go już 9 lat, wzięty był na 20-a. oprocentowanie wynosi = marża 0,75 + libor. A do spłaty pozostało tyle samo co w momencie gdy kredyt brałam. Spread najwyższy na rynku ok. 6,5%. Dopiero od 3 m-cy zmniejszyli go chwilowo. Łaskawcy !!!! Nawet ubezpieczenie na życie każą sobie spłacać po przeliczeniu wg kursu CHF !!! Jak poprosiłam ten złodziejski bank o informację gdzie znajdę dane dot. historii operacji i wyciągi starsze niż 6-cio miesięczne, napisali mi, ze mogę zamówić takie dane jak zapłacę po 15 zł za wyciąg miesięczny. Potrzebuję wyciągi od 2010 roku, co oznacza, że za same wyciągi musiałabym im zapłacić za jakieś 60 wyciągów , co daje kwotę 900zł!!! To bank, w którym klient nie ma dostępu do operacji jakie wykonuje, jedynie może zajrzeć co robił 6-cy do tyłu !!! Nie jest to normalna oferta na rynku, ale im to rękę, po co klient miałby coś reklamować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klauzule niedozwolone, troska o klienta wyłącznie w deklaracjach (puste słowa nic nie kosztują), brak kompetencji w placówkach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga oszuści ! Klientem banku Millenium jestem od ponad 10 lat. Posiadam ?Dobre Konto?. Pewnego dnia Pani w banku zaproponowała mi otworzenie linii kredytowej do wysokości 500 zł do tego konta. Wcześniej dopytałem jej o wszelkie opłaty związane z tą linią kredytową jakie mnie mogą czekać. Miało nie być żadnych opłat oprócz spłaty odsetek gdybym skorzystał z niej, ok zgodziłem się. Podpisałem umowę opierając się na ?kompetencji? pracownicy banku zamiast przeczytać i przeanalizować dokładnie umowę. Na początku nowego roku zostało mi potrącone 50 zł z konta na poczet odnowienia linii kredytowej, z której praktycznie nie skorzystałem. Już szukam nowego banku, żeby podziękować oszustom z Millenium za współpracę. Były klient skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Można z nimi negocjować fajne warunki, są w stanie dobrać dobre ubezpieczenie. Pomagają także po podpisaniu umowy - świetny serwis posprzedażowy. Dbają o klienta nie tylko w chwili pozyskania. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Po zamianie Dobrego konta na 360 dostałem informacje Uprzejmie informujemy, że po zamknięciu rachunku Dobre konto w systemie Banku, środki przekazywane na ten rachunek są zwracane do nadawcy z informacją, że rachunek jest zamknięty . Co to za bank który odsyła pieniądze klienta który z tego powodu może mieć bardzo dużo kłopotów i bank który nie potrafi zapewnić normalnego korzystania z usług bankowych po zmianie konta . Po co zmieniałem konto jak i wielu innych żeby się teraz denerwować z wyjaśnianiem sytuacji odesłanych pieniędzy i informowaniem przelewających pieniądze . Wysłałem pismo skierowane do Prezesa Rady Nadzorczej na ten temat dla mnie kuriozalnej sytuacji i na temat pracy pracowników w oddziale . Odpowiedziała jakaś specjalistka . Jakaś nowo moda w Bankach i w Banku Millennium nie odpowiada Prezes tylko pracownicy oceniają sobie sami swoją pracę i sprawność pracy banku . Odpowiedz , wszystko jest OK skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »