Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku kredyt hipoteczny w CHF, spłacam go już 9 lat, wzięty był na 20-a. oprocentowanie wynosi = marża 0,75 + libor. A do spłaty pozostało tyle samo co w momencie gdy kredyt brałam. Spread najwyższy na rynku ok. 6,5%. Dopiero od 3 m-cy zmniejszyli go chwilowo. Łaskawcy !!!! Nawet ubezpieczenie na życie każą sobie spłacać po przeliczeniu wg kursu CHF !!! Jak poprosiłam ten złodziejski bank o informację gdzie znajdę dane dot. historii operacji i wyciągi starsze niż 6-cio miesięczne, napisali mi, ze mogę zamówić takie dane jak zapłacę po 15 zł za wyciąg miesięczny. Potrzebuję wyciągi od 2010 roku, co oznacza, że za same wyciągi musiałabym im zapłacić za jakieś 60 wyciągów , co daje kwotę 900zł!!! To bank, w którym klient nie ma dostępu do operacji jakie wykonuje, jedynie może zajrzeć co robił 6-cy do tyłu !!! Nie jest to normalna oferta na rynku, ale im to rękę, po co klient miałby coś reklamować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klauzule niedozwolone, troska o klienta wyłącznie w deklaracjach (puste słowa nic nie kosztują), brak kompetencji w placówkach skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga oszuści ! Klientem banku Millenium jestem od ponad 10 lat. Posiadam ?Dobre Konto?. Pewnego dnia Pani w banku zaproponowała mi otworzenie linii kredytowej do wysokości 500 zł do tego konta. Wcześniej dopytałem jej o wszelkie opłaty związane z tą linią kredytową jakie mnie mogą czekać. Miało nie być żadnych opłat oprócz spłaty odsetek gdybym skorzystał z niej, ok zgodziłem się. Podpisałem umowę opierając się na ?kompetencji? pracownicy banku zamiast przeczytać i przeanalizować dokładnie umowę. Na początku nowego roku zostało mi potrącone 50 zł z konta na poczet odnowienia linii kredytowej, z której praktycznie nie skorzystałem. Już szukam nowego banku, żeby podziękować oszustom z Millenium za współpracę. Były klient skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Można z nimi negocjować fajne warunki, są w stanie dobrać dobre ubezpieczenie. Pomagają także po podpisaniu umowy - świetny serwis posprzedażowy. Dbają o klienta nie tylko w chwili pozyskania. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Po zamianie Dobrego konta na 360 dostałem informacje Uprzejmie informujemy, że po zamknięciu rachunku Dobre konto w systemie Banku, środki przekazywane na ten rachunek są zwracane do nadawcy z informacją, że rachunek jest zamknięty . Co to za bank który odsyła pieniądze klienta który z tego powodu może mieć bardzo dużo kłopotów i bank który nie potrafi zapewnić normalnego korzystania z usług bankowych po zmianie konta . Po co zmieniałem konto jak i wielu innych żeby się teraz denerwować z wyjaśnianiem sytuacji odesłanych pieniędzy i informowaniem przelewających pieniądze . Wysłałem pismo skierowane do Prezesa Rady Nadzorczej na ten temat dla mnie kuriozalnej sytuacji i na temat pracy pracowników w oddziale . Odpowiedziała jakaś specjalistka . Jakaś nowo moda w Bankach i w Banku Millennium nie odpowiada Prezes tylko pracownicy oceniają sobie sami swoją pracę i sprawność pracy banku . Odpowiedz , wszystko jest OK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank. wysoki odsetki, beznadziejna obsługa . Odradzam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szokujące zachowanie obsługi na nowolipki Warszawa, która się po cichu nabijała ze mnie kiedy pisałam smsa. Nie dość, że nie ma wpłatomatów i latam do oddziałów to jeszcze takie panie. Tragiczny poziom. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank. Najgorszy, z jakim miałam do czynienia. \r\nPoprzez infolinię wystąpiłam o kartę kredytową. Poinformowano mnie, że mam dostarczyć do oddziału PIT. Dostarczyłam, przyjeli. Za kilka dni dostałam info, że ...to nie może być xero (ale przyjeli...). Dostarczyłam oryginał. Za dwa dni telefon, że niby jest błąd w picie. Dziwne. Dostarczyłam druk z zakładu pracy. I co?? Otóż ma być na specjalnym formularzu. A moją sprawę w międzyczasie (po 2 dniach od telefonu!!!!) zamknięto, bo nie dostarczyłam dokumentów. Szlag mnie trafił. No a poza tym... pieczątka niewyraźna. Moja noga w tym najgorszym na świecie banku więcej nie postanie. Zero gwiazdek, ale widze, że nia ma takiej opcji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank najgorszy pod każdym względem. Miałam problemy przy założeniu konta. Konto okazało się kompletnie niefunkcjonalne i nie służy klientowi a jest maszynką do ściągania pieniędzy od klienta. Przy próbie korzystania z innych produktów Banku również problemy. Pracownicy banku kłamią i naciągają klientów. Każde działanie klienta kwitowane jest prośbą o wizytę w oddziale. Poza oddziałem praktycznie niewiele można zrobić. A w oddziałach niekompetentni ludzie którzy na większość pytań klienta odpowiadają "nie wiem". Sposób traktowania klienta tragiczny. Dałam temu bankowi trzy szanse ale nie da się. Dla własnego spokoju zrezygnuję z ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam konto 360 do tego konto oszczednosciowe ktore dali mi do konta podstawowego 360,jestem zadowolony ,przelewy przechodza wszystko zalatwiam przez neta w banku bylem tylko raz przy podpisaniu umowy,przedtem bylem w pko bp to byla dopiero porazka przez 3 lata jak u nich bylem nawet zlotowki mi nie dali, a tu nie ma ananasow ale zawsze cos....jestem zaskoczony negatywnymi opiniami o millenium bo jak dla mnie bank ok,polecam skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam korzystanie z usług tego banku.Pracownicy niekompetentni,niedoinformowani,sukcesem było jeśli ktoś raczył odebrać telefon,mają straszny bałagan,gdy poprosiłam o zwrot dokumentów okazało się że się zgubiły...Na szczęście po 2 dniach cudownie się odnalazły.Szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobry to mają cennik za przelewy zagraniczne. Chciałam zrobić przelew na kwotę 15 euro. Jako nowy użytkownik konta postanowiłam sprawdzić na wszelki wypadek jaki będzie koszt przelewu.Znalazłam w cenniku 0,5procenta nie mniej jak 20zł i nie więcej jak 125zł.Włosy mi podniosło ale zacisnęłam zęby i postanowiłam ponieść tak wysoki koszt. Przy wykonywaniu przelewu należalo zaznaczyć kto pokrywa koszty ja,odbiorca,czy po połowie.Zaznaczyłam,że ja,co było dla mnie oczywiste. OKAZAŁO SIĘ,ŻE TA DECYZJA KOSZTUJE MNIE KOLEJNE 60ZŁ! ZGODNIE Z ICH CENNIKIEM! NIE POMYŚLAŁAM,ŻE 20ZŁ TO MOŻE BYĆ DLA NICH ZA MAŁO! CZUJĘ SIĘ OKRADZIONA! ZAŻĄDAŁAM ŻEBY UDOKUMENTOWALI MI PONIESIENIE KOSZTÓW W TAKIEJ WYSOKOŚCI NA PROWIZJE BANKÓW TRZECICH. NIESTETY NIE DOCZEKAŁAM SIE TAKIEGO CZEGOŚ! NIENAŻARTY BANK! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Millenium to bank w którym zamiast ułatwić przedsiębiorcy pracę robi się dokładnie odwrotnie ! Ograniczenia w wysokości przelewów do 50 tyś złotych dziennie ! Co dla przedsiębiorcy jest czymś niezrozumiałym. Brak możliwości zakupu walut po korzystnym kursie ! Generalnie oceniam ten bank bardzo zle ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Bank millennium to najbardziej nieprzyjazny klientom bank. Osoba chcąca założyć konto musi stać w kolejce przy kasie aż łaskawie ktoś znajdzie chwilę. Stanowiska dla konsultantów do obsługi stoją puste i jedynie się prezentują. Przy pierwszej próbie założenia konta zostałam zamknięta z kilkoma innymi potencjalnymi klientami w malutkim przedsionku z bankomatem z brakiem możliwości wyjścia z placówki gdyż przyjechał konwój. Na Boga prawie się udusiliśmy. Dodatkowo nic nie można załatwić inaczej niż w placówce które czynne są tak że trzeba niestety wziąć urlop. A jak już nawet próbuje się cokolwiek załatwić telefonicznie to nic nie można ze względów bezpieczeństwa ponieważ zaraz jest podejrzenie że to nie ja dzwonie a ktoś ukradł mi telefon dokumenty osobiste i dokumenty bankowe. Paranoja. I oczywiście proszę zgłosić się do placówki celem wylegitymowania się. Odradzam stanowczo.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank millennium to najbardziej nieprzyjazny klientom bank. Osoba chcąca założyć konto musi stać w kolejce przy kasie aż łaskawie ktoś znajdzie chwilę. Stanowiska dla konsultantów do obsługi stoją puste i jedynie się prezentują. Przy pierwszej próbie założenia konta zostałam zamknięta z kilkoma innymi potencjalnymi klientami w malutkim przedsionku z bankomatem z brakiem możliwości wyjścia z placówki gdyż przyjechał konwój. Na Boga prawie się udusiliśmy. Dodatkowo nic nie można załatwić inaczej niż w placówce które czynne są tak że trzeba niestety wziąć urlop. A jak już nawet próbuje się cokolwiek załatwić telefonicznie to nic nie można ze względów bezpieczeństwa ponieważ zaraz jest podejrzenie że to nie ja dzwonie a ktoś ukradł mi telefon dokumenty osobiste i dokumenty bankowe. Paranoja. I oczywiście proszę zgłosić się do placówki celem wylegitymowania się. Odradzam stanowczo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetna obsługa. Pomocni Pracownicy. Dużo bardziej wyedukowani niż w innych niszowych bankach. Jakości obsługi można się od nich uczyć. Nigdy, a często odwiedzam placówki banku nie spotkałem się z ignorancją, czego nie mogę powiedzieć o innych największych bankach w Polsce. Oferta też jest atrakcyjna. Pożyczki są na dobrych warunkach, konto jakie posiadam bez opłat. skomentuj opinię (2) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »