Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Uważajcie! W Millennium oszukują z tym promocyjnym oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym. Dopilnowałem już wszystkiego, co było logiczne, w dniu sprawdzania obu sald progowych, miałem w tym banku łącznie 0 zł. Rozpoczęła się nowa promocja (miało być 3,10%), więc wpłaciłem 49.500 zł. Następnego dnia zadzwoniłem jeszcze nawet na infolinię, żeby upewnić się, czy wszystko OK, czy spełniłem wszystkie warunki i czy będę miał to oprocentowanie promocyjne. Konsultant powiedział, że wygląda na to, że tak, chociaż zaznaczył, że (w drugim przecież dniu trwania promocji!!!) nie może jeszcze tego sprawdzić. Zapomniałem później o tym i nawet po pierwszym miesiącu nie sprawdziłem ile naliczyli odsetek. Po drugim miesiącu sprawdziłem i wydało mi się mało, więc policzyłem i okazało się, że zamiast 3,10%, naliczyli mi ok. 2,3%. Poszedłem do banku, gdzie kolejno aż dwie panie wszystko sprawdziły (m.in. to, że spełniłem warunki) i potwierdziły, że mam rację. Połączyły mnie z infolinią, gdzie natychmiast okazało się (teraz nagle nie było problemu ze sprawdzeniem), że podobno nie były to nowe środki, bo uczestniczyłem kiedyś tam (ze cztery miesiące wcześniej) w innej promocji, a to, że przestałem w niej uczestniczyć, bo przecież 2 miesiące temu wypłaciłem już z banku wszystkie środki, nie ma znaczenia, bo gdybym ich nie wypłacił, to mógłbym jeszcze skorzystać z końcówki tamtej starej promocji.Dodam, że dodatkowo, na pierwszy "rzut oka" tamta stara promocja skończyła się aż miesiąc przed moją rezygnacją z niej, spowodowaną wypłaceniem przeze mnie wszystkich pieniędzy (takie daty podaje bank na stronie, gdzie rzuca się to w oczy). Niestety "DROBNYM DRUKIEM"... okazuje się, że ona niby dalej trwa, jeśli ktoś zaczął z niej korzystać w tym pierwszym okresie... i to nawet, jeśli później wypłacił z banku wszystkie pieniądze. Regulamin jest celowo tak skomplikowany, żeby wprowadzać ludzi w błąd. Nawet większość (niewtajemniczonych) pracowników tego banku rozumie go tak, jak zrozumiałem ja i jak rozumieją go zapewne wszyscy inni klienci. Dodam, że wcześniej kilka razy upewniałem się na infolinii w sprawie różnych zawiłości tego regulaminu, prosiłem o wyjaśnienia i ani razu żaden konsultant nawet nie zająknął się, że jest tu ukryte jeszcze takie obostrzenie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie! W Millennium oszukują z tym promocyjnym oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym. \r\nDopilnowałem już wszystkiego, co było logiczne, w dniu sprawdzania obu sald progowych, miałem w tym banku łącznie 0 zł. Rozpoczęła się nowa promocja (miało być 3,10%), więc wpłaciłem 49.500 zł. Następnego dnia zadzwoniłem jeszcze nawet na infolinię, żeby upewnić się, czy wszystko OK, czy spełniłem wszystkie warunki i czy będę miał to oprocentowanie promocyjne. Konsultant powiedział, że wygląda na to, że tak, chociaż zaznaczył, że (w drugim przecież dniu trwania promocji!!!) nie może jeszcze tego sprawdzić. Zapomniałem później o tym i nawet po pierwszym miesiącu nie sprawdziłem ile naliczyli odsetek. Po drugim miesiącu sprawdziłem i wydało mi się mało, więc policzyłem i okazało się, że zamiast 3,10%, naliczyli mi ok. 2,3%. Poszedłem do banku, gdzie kolejno aż dwie panie wszystko sprawdziły (m.in. to, że spełniłem warunki) i potwierdziły, że mam rację. Połączyły mnie z infolinią, gdzie natychmiast okazało się (teraz nagle nie było problemu ze sprawdzeniem), że podobno nie były to nowe środki, bo uczestniczyłem kiedyś tam (ze cztery miesiące wcześniej) w innej promocji, a to, że przestałem w niej uczestniczyć, bo przecież 2 miesiące temu wypłaciłem już z banku wszystkie środki, nie ma znaczenia, bo gdybym ich nie wypłacił, to mógłbym jeszcze skorzystać z końcówki tamtej starej promocji.Dodam, że dodatkowo, na pierwszy \"rzut oka\" tamta stara promocja skończyła się aż miesiąc przed moją rezygnacją z niej, spowodowaną wypłaceniem przeze mnie wszystkich pieniędzy (takie daty podaje bank na stronie, gdzie rzuca się to w oczy). Niestety \"DROBNYM DRUKIEM\"... okazuje się, że ona niby dalej trwa, jeśli ktoś zaczął z niej korzystać w tym pierwszym okresie... i to nawet, jeśli później wypłacił z banku wszystkie pieniądze.\r\nRegulamin jest celowo tak skomplikowany, żeby wprowadzać ludzi w błąd. Nawet większość (niewtajemniczonych) pracowników tego banku rozumie go tak, jak zrozumiałem ja i jak rozumieją go zapewne wszyscy inni klienci. \r\nDodam, że wcześniej kilka razy upewniałem się na infolinii w sprawie różnych zawiłości tego regulaminu, prosiłem o wyjaśnienia i ani razu żaden konsultant nawet nie zająknął się, że jest tu ukryte jeszcze takie obostrzenie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niestety nie korzystam jeszcze z lokat ani kredytów . Dostęp internetowy: Świetna strona, intuicyjna, nie przeładowana zbędnymi informacjami czy wyskakującymi ekspertami chcącymi wcisnąć nową usługę. Na komórce również działa bez zarzutów. Co prawda jest bardzo niski próg dostania się na konto przez telefon (tylko jeden ustalony PIN) ale to jedyna wada tej aplikacji. . Obsługa klienta w placówce: Nigdy raczej nie miałam zastrzeżeń. Szybko, sprawnie, uczciwie. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałam. Elastyczność oferty: Co prawda nie należę jeszcze do wymagających Klientów, nie posiadam kredytu ani lokat ale jeśli będę tego potrzebować to na pewno spróbuję z Millennium na podstawie rekomendacji rodziny. . Wysokość opłat i prowizji: Zero opłat za prowadzenie konta czy wyjmowanie pieniędzy z bankomatów, tak więc duży plus.. Oferta kart płatniczych: Tu ocenię nisko z uwagi na wycofanie się z oferty zwrotu prowizji w przypadku zakupów w wybranych placówkach. Domyślałam się, że prędzej czy później przestanie się to bankowi opłacać ale inne banki dalej taką ofertę mają więc tu duży minus. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Niewypał! Ok. 10% spraw mozna załatwic przez internet. Jakikolwiek błachy problem kaza pedałować do oddziału. U mnie 6 razy w ciągu 2 dni. Skandal!!!. Obsługa klienta w placówce: Zero kompetencji, zero odpowiedzialnosci , ciągła niemoc- Skandal!!! Pracownicy placówki przy ul. Dobrej plotą bzdury. Chyba nie dokonca orientują się ze pracuja w banku, a nie np. u providera internetu np.(panienka,Ewelinka proponowala mi dostęp do internetu!!!!). Pan Hubercik twierdził ze konto lokacyjne to moje konto bieżące. na pytanie: to dlaczego nie moge zrobic przez internet przelewu z tego konta odpowiedzial, bo to konto lokacyjne. Przeksiegowanie srodków z feralnego konta lokacyjnego ( po tym jak juz zapedzono mnie do placówki- choc chcialam zalatwic sprawy tak jak w innych bankach- przez telefon)zajeło pracownikom 1,5 godziny czasu.!!!! Pan Hubercik wyraznie ubawiony sytuacją!!! No cóż zapewne nie o kliencie myslał w pracy , tylko o wyglądzie elegancko zaczesanej do góry grzyweczki. Doprowadzili moją Mame do stanu przedzawałowego!!! I to jak mówia na infolini w trosce o bezpieczenstwo klienta. Ładna mi troska! Najgorsza obsługa klienta z jaka sie spotkałam. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Spróbuj zamknac rachunek w tym banku!- Ja miotam sie juz od 3 dni a pewnie zanim odzyskam swoje pieniadze minie kolejnych 4 . Skandal!!!!. Elastyczność oferty: O jakiej elastyczności mowa! Tam wszystko jest sztywne jak kij.!. Wysokość opłat i prowizji: Nie spotkalam sie jeszcze z takim skandalicznym potraktowaniem klienta! Przelew przy pomocy interentu 7,99zł!!!!!!!!. U dorady 15 zł !!! Tu koentarza innego nie potrzeba. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
rezygnuje już z tego banku Milenium - teraz to już jak w Biedronce zaczynają gadać , żygać się chce jak się słyszy " zapraszam ponownie " itp taką tandetą smierdzi jak nic a do tego kiepskie konta mają , za wpłaty i wypłaty chcą aż 5 zł. Przy pożyczce to kręcą i wciskają ubezpieczenia , Pracownicy skarżą się klientom ze ich zwolnią z pracy . Masakra . skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, mam konto, bezpłatne, lokaty na 3M z dobrym procentem, karty nie mam wiec nie płacę, mysle ze problem polega na tym zeby dopytać o wszystko i starać się przewidzieć za co mogą być opłaty, polecam zapytać o to samo w kilku oddziałach wtedy w kazdym powiedzą nam coś wiecej... co najlpesze oddział odzziałowi nie równy i w jednym jest kulawo a w innym dają dobry procent na lokacie...proponuje pytać i dopytywać a po długiej rozmowie powiedzieć ze ja to jeszcze przemysle i iść do innego odziału i zapytać o to samo...udająć laika...i wtedy mamy jasność..co i jak, z banku jestem zadowolony, znam warinki wiec nie jestem zaskoczony... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie jest nędzne a lokaly inwestycyjne nie przynoszą żadnego zysku . Uważajcie klienci . Dostęp internetowy: wiecznie coś modernizują , masakra . Obsługa klienta w placówce: żygać się chce jak się teraz słyszy powiedzenia pracowników jak w Biedronce Peszą klienta i ta sama śpiewka codziennie . . Oferta kredytu/ debetu w koncie: jest bardzo drogi . Elastyczność oferty: wogóle jej nie ma. Wysokość opłat i prowizji: strasznie drogo , żeby rozmienić pieniądze żądają 20 zł.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten Bank to porażka. ! Pod każdym względem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wielkie oszustwo kursowe. U mnie przy ostatniej transakcji 1 EUR Banku Millennium warty był ?. 6,85 PLN Odradzam i ostrzegam. Dostęp internetowy: Brak możliwości kopiowania przelewów ( przy wpisywaniu kilku z datą przyszłą). Elastyczność oferty: Bicie piany bez efektów. Wysokość opłat i prowizji: Chyba najdroższy bank świata, konto 15 PLN / m-c. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie mam zadnych zastrzezen do tego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank nierzetelny, kieruje sprawę do komornika po dokonanej juz wpłacie, po pół roku od spłaty zadłużenia komornik zajmuje bez uprzedzenia pieniądze na koncie. Po reklamacji niby zasadnej każą jednak zwrócić koszty windykacji chociaż błąd był po stronie banku ( kierując spraę do komornika nie sprawdzili czy kwota nie została juz wpłacona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku obracają twoimi pieniędzmi żeby po 1,5 roku powiedzieć że na twoim koncie nic nie urosło tak było z lokatą platynową którą tam posiadałem nie są wiarygodni odradzam wszelkie kontakty z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank robi wszystko żeby Cie złapać, jak już jestes ich klientem jestes traktowany w ostatniej kolejnosci, każdy wniosek do nich musi byc na piśmie, co wcale nie jest jednoznaczne, że w tej formie dostanie się odpowiedź. Procedury gorzej niż w średniowieczu, placówki nic nie mogą lub nie chcą, zasłaniając sie Warszawą, wszystko się przeciąga, o swoje trzeba się upominać, jeżeli gdzieś popełnili błąd, jak to miało miejsce np. przy wyliczaniu wysokości ubezpieczenia niskiego wkładu własnego kredytu hipoteczn. uwzględnili reklamację tylko tym, a raczej tej osobie która zanegowała go przed opłaceniem ubezpieczenia. Naciągają ludzi, zasłaniając się regulaminem... naprawdę nie polecam. Obsługa klienta zarówno telefoniczna jak i w placówkach godna pożałowania.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie informuja o wszystkim co dzieje sie z teoim kontem.Oprucz tego zakładajac nowe konto w tymże banku nie zostałem poinformowany że, inne konta zostały zajęte przez komornika. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie odradzam, beznadziejna obsluga klienta, procedury jak w sredniowieczu, polityka banku nastawiona przeciw klientowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Prowadzą politykę, uniemożliwiającą stałym klientom korzystanie z promocyjnych lokat. Środki wpłacane na ich produkty traktowane są jako WYDATKI, a więc wszystko co sie ulokuje, obniża możliwość korzstania z promocji. Powoduje to, że wszelkie nowe środki traktowanie są przez nich jako wpłaty \"starych\" pieniędzy!. Możliwość negocjacji oferty: Żadna! Mile uśmiechnięta panienka stwierdza \"nie ma takiej możliwości\". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam (juz prawie mialem) konto 10 lat... 3 kart kredytowe, konto firmowe, i nie idzie sie z tym bankiem dogadac. nie dbaja o klienta ktorego juz maja, cos jak TPSA... wiec, zamykam konta i nie polecam. Obsluga jest bez kompetencji. Za nic nie potrafia sie podpisac, tak jak urzednicy... Reasumujac - byl dobry, jest zly. Nie polecam. A jeszcze jedno - czy znacie bank do ktorego idziecie i mowicie ze zamykacjie wszystkie konta, a oni po prostu to robia, zamiast zapytac sie jak cos zmienic zeby czlowiek zostal z nimi?? :) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ja dopiero załozyłam konto bezpłatne w Millennium. Wcześniej dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię i dopytywałam się o szczegóły . Wreszcie podjęłam decyzję . Poinformuję Państwa czy współpraca z tym bankiem mnie zadawala. Wszystkie rozmowy były bardzo miłe , także obsługa w banku Millenium w Kielcach na Sienkiewicza 49 bardzo miła. Na razie jestem zadowolona. Oczywiscie nie skorzystam ze wszystkich produktów bankowych , bo nie wszystkie mi pasują . Wybieram to co dla mnie jest dobre . Dlatego czasami najlepiej mieć konto bezpłatne w co najmniej dwóch bankach . Karte kredytową mam w trzecim banku bez konta. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »