Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
bank nierzetelny, kieruje sprawę do komornika po dokonanej juz wpłacie, po pół roku od spłaty zadłużenia komornik zajmuje bez uprzedzenia pieniądze na koncie. Po reklamacji niby zasadnej każą jednak zwrócić koszty windykacji chociaż błąd był po stronie banku ( kierując spraę do komornika nie sprawdzili czy kwota nie została juz wpłacona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam tego banku obracają twoimi pieniędzmi żeby po 1,5 roku powiedzieć że na twoim koncie nic nie urosło tak było z lokatą platynową którą tam posiadałem nie są wiarygodni odradzam wszelkie kontakty z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank robi wszystko żeby Cie złapać, jak już jestes ich klientem jestes traktowany w ostatniej kolejnosci, każdy wniosek do nich musi byc na piśmie, co wcale nie jest jednoznaczne, że w tej formie dostanie się odpowiedź. Procedury gorzej niż w średniowieczu, placówki nic nie mogą lub nie chcą, zasłaniając sie Warszawą, wszystko się przeciąga, o swoje trzeba się upominać, jeżeli gdzieś popełnili błąd, jak to miało miejsce np. przy wyliczaniu wysokości ubezpieczenia niskiego wkładu własnego kredytu hipoteczn. uwzględnili reklamację tylko tym, a raczej tej osobie która zanegowała go przed opłaceniem ubezpieczenia. Naciągają ludzi, zasłaniając się regulaminem... naprawdę nie polecam. Obsługa klienta zarówno telefoniczna jak i w placówkach godna pożałowania.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie informuja o wszystkim co dzieje sie z teoim kontem.Oprucz tego zakładajac nowe konto w tymże banku nie zostałem poinformowany że, inne konta zostały zajęte przez komornika. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie odradzam, beznadziejna obsluga klienta, procedury jak w sredniowieczu, polityka banku nastawiona przeciw klientowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Prowadzą politykę, uniemożliwiającą stałym klientom korzystanie z promocyjnych lokat. Środki wpłacane na ich produkty traktowane są jako WYDATKI, a więc wszystko co sie ulokuje, obniża możliwość korzstania z promocji. Powoduje to, że wszelkie nowe środki traktowanie są przez nich jako wpłaty \"starych\" pieniędzy!. Możliwość negocjacji oferty: Żadna! Mile uśmiechnięta panienka stwierdza \"nie ma takiej możliwości\". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam (juz prawie mialem) konto 10 lat... 3 kart kredytowe, konto firmowe, i nie idzie sie z tym bankiem dogadac. nie dbaja o klienta ktorego juz maja, cos jak TPSA... wiec, zamykam konta i nie polecam. Obsluga jest bez kompetencji. Za nic nie potrafia sie podpisac, tak jak urzednicy... Reasumujac - byl dobry, jest zly. Nie polecam. A jeszcze jedno - czy znacie bank do ktorego idziecie i mowicie ze zamykacjie wszystkie konta, a oni po prostu to robia, zamiast zapytac sie jak cos zmienic zeby czlowiek zostal z nimi?? :) skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Ja dopiero załozyłam konto bezpłatne w Millennium. Wcześniej dzwoniłam kilkakrotnie na infolinię i dopytywałam się o szczegóły . Wreszcie podjęłam decyzję . Poinformuję Państwa czy współpraca z tym bankiem mnie zadawala. Wszystkie rozmowy były bardzo miłe , także obsługa w banku Millenium w Kielcach na Sienkiewicza 49 bardzo miła. Na razie jestem zadowolona. Oczywiscie nie skorzystam ze wszystkich produktów bankowych , bo nie wszystkie mi pasują . Wybieram to co dla mnie jest dobre . Dlatego czasami najlepiej mieć konto bezpłatne w co najmniej dwóch bankach . Karte kredytową mam w trzecim banku bez konta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
super rachunki polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich dobre konto od roku ze względu na zwrot 3% za zakupy, na razie nie miałem problemów, ale nie biorę kredytów. Rozglądam się już za innym bankiem bo zmienili zasady co do tych 3% skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Masakra!!!! Mam tam kredyt hipoteczny. Trudno cokolwiek tam załatwić. Nie można się dodzwonić. Na infolinii informują że nie można dzwonić do oddziałów bo mają numery wewnętrzne. Procedury takie że nikt nic nie wie.Zdecydowanie nie polecam. Załatwiam właśnie przeniesienie kredytu do innego banku. Wydreptałem do oddziału już ścieżkę i tak nic nie załatwiłem, kierownik oddziału nic nie wie. Rzeczoznawca majątkowy się z nich śmieje bo pewnie każą ściany kłuć żeby sprawdzić ile jest tynku i czy nie chcę ich oszukać.... skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
bardzo dobry bank.W porównaniu z citi-handlowy niebo a ziemia.Tam to dopiero lichwa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank Millenium-MASAKRA!Stanowczo odradzam.Jestem pelnomocnikiem do konta corki/przebywa ona za granica/.W momencie gdy potrzebowala pieniedzy i chciala zerwac lokaty zaczęło sie.Sprawdzanie mnie-jako pelnomocnika, jej podpisu itd.Reklamacja trwala ponad 2 miesiace.Jak dalej potoczy sie sprawa-nic nie wiadomo.Bank pofatygowal sie wreszcie ze slowem "przepraszamy", ale wszystkim ODRADZAM konto+lokaty+inwestycje w tym banku-odzyskanie swoich pieniedzy uczy nas cierpliwosci i kultury.. Minimum formalności: Bank Millenium-MASAKRA!Stanowczo odradzam.Jestem pelnomocnikiem do konta corki/przebywa ona za granica/.W momencie gdy potrzebowala pieniedzy i chciala zerwac lokaty zaczęło sie.Sprawdzanie mnie-jako pelnomocnika, jej podpisu itd.Reklamacja trwala ponad 2 miesiace.Jak dalej potoczy sie sprawa-nic nie wiadomo.Bank pofatygowal sie wreszcie ze slowem "przepraszamy", ale wszystkim ODRADZAM konto+lokaty+inwestycje w tym banku-odzyskanie swoich pieniedzy uczy nas cierpliwosci i kultury.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Od razu mówię że mam na koncie zawsze na plus. Nie starałem się nigdy o pożyczkę czy kartę kredytową. Ale bank też nie wyraził zainteresowania aby mnie związać ze sobą. W tym banku moje przychody przekraczają 10 tyś zł. Założyłem tam konto bo zwracano 3 % od wartości zakupów. To się skończyło więc będę zmieniał bank. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM korzystanie z usług MiIlenium szczególnie korzystanie z karty kredytowej - rok temu wypowiedziałam w oddziale banku rozwiązanie umowy do dzisiaj tj jest prawie rok dostaję wezwanie do uregulowania niechcianej karty kredytowej wskazany opiekun - ciągle tłumaczy że musi rozpoczać procedury !!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak jakiejkolwiek indeksacji środków na koncie osobistym oprocentowanie 0%. Dostęp internetowy: Jest bardzo zadowolony. Większość usług załatwiam drogą elektroniczną, nie odwiedzając placówki banku.. Obsługa klienta w placówce: Miła, kompetentna, rzeczowa, wyrozumiała. Ja w Banku Millenium spotkałem się tylko z taką. Zawsze personel dąży do załatwienia sprawy, jest przy tym rzeczowy. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Zgodnie z moimi oczekiwaniami, konkurencyjne oferty i oprocentowanie dla stałych klientów.. Elastyczność oferty: Dostosowanie do potrzeb klienta. Wysokość opłat i prowizji: Z tego akurat nie jestem zadowolony. Zmiany. Raz bezpłatne raz płatne. Minus. . Oferta kart płatniczych: Każdy znajdzie coś dla siebie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank- największe prowizje i opłaty za prowadzenie konta-wręcz wyłudzanie kasy od klienta-za wszystko trzeba płacić- za konto 15 zł miesięcznie- przelewy po 50gr za kartę 3zł plus 2,99 ubezpieczenia .porażka totALNA- nAJGORSZY bANK-nIGDY WIĘCEJ MILLENIUMM!!!!!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank na jaki moglem trafic skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem z Legnicy, od przeszło dwóch lat klientem tego banku, ze wzgledu na kredyt hipoteczny. Fakt kredyt załatwialismy przez pośrednika, ale wszystko sprawnie i szybko. Dziś jestem zadowolona ze współpracy z tym bankiem i nie mam żadnych zastrzeżeń. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »