Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak wszędzie podobnie. Dostęp internetowy: Wszystko działa super !!! Szybki dostęp przez komputer i telefon - obsługa z każdej przeglądarki i wszystkie systemy. Obsługa klienta w placówce: Zawsze miła i sprawna !!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Zawsze dostępna w miarę możliwości kredytobiorcy.. Wysokość opłat i prowizji: Konto przez internet , brak opłat . SUPER !. Oferta kart płatniczych: Nigdy nie miałem problemów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem ze skierniewic, w banku od trzech lat, ja osobiście jestem zadowolony z obsłui banku ,bardzo miła obsługa klienta, potrafją wszystko wytłumaczyć dobre konto jest naprawdę opłacalne jeżeli ktoś korzysta z karty płatniczej, mam też karte kredytową na której mam zobowiązania płatnicze, dla mnie opłacalne, bo bez procentowe ,opłatarat kredytowych rekompensuje mi jednorazową opłate za kartę. będę się ubiegał o kredyt hipoteczny na remont domu mam nadzieje że opini nie zmienię skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku od czasu jego powstania, ale w ciągu kilku dni go opuszczam, bo z tak skandalicznym traktowaniem klienta nigdy się jeszcze nie spotkałem. Nawet nie chce mi się opisywać, co oni potrafią wyczyniać i nie, nie chodzi wcale o niezapłacony kredyt, o co ludzie najczęściej się żalą a o kruczki w umowach, w dziwnych załącznikach, nie aktualizowanych aneksem tylko zwykłym (!) listem, a potem o czekanie na najmniejsze, nieświadome potknięcie klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: OK. Dostęp internetowy: Skomplikowany, nieprzyjazny użytkownikowi interfejs. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ilość formalności i poziom obsługi Klienta w placówkach banku Millennium zasługuje tylko na napiętnowanie (w mojej opinii, oczywiście). Czułem się traktowany prokliencko do momentu uzyskania decyzji kredytowej na budowę domu. Po podpisaniu umowy, stałem się niechcianym gościem, petentem, którego bank przeczołguje przez wszystkie możliwe procedury, rzuca kłody pod nogi i robi co się da, żeby nie wypłacić kolejnej transzy kredytu. Prosząc o wspomniane kolejne transze, czułem, że muszę bankowi udowodnić, że nie jestem oszustem, przesyłać kolejne zdjęcia (bank w XXI wieku nie przyjmuje ich w postaci załącznika mailowego "bo takie są procedury", nie używa przenośnej pamięci "bo takie są procedury"), uzupełniac dokumentację np. o jeden brakujący podpis na jednej ze stron dziennika budowy. Jeszcze trudniej było podczas próby podniesienia wartości kredytu (o niewielką suma summarum kwotę, stanowiącą ok. 10% mojej zdolności kredytowej). Po kilku tygodniach bezsensownej przepychanki z pracownikami, zrezygnowałem - szkoda czasu i zdrowia. Pracownicy oddziału Millennium na ulicy Marszałkowskiej oraz anonimowi dla mnie, szarego klienta "analitycy z centrali banku" zrobili ze swojej strony wszystko, aby w mojej pamięci bank Millennium na stałe wrył się w pamięć jako miejsce, do którego nigdy nie wrócę, a gdy tylko dam radę, odradzę korzystanie z Millennium wszystkim możliwym osobom. Co niniejszym czynię. PS. Specjalistom marketingu i komunikacji Millennium rekomenduję dostosowanie przekazu reklamowego do rzeczywistego poziomu obsługi klienta w placówkach banku. W mojej opinii, budowa domu z Millennium jest daleka od "prostej". . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam od wieli lat konto w banku Milennium jestem zadowolona z obslugi polecam ten bank skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
gówno nie bank, obsługa poniżej zera,produkty i ubezpieczenie odgórnie narzucone, typowy bank gdański za czasów pokomunistycznych,nie polecam,jestem już tylko kilka dni ich klientem pomimo złotych kart kredytowych skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załatwić kredyt hipoteczny w tym banku to droga przez mękę. Ponad 2 miesiące. Nie polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Nieopacznie wziąłem kredyt hipoteczny w tym banku i tak zaczęły się moje kłopoty sprawy ciągnęły się dwa miesiące bo nie mogli się dogadać z notariuszem potem próbowali wyciągnąć pieniądze za wizytę kontrolną przed wypłatą pierwszej transzy pomimo wykonanego przez nich operatu teraz robią kolejne problemy z przeniesieniem umowy pracownik z banku przyjmuje dokumenty i pisze polecenie wypłaty a analityk odrzuca nie informując klienta o niczym gdybym nie był upierdliwy (po wcześniejszych akcjach tego banku) to bym pewnie czekał jak ten łoś tydzień albo dwa na pieniądze. Podsumowując: - Zaangażowanie zerowe - Wiedza pracowników prawie zerowa - Analitycy powinni pójść na jakieś przeszkolenie bo niewiedzą co piszę i czego żądają - Biurokracja niewiarygodna (dają 3 strony A4 z wypisanymi dokumentami do dostarczenia i na końcu piszą że dbając o czas swoich klientów ograniczyli formalności do minimum) Jeżeli będziecie chcieli wziąć kredyt w tym banku to lepiej uderzyć głową parę razy w ścianę może wybiją się głupoty z głowy dodam że dziś jest 6.11.20012 a ja nie mam jeszcze drugiej transzy (umowa z lipca) Michał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Inne banki są dużo lepsze. Dostęp internetowy: Częste aktualizacje, brak dostępu.. Obsługa klienta w placówce: Ok. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie polecam, papierologia a i tak odmawiają kredytów!. Elastyczność oferty: W regulaminie który często się zmienia nic nie jest jasne . Wysokość opłat i prowizji: Tak jak inni. Oferta kart płatniczych: Ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konto Oszczędnościowe daje niby 6,5% (- podatek belki), jednak trzeba mieć konto osobiste 7 zł/ miesiąc. Jeśli chcemy korzystać tylko z konta oszczędnościowego jako alternatywy do lokaty (bez używania ROR), to dokładamy do interesu . Obsługa klienta w placówce: Zostałem wyrolowany przez panią z obsługi. Po wpłaceniu na Konto Oszczędnościowe pewnej sumy i jej zaksięgowaniu zostałem poinformowany, że system zdjął mi 21 zł tytułem opłaty za nieużywany przeze mnie rachunek ROR. Będąc wcześniej w banku ta sama pani zapewniała mnie, że mam bezpłatny rachunek (chciałem go zamknąć ale dałem się skusić na Konto Oszczędnościowe, bo pozornie była to bardzo atrakcyjna oferta). Oczywiście natychmiast po tym żenującym obciążeniu wycofałem wszystko i zamknąłem wszystkie rachunki- bank nie jest dla mnie wiarygodny. Wysokość opłat i prowizji: 7 zł miesięcznie za rachunek, którego nawet nie używałem!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chcąc skorzystać z dość atrakcyjnego oprocentowania 6,5% Konta Oszczędnościowego najpierw je założyłem, a później w placówce wpłaciłem gotówkę. Kiedy pani z obsługi przyjęła wpłatę poinformowała mnie, że system odliczył mi od wpłaconej kwoty 21 zł, jako opłatę za rzekome prowadzenie konta (3 miesiące wstecz, z którego nigdy nie korzystałem!!!)i co miesiąc będzie to następne 7 zł. Co to byłoby za atrakcyjne oprocentowanie (jeśli oscylowało by w pobliżu 0% to mógłbym się cieszyć)? Oczywiście od razu wypłaciłem całą kwotę i będę omijać ten bank szerokim łukiem. W innych bankach nie spotkałem się jeszcze z taką praktyką!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank millennium ul wiatraczna!!szok jakiego świat nie doświadczył. otóż w obecności mojego kolegi z angli pojechałam załatwić przelew. wchodzimy do placówki i oczywiście podchodzimy do stoiska gdzie siedziała Pani obsługująca..... następnie moj kolega zapytał mnie po angielsku ....czy ta Pani to jakaś striptizerka i chyba pomyliła miejsca pracy!!!!poprostu myślałam że umrę ze wstydu....kobieta siedząca miała biust na wierzchu i widoczny biustonosz!!!!tylko sutki były zakryte!!!! to skandal i nie do opisania cyrk......niemogłam wytrzymać ze wstydu i nerwów i powiedziałam jej wprost na głos....proszę schować ten okropny biust.....a mój kolega nie rozumiał po polsku ale śmiał się jak norka z jej widoku!!!! i to jest jednośtka banku!!!!to skandal...... następny incydent .....udałam sie do banku w celu dokonania płatności dotyczącej spłaty karty debetowej w całości. podchodzę do Pani obsługującej o ciemnych włosach i zadaję pytanie....jaką kwotę muszę wpłacić aby karta debetowa była w całości spłacona.....a Pani mi odpowiada jaką kwotę mam na karcie już wpłaconą i że ja nie musze dokonać kwoty brakującej w całości!!! poprostu doznałam nerwów z powodu braku wiedzy tej kobiety....ona mnie informuje o kartach kredytowych nie debetowych a ja jej mówię o karcie debetowej którą należy spłacić do końca każdego miesiąca w całości.....ci ludzie nie mają pojęcia o produktach banku i wprowadzają klienta w błąd......około 6 miesięcy wstecz jeden z Panów placówki przekazał mi dokładnie taką samą informację co ta kobieta i na koniec miesiąca dostałam z banku upomnienie do spłaty całej karty i przez to mogłam znaleść się w biku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!następnie poprosiłam o natychmiastową obsługę innej kobiety znajdującej się w tym banku.... podchodzę do następnej osoby o bląd tłustych niedomytych włosach i zadaję pytanie dotyczące kwoty....a ta kobieta odpowiada mi to samo co poprzednia...to jest totalny szok.....i powiedziałam jej że oni nie mają wiedzy na temat produktów....a ona jak to usłyszała to rzuciła mi na blat pieniądze które chciałam wpłacić i nie chciała dokonać realizacji przelewu.....to ja w głos jej powiedziałam że ma jeszcze 15 minut na przyjęcie pieniędzy bo w innym przypadku karta debetowa nie będzie w całości spłacona i wiążą się z tym problemy adnotacji w biku......i w chwili kiedy nie przyjmie pieniędzy żądam oświadczenia że nie przyjęto pieniędzy w placówce w banku..... po tym przyjeła te pieniądze która ja sama wyliczyłam i dałam jej do wpłaty ,nawet nie wiedziałam czy kwota jest prawidłowa ale wolałam wpłacić więcej niż mieć problemy! szkoda że byłam sama bo jakbym miała świadka to poprostu opuściłabym placówkę po tym jak mi rzuciła pieniądze na blat i nie chciała przyjąć....oraz natychmiast zawiadomiłabym dyrekcję na żaryna o całym zajściu aby uniknąć problemów dotyczących niespłaconej karty debetowej....... nierozumiem jak mogą w banku pracować tego rodzaju ludzie....bank opisuje siebie jako najlepszy w polsce ale chyba nie zna dokłanie swoich wszystkich placówek i opini o tym co ci ludzie robią!!!!!!! proszę wziąść przykład z banku śląskiego!!! tam ludzie są czyści i mają wiedzę......korzystam z ich usług w różnych walutach.....nigdy nie spotkałam się z problemami.......Panie tam są ubrane stosownie wyglądają estetycznie i przyjemnie!!!! każdy oddział jest pachnący i przyjemny.... a w millennium przy wiatracznej kobiety o brudnych włosach ,paznokciach ...niedomyte i pogniecione ubrania...co to jest!!!!!!!!!!!!!!!!!! placówka wyglądająca okropnie .....zawsze okrutny zapach !!!!! totalna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To sa oszuści. mając problemy finansowe w spłacie hipotecznego poszli ze mną na ugodę, zamiast obniżyć mi ratę to oni mi ją podnieśli.skandal!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank może i ok, ale żeby załatwić jedną sprawę trzeba chodzić do placówki kilka razy, aż do znudzenia. Wszystko załatwia się w żółwim tempie, a państwo przy okienkach chyba odprawiają jakieś modlitwydo tych swoich monitorków dlatego to tak wszystko długo trwa. Ogólnie doradcy wyglądają na takich jakby wszystko robili pierwszy raz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank jest ok! Ale doradcy do niczego! Mają tylko piękne wizytówki - doradca prestige. Jeśli chodzi o doradctwo i opiekę nad klientem to wielkie zero!!! ZERO KONTAKTU I ZERO INFORMACJI. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie jestem zadowolona z obsługi jaka jest w tym banku jeżeli masz jakieś pytanie nie ma skąd uzyskać odpowiedzi.Ostatnio pobrali mi opłatę za kartę której już nie posiadam dzwoniłam na infolinie a oni stwierdzili że spóźniłam się 2 dni z zamknięciem karty dlatego została pobrana opłata za cały rok z góry.Uważaj na ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosze uwazac na ten bank. Niektorzy pracownicy przy zakladaniu konta udzielaja blednych informacji!!! Mi zaczely z konta znikac kwoty za uslugi, ktore powinny byc nieodplatne. Gdy zlozylam reklamacje zostalam uznana za zlodzieja! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp internetowy to mniej niż ZERO,TOTALNA PORAŻKA.Miałam konta w wielu bankach i w każdym jest jakiś minus ale MILLENIUM SYSTEM to SZOK.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ten bank powinien mieć nazwę PORAŻKA.. Dostęp internetowy: PORAŻKA TEN BANK I ICH SYSTEM. Obsługa klienta w placówce: KOLEJNA PORAŻKA. Wysokość opłat i prowizji: Dobre Konto ,zwracają jakieś grosze ,ale ten ich system doprowadza do szału.W wielu bankach działa to bez zarzutu. Oferta kart płatniczych: Nie chcę karty pay pass. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to TOTALNA PORAŻKA.Ich system i rozwiązania to kolejna porażka.Nie dziwię się że zwracają pieniądze za płacenie kartą ,bo ich sytem to katastrofa.Tak fatalnego systemu nie mają chyba w żadnym innym banku.Czymś muszą klienta przyciągnąć ale te ich parę złotych to za mało aby ich klientem być się chciało. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam \"dobre konto\",jestem zadowolona,za płacenie kartą kilkanaście zl miesięcznie dopisują.Zrezygnowałam z ubespieczenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: Za krótki czas na realizację zleceń - może zabraknąć czasu na dokończenie operacji. Strasznie długo trzeba czekać na odpowiedź na maile. Od dwóch lat nie potrafią zamknąć konta, z którego zrezygnowałem. Co jakiś czas niesłusznie naliczają opłatę za jego prowadzenie, potem przepraszają zwalając na błąd systemowy.. Obsługa klienta w placówce: Ludzie sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Brak zdania - nie korzystam z tych ocji. Elastyczność oferty: Niby coś się dzieje, co chwila coś nowego, ale gdy się temu bliżej przyjrzeć to okazuje się to nieatrakcyjne.. Wysokość opłat i prowizji: Teoretycznie kuszą zerem opłat - w rezultacie łączne opłaty to co miesiąc 10-13 pLN. Oferta kart płatniczych: Są :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam wrażenie że należysz do grupy ludzi którzy maj problem z rozumieniem i zapamiętywaniem tego co się do nich mówi, nie raz byłem światkiem rozmowy doradcy z klientem, doradca po 5 razy mówił jedno i to samo a klient nadal nie rozumiał tego co się do niego mówi. Właśnie stąd potem biorą si opinie negatywne, po za tym pokaż mi przynajmniej jedną osobę która jest zadowolona z wszystkiego, nie ma na tym świecie bezbłędnych instytucji. Co do ortografii nie ma si co przyczepiać bo nawet ludzie zarządzający naszym krajem je popełniają za to się nie zabija trzeba być wyrozumiałym :). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »