Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chcąc skorzystać z dość atrakcyjnego oprocentowania 6,5% Konta Oszczędnościowego najpierw je założyłem, a później w placówce wpłaciłem gotówkę. Kiedy pani z obsługi przyjęła wpłatę poinformowała mnie, że system odliczył mi od wpłaconej kwoty 21 zł, jako opłatę za rzekome prowadzenie konta (3 miesiące wstecz, z którego nigdy nie korzystałem!!!)i co miesiąc będzie to następne 7 zł. Co to byłoby za atrakcyjne oprocentowanie (jeśli oscylowało by w pobliżu 0% to mógłbym się cieszyć)? Oczywiście od razu wypłaciłem całą kwotę i będę omijać ten bank szerokim łukiem. W innych bankach nie spotkałem się jeszcze z taką praktyką!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank millennium ul wiatraczna!!szok jakiego świat nie doświadczył. otóż w obecności mojego kolegi z angli pojechałam załatwić przelew. wchodzimy do placówki i oczywiście podchodzimy do stoiska gdzie siedziała Pani obsługująca..... następnie moj kolega zapytał mnie po angielsku ....czy ta Pani to jakaś striptizerka i chyba pomyliła miejsca pracy!!!!poprostu myślałam że umrę ze wstydu....kobieta siedząca miała biust na wierzchu i widoczny biustonosz!!!!tylko sutki były zakryte!!!! to skandal i nie do opisania cyrk......niemogłam wytrzymać ze wstydu i nerwów i powiedziałam jej wprost na głos....proszę schować ten okropny biust.....a mój kolega nie rozumiał po polsku ale śmiał się jak norka z jej widoku!!!! i to jest jednośtka banku!!!!to skandal...... następny incydent .....udałam sie do banku w celu dokonania płatności dotyczącej spłaty karty debetowej w całości. podchodzę do Pani obsługującej o ciemnych włosach i zadaję pytanie....jaką kwotę muszę wpłacić aby karta debetowa była w całości spłacona.....a Pani mi odpowiada jaką kwotę mam na karcie już wpłaconą i że ja nie musze dokonać kwoty brakującej w całości!!! poprostu doznałam nerwów z powodu braku wiedzy tej kobiety....ona mnie informuje o kartach kredytowych nie debetowych a ja jej mówię o karcie debetowej którą należy spłacić do końca każdego miesiąca w całości.....ci ludzie nie mają pojęcia o produktach banku i wprowadzają klienta w błąd......około 6 miesięcy wstecz jeden z Panów placówki przekazał mi dokładnie taką samą informację co ta kobieta i na koniec miesiąca dostałam z banku upomnienie do spłaty całej karty i przez to mogłam znaleść się w biku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!następnie poprosiłam o natychmiastową obsługę innej kobiety znajdującej się w tym banku.... podchodzę do następnej osoby o bląd tłustych niedomytych włosach i zadaję pytanie dotyczące kwoty....a ta kobieta odpowiada mi to samo co poprzednia...to jest totalny szok.....i powiedziałam jej że oni nie mają wiedzy na temat produktów....a ona jak to usłyszała to rzuciła mi na blat pieniądze które chciałam wpłacić i nie chciała dokonać realizacji przelewu.....to ja w głos jej powiedziałam że ma jeszcze 15 minut na przyjęcie pieniędzy bo w innym przypadku karta debetowa nie będzie w całości spłacona i wiążą się z tym problemy adnotacji w biku......i w chwili kiedy nie przyjmie pieniędzy żądam oświadczenia że nie przyjęto pieniędzy w placówce w banku..... po tym przyjeła te pieniądze która ja sama wyliczyłam i dałam jej do wpłaty ,nawet nie wiedziałam czy kwota jest prawidłowa ale wolałam wpłacić więcej niż mieć problemy! szkoda że byłam sama bo jakbym miała świadka to poprostu opuściłabym placówkę po tym jak mi rzuciła pieniądze na blat i nie chciała przyjąć....oraz natychmiast zawiadomiłabym dyrekcję na żaryna o całym zajściu aby uniknąć problemów dotyczących niespłaconej karty debetowej....... nierozumiem jak mogą w banku pracować tego rodzaju ludzie....bank opisuje siebie jako najlepszy w polsce ale chyba nie zna dokłanie swoich wszystkich placówek i opini o tym co ci ludzie robią!!!!!!! proszę wziąść przykład z banku śląskiego!!! tam ludzie są czyści i mają wiedzę......korzystam z ich usług w różnych walutach.....nigdy nie spotkałam się z problemami.......Panie tam są ubrane stosownie wyglądają estetycznie i przyjemnie!!!! każdy oddział jest pachnący i przyjemny.... a w millennium przy wiatracznej kobiety o brudnych włosach ,paznokciach ...niedomyte i pogniecione ubrania...co to jest!!!!!!!!!!!!!!!!!! placówka wyglądająca okropnie .....zawsze okrutny zapach !!!!! totalna katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To sa oszuści. mając problemy finansowe w spłacie hipotecznego poszli ze mną na ugodę, zamiast obniżyć mi ratę to oni mi ją podnieśli.skandal!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank może i ok, ale żeby załatwić jedną sprawę trzeba chodzić do placówki kilka razy, aż do znudzenia. Wszystko załatwia się w żółwim tempie, a państwo przy okienkach chyba odprawiają jakieś modlitwydo tych swoich monitorków dlatego to tak wszystko długo trwa. Ogólnie doradcy wyglądają na takich jakby wszystko robili pierwszy raz. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank jest ok! Ale doradcy do niczego! Mają tylko piękne wizytówki - doradca prestige. Jeśli chodzi o doradctwo i opiekę nad klientem to wielkie zero!!! ZERO KONTAKTU I ZERO INFORMACJI. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie jestem zadowolona z obsługi jaka jest w tym banku jeżeli masz jakieś pytanie nie ma skąd uzyskać odpowiedzi.Ostatnio pobrali mi opłatę za kartę której już nie posiadam dzwoniłam na infolinie a oni stwierdzili że spóźniłam się 2 dni z zamknięciem karty dlatego została pobrana opłata za cały rok z góry.Uważaj na ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Prosze uwazac na ten bank. Niektorzy pracownicy przy zakladaniu konta udzielaja blednych informacji!!! Mi zaczely z konta znikac kwoty za uslugi, ktore powinny byc nieodplatne. Gdy zlozylam reklamacje zostalam uznana za zlodzieja! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp internetowy to mniej niż ZERO,TOTALNA PORAŻKA.Miałam konta w wielu bankach i w każdym jest jakiś minus ale MILLENIUM SYSTEM to SZOK.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Ten bank powinien mieć nazwę PORAŻKA.. Dostęp internetowy: PORAŻKA TEN BANK I ICH SYSTEM. Obsługa klienta w placówce: KOLEJNA PORAŻKA. Wysokość opłat i prowizji: Dobre Konto ,zwracają jakieś grosze ,ale ten ich system doprowadza do szału.W wielu bankach działa to bez zarzutu. Oferta kart płatniczych: Nie chcę karty pay pass. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to TOTALNA PORAŻKA.Ich system i rozwiązania to kolejna porażka.Nie dziwię się że zwracają pieniądze za płacenie kartą ,bo ich sytem to katastrofa.Tak fatalnego systemu nie mają chyba w żadnym innym banku.Czymś muszą klienta przyciągnąć ale te ich parę złotych to za mało aby ich klientem być się chciało. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam \"dobre konto\",jestem zadowolona,za płacenie kartą kilkanaście zl miesięcznie dopisują.Zrezygnowałam z ubespieczenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: Za krótki czas na realizację zleceń - może zabraknąć czasu na dokończenie operacji. Strasznie długo trzeba czekać na odpowiedź na maile. Od dwóch lat nie potrafią zamknąć konta, z którego zrezygnowałem. Co jakiś czas niesłusznie naliczają opłatę za jego prowadzenie, potem przepraszają zwalając na błąd systemowy.. Obsługa klienta w placówce: Ludzie sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Brak zdania - nie korzystam z tych ocji. Elastyczność oferty: Niby coś się dzieje, co chwila coś nowego, ale gdy się temu bliżej przyjrzeć to okazuje się to nieatrakcyjne.. Wysokość opłat i prowizji: Teoretycznie kuszą zerem opłat - w rezultacie łączne opłaty to co miesiąc 10-13 pLN. Oferta kart płatniczych: Są :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam wrażenie że należysz do grupy ludzi którzy maj problem z rozumieniem i zapamiętywaniem tego co się do nich mówi, nie raz byłem światkiem rozmowy doradcy z klientem, doradca po 5 razy mówił jedno i to samo a klient nadal nie rozumiał tego co się do niego mówi. Właśnie stąd potem biorą si opinie negatywne, po za tym pokaż mi przynajmniej jedną osobę która jest zadowolona z wszystkiego, nie ma na tym świecie bezbłędnych instytucji. Co do ortografii nie ma si co przyczepiać bo nawet ludzie zarządzający naszym krajem je popełniają za to się nie zabija trzeba być wyrozumiałym :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez stronę złożyłem pytanie o kartę, oddzwonili w parę minut-nie powiem. 30 minut, wniosek ok, limit ustalony - po umowę proszę się udać do oddziału, czy jakies dokumenty? Tylko dowów. Na pewno? Na pewno! Następnego dnia rano jestem w oddziale o 8.00. Ale nie wierzę,że się uda! no i ... poproszę o 3 wyciągi z konta w innym banku, a umowę to się umówimy, bo nie mogę wydrukować, to przyjdzie pan następnym razem. brrr skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konkurencyjne jest Dobre Konto. Trzeba jednak przenieść polecenia zapłaty z Konta Osobistego, a to w Polsce makabra. Nie lepiej by było, gdyby bank do Konta Osobistego przypiął nowe, zerowe stawki niż zatrudniał ludzi do pracochłonnego przekontowywania, a klientów mimo woli zmuszał do biegania i wystawania w firmach? Jak jednak przejdziesz ten szlak, to możesz całkiem sporo w roku zaoszczędzić. Nie zapomnij jeszcze tylko z rezygnacji z ubezpieczenia karty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
opłata za prowadzenie konta, opłata za ubezpieczenie karty, a do tego ubezpieczenie (w zwiazku z kredytem hipotecznym), ktorego cena co roku rosnie. chcialem ostatnio zrezygnowac, ale okazalo sie, ze musze podpisac aneks i to kosztuje...500zl... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłam w kilku oddziałach banku obsługa miła ale najlepsza obsługa jest w Pruszczu Gd.na Grunwaldzkiej po prostu super wszyscy uśmiechnięci bardzo pomocni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak dla mnie oferta jest niezła można dodatkowo zarobić parę groszy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dość wysokie. Dostęp internetowy: Świetny dostęp do usług przez internet, bezpłatnie. Wysokość opłat i prowizji: Jak w większości banków, nie jest najdrożej. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: max 3 tyg. włącznie z przelewem. Możliwość negocjacji oferty: Konkurencyjność w porównaniu do innych banków jeśli chodzi o zdolność kredytową - bank ten nie przesadza z kosztami utrzymania lokalu i wydatkami na utrzymanie domowników (4 osoby + 90m2 domu to 1500zł którymi to środkami klient musi co miesiąc dysponować.. Różnorodność zabezpieczenia: Standard: na życie i na dom - nie pytałam o inne zabezpieczenia. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Udokumentowane wszystkie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wszystko było nieźle, dopóki nie zmienili mi rodzaju konta (na płatne) nie powiadamiając o zmianie. Zdziwienie było spore - oczywiście o zwrocie kosztów mowy nie było.. Dostęp internetowy: Tu jest OK. Obsługa klienta w placówce: Obsługa OK. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam tylko kredyt mieszkaniowy. N/A. Elastyczność oferty: Niezbyt zdolni do negocjacji. Wysokość opłat i prowizji: Drogo. Oferta kart płatniczych: N/A. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredytu hipotecznego nie polecam ze względu na wysoką marżę w porównaniu z innymi bankami. Co innego konto. Nie wiem skąd ludzie macie takie info odnośnie opłat za konto karty itp. obecnie bank nie pobiera opłat za kartę (wypłata we wszystkich bankomatach) 0 zł za prowadzenie konta mało tego zwracają 3% za opłaty wykonane kartą to nie bajer co miesiąc na konto otrzymuję do 50zł (ciekawe tylko jak długo) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od lat, jeszcze jak był to Bank Gdański, ale szukam innego, konto nieoprocentowane, opłata za prowadzenia konta, opłaty za przelewy internetowe, opłata za wypłaty z bankomatów itp. Trzymanie pieniędzy w tym banku to strata pieniędzy. Nie powinni dostać żadnej gwiazdki, ale niestety tej opcji nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: fajna oprocentowanie w koncie osobistym, . Dostęp internetowy: świetny dostęp przez internet do konta, możemy zrobić praktycznie wszystko sami bez wizyty w oddziale. Obsługa klienta w placówce: dobra. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bardzo dobre warunki kredytowe dla "stałych Klientów" posiadających konto i regularne wpływy. Elastyczność oferty: średnia. Wysokość opłat i prowizji: niskie opłaty i prowizje. Oferta kart płatniczych: karty z chipem, paypass i inne, dobra oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadziejny bank jeżeli chodzi o prace bankomatu np w Jastrzębiu Zdroju automat co chwile jest nieczynny, na dodatek doładowanie odbywa sie w godzinach kiedy są nieczynne kasy to nie do przyjecia tego typu sytuacje. w dodatku personel oferuje zmiane konta tak aby w innych bankomatach nie płacić prowizji, dlaczego nie ma tego z automatu wszak jesteśmy wszyscy równi jak klienci, a upominanie się o własne pienądze jest żenujące.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »