Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam \"dobre konto\",jestem zadowolona,za płacenie kartą kilkanaście zl miesięcznie dopisują.Zrezygnowałam z ubespieczenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nic nadzwyczajnego. Dostęp internetowy: Za krótki czas na realizację zleceń - może zabraknąć czasu na dokończenie operacji. Strasznie długo trzeba czekać na odpowiedź na maile. Od dwóch lat nie potrafią zamknąć konta, z którego zrezygnowałem. Co jakiś czas niesłusznie naliczają opłatę za jego prowadzenie, potem przepraszają zwalając na błąd systemowy.. Obsługa klienta w placówce: Ludzie sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Brak zdania - nie korzystam z tych ocji. Elastyczność oferty: Niby coś się dzieje, co chwila coś nowego, ale gdy się temu bliżej przyjrzeć to okazuje się to nieatrakcyjne.. Wysokość opłat i prowizji: Teoretycznie kuszą zerem opłat - w rezultacie łączne opłaty to co miesiąc 10-13 pLN. Oferta kart płatniczych: Są :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam wrażenie że należysz do grupy ludzi którzy maj problem z rozumieniem i zapamiętywaniem tego co się do nich mówi, nie raz byłem światkiem rozmowy doradcy z klientem, doradca po 5 razy mówił jedno i to samo a klient nadal nie rozumiał tego co się do niego mówi. Właśnie stąd potem biorą si opinie negatywne, po za tym pokaż mi przynajmniej jedną osobę która jest zadowolona z wszystkiego, nie ma na tym świecie bezbłędnych instytucji. Co do ortografii nie ma si co przyczepiać bo nawet ludzie zarządzający naszym krajem je popełniają za to się nie zabija trzeba być wyrozumiałym :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez stronę złożyłem pytanie o kartę, oddzwonili w parę minut-nie powiem. 30 minut, wniosek ok, limit ustalony - po umowę proszę się udać do oddziału, czy jakies dokumenty? Tylko dowów. Na pewno? Na pewno! Następnego dnia rano jestem w oddziale o 8.00. Ale nie wierzę,że się uda! no i ... poproszę o 3 wyciągi z konta w innym banku, a umowę to się umówimy, bo nie mogę wydrukować, to przyjdzie pan następnym razem. brrr skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konkurencyjne jest Dobre Konto. Trzeba jednak przenieść polecenia zapłaty z Konta Osobistego, a to w Polsce makabra. Nie lepiej by było, gdyby bank do Konta Osobistego przypiął nowe, zerowe stawki niż zatrudniał ludzi do pracochłonnego przekontowywania, a klientów mimo woli zmuszał do biegania i wystawania w firmach? Jak jednak przejdziesz ten szlak, to możesz całkiem sporo w roku zaoszczędzić. Nie zapomnij jeszcze tylko z rezygnacji z ubezpieczenia karty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
opłata za prowadzenie konta, opłata za ubezpieczenie karty, a do tego ubezpieczenie (w zwiazku z kredytem hipotecznym), ktorego cena co roku rosnie. chcialem ostatnio zrezygnowac, ale okazalo sie, ze musze podpisac aneks i to kosztuje...500zl... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
byłam w kilku oddziałach banku obsługa miła ale najlepsza obsługa jest w Pruszczu Gd.na Grunwaldzkiej po prostu super wszyscy uśmiechnięci bardzo pomocni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak dla mnie oferta jest niezła można dodatkowo zarobić parę groszy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dość wysokie. Dostęp internetowy: Świetny dostęp do usług przez internet, bezpłatnie. Wysokość opłat i prowizji: Jak w większości banków, nie jest najdrożej. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: max 3 tyg. włącznie z przelewem. Możliwość negocjacji oferty: Konkurencyjność w porównaniu do innych banków jeśli chodzi o zdolność kredytową - bank ten nie przesadza z kosztami utrzymania lokalu i wydatkami na utrzymanie domowników (4 osoby + 90m2 domu to 1500zł którymi to środkami klient musi co miesiąc dysponować.. Różnorodność zabezpieczenia: Standard: na życie i na dom - nie pytałam o inne zabezpieczenia. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Udokumentowane wszystkie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wszystko było nieźle, dopóki nie zmienili mi rodzaju konta (na płatne) nie powiadamiając o zmianie. Zdziwienie było spore - oczywiście o zwrocie kosztów mowy nie było.. Dostęp internetowy: Tu jest OK. Obsługa klienta w placówce: Obsługa OK. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Mam tylko kredyt mieszkaniowy. N/A. Elastyczność oferty: Niezbyt zdolni do negocjacji. Wysokość opłat i prowizji: Drogo. Oferta kart płatniczych: N/A. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredytu hipotecznego nie polecam ze względu na wysoką marżę w porównaniu z innymi bankami. Co innego konto. Nie wiem skąd ludzie macie takie info odnośnie opłat za konto karty itp. obecnie bank nie pobiera opłat za kartę (wypłata we wszystkich bankomatach) 0 zł za prowadzenie konta mało tego zwracają 3% za opłaty wykonane kartą to nie bajer co miesiąc na konto otrzymuję do 50zł (ciekawe tylko jak długo) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od lat, jeszcze jak był to Bank Gdański, ale szukam innego, konto nieoprocentowane, opłata za prowadzenia konta, opłaty za przelewy internetowe, opłata za wypłaty z bankomatów itp. Trzymanie pieniędzy w tym banku to strata pieniędzy. Nie powinni dostać żadnej gwiazdki, ale niestety tej opcji nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: fajna oprocentowanie w koncie osobistym, . Dostęp internetowy: świetny dostęp przez internet do konta, możemy zrobić praktycznie wszystko sami bez wizyty w oddziale. Obsługa klienta w placówce: dobra. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bardzo dobre warunki kredytowe dla "stałych Klientów" posiadających konto i regularne wpływy. Elastyczność oferty: średnia. Wysokość opłat i prowizji: niskie opłaty i prowizje. Oferta kart płatniczych: karty z chipem, paypass i inne, dobra oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadziejny bank jeżeli chodzi o prace bankomatu np w Jastrzębiu Zdroju automat co chwile jest nieczynny, na dodatek doładowanie odbywa sie w godzinach kiedy są nieczynne kasy to nie do przyjecia tego typu sytuacje. w dodatku personel oferuje zmiane konta tak aby w innych bankomatach nie płacić prowizji, dlaczego nie ma tego z automatu wszak jesteśmy wszyscy równi jak klienci, a upominanie się o własne pienądze jest żenujące.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem założyć konto walutowe na USD i EUR przez internet - nici wyszły z tego. w Oddziale na Przyjaciół Żołnierza w Szczecinie dawali błędne instrukcje i zganiali mnie od Anasza do Kajfasza. Dałem sobie spokój. Widać nie zależy im na kliencie. Bay Bay Milenium. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najlepsza karta na rynku Impresja nie ma lepszej super ubezpieczenia rabaty w sklepach i zwroty 5% za zakupy w markowych sklepach to karta dla wszystkich kobiet polecam. Dostęp internetowy: dostęp internetowy łatwy i dostępny. Elastyczność oferty: indywidualne podejście do klienta. Wysokość opłat i prowizji: przystępne ceny i możliwość zwolnienia z opłat za produkty. Jasność oferty: jasna i zrozumiała. Minimum formalności: na zasadzie współpracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałam swój kredyt w placówce w Realu na Osowej. Mimo moich obaw że może będzie dużo formalności poszło bardzo gładko. Obsługa Ok, informacje jasno przekazywane, trochę czekałam na decyzje. Porównywałam ofertę z PKO ale dobrze ze wybrałam Millenium skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
anna, mam wrażenie (myślę, że nie tylko ja), że jesteś pracownicą banku Millenium i napisałaś opinięby trochę podbudować opinię o banku, ale .....radzę naucz się najpierw zwykłej ortografii ;-). Tak na marginesie, twoja opinia z takimi błędami i tak bankowi nie pomoże. Mam nadzieję, że w niedługim czasie konkurencja "wykosi" ten bank z rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałam zwiększyć obciążenie hipoteki o 40 tys. zł (wzrosły koszty remontu). Nie dość, że procedury trwały ponad 4 miesiące !!!!! z winy banku, to zażadano ode mnie dodatkowej wyceny nieruchomości, chociaż przez ten bank była robiona pół roku wcześniej. Wpłaciłąm 300,00 zł i zkredytu nie skorzystałam, bo po 4 miesiącach oczekiwania nie było widać końca a ja musiałam skończyć remont. W efekcie wzięłam kredyt w innym banku. Kiedy zażądałam zwrotu kwoty za wycenę nieruchomości, odmówiono mimo, że to z winy banku Millennium musiałam wziąć kredyt gotówkowy w innym banku i wycena nie była do niczego potrzebna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank nie zatrudnia profesjonalistów, co 3 miesiące zmienia pracowników i kiedy zgłaszam się kolejny raz z niezałatwionym przez bank problemem, to nie ma z kim rozmawiać. Mam kredyt hipoteczny i szukam innej oferty, bo obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Zmieniają opłaty stawiając klienta "pod murem". Kiedy zawierałam kredyt nie było opłat za prowadzenie r-ku otwartego do obsługi kredytu, teraz płacę miesięcznie 15,00 zł! za obsługę tego rachunku. Opłatę wprowadzono po roku spłaty kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiek jak jest teraz, ale kiedyś do kredytu hipotecznego dawali darmowe konto Prestige, które po pewnym czasie, wcale takie "prestige" nie było. Płaciłem 15zł na miesiąc za konto, które pozwalało spłacać mi kredyt. Mimo iż na kredycie zyskałem, na koncie traciłem. Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie super- zaproponowano konto darmowe- obsługa super starają się - oferta hipoteczna atrakcyjna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank, w którym mam konto od 5 lat, zna moją historię kredytową i wpłat, ropatruje wniosek o pożyczkę gotówkową ("pilna pożyczka" w nomenklaturze banku) już tydzień. Poprzednio zdarzyło się, że pożyczki mi odmówiono bez podania przyczyn. . Dostęp internetowy: Jest ok. ale na pytanie zadane przez system odpowiadają już 3 dzień.. Wysokość opłat i prowizji: Nie mam wielkiego porównania, ale subiektywnie odbieram proponowane warunki jako względnie korzystne. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: jw. Moja żona, która ma zarobki na poziomie średniej krajowej (moje są 2x wyższe) dostaje kredyt w PKO SA od ręki. . Możliwość negocjacji oferty: A jest coś takiego?. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »