Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kredytu hipotecznego nie polecam ze względu na wysoką marżę w porównaniu z innymi bankami. Co innego konto. Nie wiem skąd ludzie macie takie info odnośnie opłat za konto karty itp. obecnie bank nie pobiera opłat za kartę (wypłata we wszystkich bankomatach) 0 zł za prowadzenie konta mało tego zwracają 3% za opłaty wykonane kartą to nie bajer co miesiąc na konto otrzymuję do 50zł (ciekawe tylko jak długo) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od lat, jeszcze jak był to Bank Gdański, ale szukam innego, konto nieoprocentowane, opłata za prowadzenia konta, opłaty za przelewy internetowe, opłata za wypłaty z bankomatów itp. Trzymanie pieniędzy w tym banku to strata pieniędzy. Nie powinni dostać żadnej gwiazdki, ale niestety tej opcji nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: fajna oprocentowanie w koncie osobistym, . Dostęp internetowy: świetny dostęp przez internet do konta, możemy zrobić praktycznie wszystko sami bez wizyty w oddziale. Obsługa klienta w placówce: dobra. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bardzo dobre warunki kredytowe dla "stałych Klientów" posiadających konto i regularne wpływy. Elastyczność oferty: średnia. Wysokość opłat i prowizji: niskie opłaty i prowizje. Oferta kart płatniczych: karty z chipem, paypass i inne, dobra oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Beznadziejny bank jeżeli chodzi o prace bankomatu np w Jastrzębiu Zdroju automat co chwile jest nieczynny, na dodatek doładowanie odbywa sie w godzinach kiedy są nieczynne kasy to nie do przyjecia tego typu sytuacje. w dodatku personel oferuje zmiane konta tak aby w innych bankomatach nie płacić prowizji, dlaczego nie ma tego z automatu wszak jesteśmy wszyscy równi jak klienci, a upominanie się o własne pienądze jest żenujące.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem założyć konto walutowe na USD i EUR przez internet - nici wyszły z tego. w Oddziale na Przyjaciół Żołnierza w Szczecinie dawali błędne instrukcje i zganiali mnie od Anasza do Kajfasza. Dałem sobie spokój. Widać nie zależy im na kliencie. Bay Bay Milenium. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najlepsza karta na rynku Impresja nie ma lepszej super ubezpieczenia rabaty w sklepach i zwroty 5% za zakupy w markowych sklepach to karta dla wszystkich kobiet polecam. Dostęp internetowy: dostęp internetowy łatwy i dostępny. Elastyczność oferty: indywidualne podejście do klienta. Wysokość opłat i prowizji: przystępne ceny i możliwość zwolnienia z opłat za produkty. Jasność oferty: jasna i zrozumiała. Minimum formalności: na zasadzie współpracy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałam swój kredyt w placówce w Realu na Osowej. Mimo moich obaw że może będzie dużo formalności poszło bardzo gładko. Obsługa Ok, informacje jasno przekazywane, trochę czekałam na decyzje. Porównywałam ofertę z PKO ale dobrze ze wybrałam Millenium skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
anna, mam wrażenie (myślę, że nie tylko ja), że jesteś pracownicą banku Millenium i napisałaś opinięby trochę podbudować opinię o banku, ale .....radzę naucz się najpierw zwykłej ortografii ;-). Tak na marginesie, twoja opinia z takimi błędami i tak bankowi nie pomoże. Mam nadzieję, że w niedługim czasie konkurencja "wykosi" ten bank z rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałam zwiększyć obciążenie hipoteki o 40 tys. zł (wzrosły koszty remontu). Nie dość, że procedury trwały ponad 4 miesiące !!!!! z winy banku, to zażadano ode mnie dodatkowej wyceny nieruchomości, chociaż przez ten bank była robiona pół roku wcześniej. Wpłaciłąm 300,00 zł i zkredytu nie skorzystałam, bo po 4 miesiącach oczekiwania nie było widać końca a ja musiałam skończyć remont. W efekcie wzięłam kredyt w innym banku. Kiedy zażądałam zwrotu kwoty za wycenę nieruchomości, odmówiono mimo, że to z winy banku Millennium musiałam wziąć kredyt gotówkowy w innym banku i wycena nie była do niczego potrzebna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank nie zatrudnia profesjonalistów, co 3 miesiące zmienia pracowników i kiedy zgłaszam się kolejny raz z niezałatwionym przez bank problemem, to nie ma z kim rozmawiać. Mam kredyt hipoteczny i szukam innej oferty, bo obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Zmieniają opłaty stawiając klienta "pod murem". Kiedy zawierałam kredyt nie było opłat za prowadzenie r-ku otwartego do obsługi kredytu, teraz płacę miesięcznie 15,00 zł! za obsługę tego rachunku. Opłatę wprowadzono po roku spłaty kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiek jak jest teraz, ale kiedyś do kredytu hipotecznego dawali darmowe konto Prestige, które po pewnym czasie, wcale takie "prestige" nie było. Płaciłem 15zł na miesiąc za konto, które pozwalało spłacać mi kredyt. Mimo iż na kredycie zyskałem, na koncie traciłem. Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie super- zaproponowano konto darmowe- obsługa super starają się - oferta hipoteczna atrakcyjna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank, w którym mam konto od 5 lat, zna moją historię kredytową i wpłat, ropatruje wniosek o pożyczkę gotówkową ("pilna pożyczka" w nomenklaturze banku) już tydzień. Poprzednio zdarzyło się, że pożyczki mi odmówiono bez podania przyczyn. . Dostęp internetowy: Jest ok. ale na pytanie zadane przez system odpowiadają już 3 dzień.. Wysokość opłat i prowizji: Nie mam wielkiego porównania, ale subiektywnie odbieram proponowane warunki jako względnie korzystne. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: jw. Moja żona, która ma zarobki na poziomie średniej krajowej (moje są 2x wyższe) dostaje kredyt w PKO SA od ręki. . Możliwość negocjacji oferty: A jest coś takiego?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Razem z żoną jestem zadowolony z kredytu. Bardzo miła i kompetentna obsługa w Kętrzynie, gdzie braliśmy kredyt. Decyzja o przyznaniu kredytu poniżej 2 tyg.Skorzystaliśmy jeszcze z rodziny na swoim. Może nie jest najtańszym kredytem ale pakiet ubezpieczeń akurat nam się spodobał(na wypadek śmierci lub utraty pracy), od początku byliśmy informowani o wszystkich opłatach, nie było zaskoczenia, że coś doliczają. Trzeba wszystko przeczytać i się wypytać o opłaty nie później narzekać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najlepsze konto w tej chwili na rynku za autentyczne 0. Dostęp internetowy: bardzo prosty i przejrzysty system. Obsługa klienta w placówce: wszyscy bardzo mili i bardzo kompetentni, . Oferta kredytu/ debetu w koncie: w dobrym koncie debet za 0 zł i 7 dni bez oprocentowania. Elastyczność oferty: klient traktowany jest indywidualnie, duża możliwość negocjacji cenowych. Wysokość opłat i prowizji: opłaty nie są wygórowane, większość usług typu ustanowienie pełnomocnictwa jest bez jakichkolwiek opłat. Oferta kart płatniczych: do wyboru karty maestro i visa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Decyzja w 2 tygodnie wypłata kolejne 2 tygodnie. Obsługę jak i ofertę oceniam bardzo wysoko. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra oferta, jestem klientem BM od wielu lat i nie narzekam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Mialam konta wielu bankach i zawsze cos a w Millennium nie bylo problemu.Zakladalam przez internet potem odwiedzil mnie kurier i i calos trwalo 5minit bez kolejek i wychodzenia z domu i zadnych oplat zwiazanyxh z kontem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto - uwaga !!!! nie przenoszą debetu!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Postanowiłam skorzystać z oferty banku Millennium i dać mu jeszcze jedną szansę (już kiedyś się z niego wyniosłam obrażona za zmianę warunków). Oferta dobre konto wygląda bardzo obiecująco z jednym małym ale. W ofercie jest napisane: jeśli posiadasz debet w innym banku przeniesiemy go zmniejszając oprocentowanie, 0 opłat w pierwszym roku za udzielenie. Otóż de facto okazuje się, że debet w innym banku nie gra żadnej roli przy weryfikacji. Pani, zresztą bardzo miła, tłumaczyła mi, że to zaostrzenie warunków wynikające z rekomendacji, które weszły w życie. Przyjmuje argument, zadałam jej tylko dwa proste pytania: kiedy zaostrzono warunki i kiedy stworzono dobre konto i ofertę. Warunki uległy zmianie w styczniu, dobre konto to twór, który wszedł w życie w ostatnim miesiącu. Nierzetelność informacji smutna, tym bardziej, że otwierając dwa dni wcześniej konto pytałam o tę kwestię i potwierdzono informację, że bierze się pod uwagę umowę o limit z innego banku i wyciągi z konta oraz, że przeniesienie limitu to tylko formalność, a nie proces szczegółowej weryfikacji. Ot i tyle ;-). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w MILLENNIUM założyłem 10 lat temu, i podumowując opiszę tak: jak nie macie wpływów na konto (moje początki) to nie dostaniecie kredytu, ale kiedy macie obroty na koncie Bank otwiera się z ofertami dla Ciebie bo dopiero wtedy jesteś wiarygodny! Obsługa moim zdaniem jest wzorowa w swoim zakresie uprawnień! Wysoko oceniam obsługę w Szczecinie : Oddzial Zdroje - Leszczynowa i mój pierwszy Oddział Słoneczne - Helios. Pamiętajcie: kto ma pieniądze ten na pewno dostanie ofertę swojego Banku która skutecznie pomoże wam wydać te pieniądze.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyliśmy z mężem wniosek w Gdańsku w Realu na Spacerowej. Trochę długo czekaliśmy na decyzje ale warto było. Warunki, ok. Obsługa dobra.Nowe mieszkanie ok :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto w tym banku, to strzał w dziesiątkę. Wczoraj dostałam zwrot 3% za zakupione towary. Jestem bardzo zadowolona, bo konto jest darmowe, a można jeszcze na nim zarobić :). Dostęp internetowy: Nie ma żadnych problemów.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła i kompetentna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie wiem, nie mam takich potrzeb. Elastyczność oferty: Najbardziej "przemawia" do mnie Dobre konto. Pozostałe oferty w porównaniu z innymi na rynku wydają się być całkiem przyzwoite.. Wysokość opłat i prowizji: Dobre konto przy spełnieniu pewnych warunków (a jakże łatwo to zrobić !) jest całkowicie pozbawione opłat i prowizji.. Oferta kart płatniczych: Jak najbardziej w porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i samego kredytu hipotecznego. Dobra oferta kredytu + konto zwracające 3% transakcji. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo długo czekaliśmy na przyznanie kredytu, dla nas to były tylko nerwy, bo bierzemy rodzina na swoim i baliśmy się, że zmienią się nam warunki i żadnego kredytu nie dostaniemy. Jak już nam przyznali to marża dużo gorsza niż wyjściowa i po doliczeniu wszystkich innych kosztów (np. ubezpieczenia) rata kredytu wyszła wyższa niż w innym banku o wyższej marży! I jeszcze do tego ubezpieczenie, które doliczane jest do raty ubezpiecza bank a nie kredytobiorcę! Mało przyjemne jest w tym banku staranie się o kredyt, dużo papierków trzeba załatwiać, dlatego nie polecamy. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »