Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Nie wiek jak jest teraz, ale kiedyś do kredytu hipotecznego dawali darmowe konto Prestige, które po pewnym czasie, wcale takie "prestige" nie było. Płaciłem 15zł na miesiąc za konto, które pozwalało spłacać mi kredyt. Mimo iż na kredycie zyskałem, na koncie traciłem. Nigdy więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: nigdy nie miałam problemu z obsługą przez internet; szybkie i sprawne przelewy; strona czytelna. Obsługa klienta w placówce: tragedia; długie kolejki i sporo czekania, a jeśli już się człowiek dopcha do obsługującego z reguły nie może on pomóc w sprawnym załatwieniu sprawy; zdziwienie też budziło to, że chcę przeczytać umowę czy jakikolwiek inny dokument i oczywiście nic nie można w tym dokumencie zmienić; poza tym prosta czynność zmiany adresu do korespondencji wymagała 3 wizyt w oddziałach, ponieważ oświadczenia w tej kwestii ginęły.... Oferta kredytu/ debetu w koncie: mało elastyczna + procedura dość długotrwała i wymagająca koszmarnej ilości dokumentów (pomijając fakt, ze konto w tym banku mam od dawna, czyli bank zna moją historię oraz wpływy). Elastyczność oferty: kiepska no i procedury długotrwałe. Wysokość opłat i prowizji: do przełknięcia choć opłata za kartę kredytową wysoka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla mnie super- zaproponowano konto darmowe- obsługa super starają się - oferta hipoteczna atrakcyjna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank, w którym mam konto od 5 lat, zna moją historię kredytową i wpłat, ropatruje wniosek o pożyczkę gotówkową ("pilna pożyczka" w nomenklaturze banku) już tydzień. Poprzednio zdarzyło się, że pożyczki mi odmówiono bez podania przyczyn. . Dostęp internetowy: Jest ok. ale na pytanie zadane przez system odpowiadają już 3 dzień.. Wysokość opłat i prowizji: Nie mam wielkiego porównania, ale subiektywnie odbieram proponowane warunki jako względnie korzystne. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: jw. Moja żona, która ma zarobki na poziomie średniej krajowej (moje są 2x wyższe) dostaje kredyt w PKO SA od ręki. . Możliwość negocjacji oferty: A jest coś takiego?. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Razem z żoną jestem zadowolony z kredytu. Bardzo miła i kompetentna obsługa w Kętrzynie, gdzie braliśmy kredyt. Decyzja o przyznaniu kredytu poniżej 2 tyg.Skorzystaliśmy jeszcze z rodziny na swoim. Może nie jest najtańszym kredytem ale pakiet ubezpieczeń akurat nam się spodobał(na wypadek śmierci lub utraty pracy), od początku byliśmy informowani o wszystkich opłatach, nie było zaskoczenia, że coś doliczają. Trzeba wszystko przeczytać i się wypytać o opłaty nie później narzekać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: najlepsze konto w tej chwili na rynku za autentyczne 0. Dostęp internetowy: bardzo prosty i przejrzysty system. Obsługa klienta w placówce: wszyscy bardzo mili i bardzo kompetentni, . Oferta kredytu/ debetu w koncie: w dobrym koncie debet za 0 zł i 7 dni bez oprocentowania. Elastyczność oferty: klient traktowany jest indywidualnie, duża możliwość negocjacji cenowych. Wysokość opłat i prowizji: opłaty nie są wygórowane, większość usług typu ustanowienie pełnomocnictwa jest bez jakichkolwiek opłat. Oferta kart płatniczych: do wyboru karty maestro i visa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Decyzja w 2 tygodnie wypłata kolejne 2 tygodnie. Obsługę jak i ofertę oceniam bardzo wysoko. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dobra oferta, jestem klientem BM od wielu lat i nie narzekam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Mialam konta wielu bankach i zawsze cos a w Millennium nie bylo problemu.Zakladalam przez internet potem odwiedzil mnie kurier i i calos trwalo 5minit bez kolejek i wychodzenia z domu i zadnych oplat zwiazanyxh z kontem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto - uwaga !!!! nie przenoszą debetu!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Postanowiłam skorzystać z oferty banku Millennium i dać mu jeszcze jedną szansę (już kiedyś się z niego wyniosłam obrażona za zmianę warunków). Oferta dobre konto wygląda bardzo obiecująco z jednym małym ale. W ofercie jest napisane: jeśli posiadasz debet w innym banku przeniesiemy go zmniejszając oprocentowanie, 0 opłat w pierwszym roku za udzielenie. Otóż de facto okazuje się, że debet w innym banku nie gra żadnej roli przy weryfikacji. Pani, zresztą bardzo miła, tłumaczyła mi, że to zaostrzenie warunków wynikające z rekomendacji, które weszły w życie. Przyjmuje argument, zadałam jej tylko dwa proste pytania: kiedy zaostrzono warunki i kiedy stworzono dobre konto i ofertę. Warunki uległy zmianie w styczniu, dobre konto to twór, który wszedł w życie w ostatnim miesiącu. Nierzetelność informacji smutna, tym bardziej, że otwierając dwa dni wcześniej konto pytałam o tę kwestię i potwierdzono informację, że bierze się pod uwagę umowę o limit z innego banku i wyciągi z konta oraz, że przeniesienie limitu to tylko formalność, a nie proces szczegółowej weryfikacji. Ot i tyle ;-). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w MILLENNIUM założyłem 10 lat temu, i podumowując opiszę tak: jak nie macie wpływów na konto (moje początki) to nie dostaniecie kredytu, ale kiedy macie obroty na koncie Bank otwiera się z ofertami dla Ciebie bo dopiero wtedy jesteś wiarygodny! Obsługa moim zdaniem jest wzorowa w swoim zakresie uprawnień! Wysoko oceniam obsługę w Szczecinie : Oddzial Zdroje - Leszczynowa i mój pierwszy Oddział Słoneczne - Helios. Pamiętajcie: kto ma pieniądze ten na pewno dostanie ofertę swojego Banku która skutecznie pomoże wam wydać te pieniądze.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyliśmy z mężem wniosek w Gdańsku w Realu na Spacerowej. Trochę długo czekaliśmy na decyzje ale warto było. Warunki, ok. Obsługa dobra.Nowe mieszkanie ok :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto w tym banku, to strzał w dziesiątkę. Wczoraj dostałam zwrot 3% za zakupione towary. Jestem bardzo zadowolona, bo konto jest darmowe, a można jeszcze na nim zarobić :). Dostęp internetowy: Nie ma żadnych problemów.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła i kompetentna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie wiem, nie mam takich potrzeb. Elastyczność oferty: Najbardziej "przemawia" do mnie Dobre konto. Pozostałe oferty w porównaniu z innymi na rynku wydają się być całkiem przyzwoite.. Wysokość opłat i prowizji: Dobre konto przy spełnieniu pewnych warunków (a jakże łatwo to zrobić !) jest całkowicie pozbawione opłat i prowizji.. Oferta kart płatniczych: Jak najbardziej w porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i samego kredytu hipotecznego. Dobra oferta kredytu + konto zwracające 3% transakcji. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo długo czekaliśmy na przyznanie kredytu, dla nas to były tylko nerwy, bo bierzemy rodzina na swoim i baliśmy się, że zmienią się nam warunki i żadnego kredytu nie dostaniemy. Jak już nam przyznali to marża dużo gorsza niż wyjściowa i po doliczeniu wszystkich innych kosztów (np. ubezpieczenia) rata kredytu wyszła wyższa niż w innym banku o wyższej marży! I jeszcze do tego ubezpieczenie, które doliczane jest do raty ubezpiecza bank a nie kredytobiorcę! Mało przyjemne jest w tym banku staranie się o kredyt, dużo papierków trzeba załatwiać, dlatego nie polecamy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
średnio zadowolony-zmuszają do ubezpieczeń generalnych które są bardzo drogie.Trzeba walczyć i straszyć sądami dopiero poluzują trochę.Papierków przy załatwianiu nie było końca no i te dodatkowe opłaty o których nikt wcześniej nie wspominał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dobra oferta,dokładne sprawdzają klienta ale na tle innych banków i tak są bardzo konkurencyjni warto więc poczekać jeśli mamy kpl. dokumentów a sami jesteśmy ok to polecam bo finalizacja trwa stosunkowo krotko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: wygodny,szczególnie przy częstych płatnościach na zdefiniowane rachunki. Obsługa klienta w placówce: niekompetentna obsługa-szczególnie infolinia(dwa razy dzwoniłem,żeby się upewnić).obiecali,że przy założeniu konta bank załatwi formalności z przelewaniem emerytury na konto w ich banku a nawet z przeniesieniem konta z innego banku.w placówce to potwierdzili,wypełniłem odpowiednie dokumenty i ....po kilku wizytach w placówce sam musiałem wszystko załatwiać bo okazało się to niemożliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank polecam oddział w Rybniku Sobieskiego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w połowie zadowolona,ponieważ wprowadzili opłatę konta (15zł),które było i miało być darmowe,nawet nie informowali wcześniej.Kursy walut też trochę dziwne ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wniosek złożyliśmy w jednej z Legnickich placówek, wszystko zostało szybko sprawnie i konkretnie załatwione. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: ok, ale mało intuicyjny, brak wielu funkcji dostępnych w innych bankach, nie wszystko działa - np przelewy między własnymi rachunkami trzeba robić jak przelew zewnętrzny. Obsługa klienta w placówce: obsługa to najlepsza cecha na tle pozostałych. Oferta kredytu/ debetu w koncie: słaba. Elastyczność oferty: dobra. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie! opłata za prowadzenie konta 15zł, za każde dodatkowe konto -15 zł, za przelew (każdy przelew) 1zł, kuriozalne naliczanie opłat - np kilka opłat za tą samą usługę, jakieś karne opłaty nie wiadomo skąd, albo opłata 50 zł za nieterminową spłatę karty gdzie ta nieterminowość bierze sie stąd, że została naliczona opłata za ubezpieczenie karty 2,99 i za niespłacenie tego w terminie ( z braku świadomości) 50 zł kary!!! skandal, dodam, że opłata za prowadzenie karty jest jescze pobierana bezpośrednio z konta oraz jest pobierana opłąta roczna za kartę dopisywana do salda karty. Reasumując mamy trzy opłaty za kartę + kilka opłat za prowadzenie konta + opłaty za przelewy nie wystarczy, że bank zarabia na naszych pieniądzach, które tam trzymamy czy na transakcjach kartą (przecież i tak tam zarabia kilka %)???? . Oferta kart płatniczych: masakra, to nie jest normalna oferta, to jest dziadowska oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
skandal brałem kredyt 4 lata temu i wszystko miało być inaczej darmowe konto i inne rzeczy ale cały czas są wprowadzane nowe opłaty, a to za konto, a to za przelewy. Generalnie trzeba się dokładnie zastanowić i przejrzeć dokładnie konkurencję zanim człowiek postanowi być akurat tu \\\"niewolnikiem\\\". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WŁASNIE OD NICH UCIEKAMY Z ŻONĄ. PO 15 LATACH,BO NIE DALI RAPTEM 100 000 BAJ BAJ.NIECH NAUCZĄ SIĘ TRAKTOWAĆ SWOICH KLIENTÓW. DALI W PKO BP I TAM WŁAŚNIE UCIEKAMY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zaczeli od dupy strony,najpierw kazali zrobić operat szacunkowy 800zł a na koniec opinia negatywna,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Formalności trwające w nieskończoność. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »