Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto - uwaga !!!! nie przenoszą debetu!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Postanowiłam skorzystać z oferty banku Millennium i dać mu jeszcze jedną szansę (już kiedyś się z niego wyniosłam obrażona za zmianę warunków). Oferta dobre konto wygląda bardzo obiecująco z jednym małym ale. W ofercie jest napisane: jeśli posiadasz debet w innym banku przeniesiemy go zmniejszając oprocentowanie, 0 opłat w pierwszym roku za udzielenie. Otóż de facto okazuje się, że debet w innym banku nie gra żadnej roli przy weryfikacji. Pani, zresztą bardzo miła, tłumaczyła mi, że to zaostrzenie warunków wynikające z rekomendacji, które weszły w życie. Przyjmuje argument, zadałam jej tylko dwa proste pytania: kiedy zaostrzono warunki i kiedy stworzono dobre konto i ofertę. Warunki uległy zmianie w styczniu, dobre konto to twór, który wszedł w życie w ostatnim miesiącu. Nierzetelność informacji smutna, tym bardziej, że otwierając dwa dni wcześniej konto pytałam o tę kwestię i potwierdzono informację, że bierze się pod uwagę umowę o limit z innego banku i wyciągi z konta oraz, że przeniesienie limitu to tylko formalność, a nie proces szczegółowej weryfikacji. Ot i tyle ;-). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w MILLENNIUM założyłem 10 lat temu, i podumowując opiszę tak: jak nie macie wpływów na konto (moje początki) to nie dostaniecie kredytu, ale kiedy macie obroty na koncie Bank otwiera się z ofertami dla Ciebie bo dopiero wtedy jesteś wiarygodny! Obsługa moim zdaniem jest wzorowa w swoim zakresie uprawnień! Wysoko oceniam obsługę w Szczecinie : Oddzial Zdroje - Leszczynowa i mój pierwszy Oddział Słoneczne - Helios. Pamiętajcie: kto ma pieniądze ten na pewno dostanie ofertę swojego Banku która skutecznie pomoże wam wydać te pieniądze.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złożyliśmy z mężem wniosek w Gdańsku w Realu na Spacerowej. Trochę długo czekaliśmy na decyzje ale warto było. Warunki, ok. Obsługa dobra.Nowe mieszkanie ok :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Dobre konto w tym banku, to strzał w dziesiątkę. Wczoraj dostałam zwrot 3% za zakupione towary. Jestem bardzo zadowolona, bo konto jest darmowe, a można jeszcze na nim zarobić :). Dostęp internetowy: Nie ma żadnych problemów.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła i kompetentna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie wiem, nie mam takich potrzeb. Elastyczność oferty: Najbardziej "przemawia" do mnie Dobre konto. Pozostałe oferty w porównaniu z innymi na rynku wydają się być całkiem przyzwoite.. Wysokość opłat i prowizji: Dobre konto przy spełnieniu pewnych warunków (a jakże łatwo to zrobić !) jest całkowicie pozbawione opłat i prowizji.. Oferta kart płatniczych: Jak najbardziej w porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z obsługi jak i samego kredytu hipotecznego. Dobra oferta kredytu + konto zwracające 3% transakcji. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo długo czekaliśmy na przyznanie kredytu, dla nas to były tylko nerwy, bo bierzemy rodzina na swoim i baliśmy się, że zmienią się nam warunki i żadnego kredytu nie dostaniemy. Jak już nam przyznali to marża dużo gorsza niż wyjściowa i po doliczeniu wszystkich innych kosztów (np. ubezpieczenia) rata kredytu wyszła wyższa niż w innym banku o wyższej marży! I jeszcze do tego ubezpieczenie, które doliczane jest do raty ubezpiecza bank a nie kredytobiorcę! Mało przyjemne jest w tym banku staranie się o kredyt, dużo papierków trzeba załatwiać, dlatego nie polecamy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
średnio zadowolony-zmuszają do ubezpieczeń generalnych które są bardzo drogie.Trzeba walczyć i straszyć sądami dopiero poluzują trochę.Papierków przy załatwianiu nie było końca no i te dodatkowe opłaty o których nikt wcześniej nie wspominał. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dobra oferta,dokładne sprawdzają klienta ale na tle innych banków i tak są bardzo konkurencyjni warto więc poczekać jeśli mamy kpl. dokumentów a sami jesteśmy ok to polecam bo finalizacja trwa stosunkowo krotko skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: wygodny,szczególnie przy częstych płatnościach na zdefiniowane rachunki. Obsługa klienta w placówce: niekompetentna obsługa-szczególnie infolinia(dwa razy dzwoniłem,żeby się upewnić).obiecali,że przy założeniu konta bank załatwi formalności z przelewaniem emerytury na konto w ich banku a nawet z przeniesieniem konta z innego banku.w placówce to potwierdzili,wypełniłem odpowiednie dokumenty i ....po kilku wizytach w placówce sam musiałem wszystko załatwiać bo okazało się to niemożliwe. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super bank polecam oddział w Rybniku Sobieskiego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w połowie zadowolona,ponieważ wprowadzili opłatę konta (15zł),które było i miało być darmowe,nawet nie informowali wcześniej.Kursy walut też trochę dziwne ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wniosek złożyliśmy w jednej z Legnickich placówek, wszystko zostało szybko sprawnie i konkretnie załatwione. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: ok, ale mało intuicyjny, brak wielu funkcji dostępnych w innych bankach, nie wszystko działa - np przelewy między własnymi rachunkami trzeba robić jak przelew zewnętrzny. Obsługa klienta w placówce: obsługa to najlepsza cecha na tle pozostałych. Oferta kredytu/ debetu w koncie: słaba. Elastyczność oferty: dobra. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie! opłata za prowadzenie konta 15zł, za każde dodatkowe konto -15 zł, za przelew (każdy przelew) 1zł, kuriozalne naliczanie opłat - np kilka opłat za tą samą usługę, jakieś karne opłaty nie wiadomo skąd, albo opłata 50 zł za nieterminową spłatę karty gdzie ta nieterminowość bierze sie stąd, że została naliczona opłata za ubezpieczenie karty 2,99 i za niespłacenie tego w terminie ( z braku świadomości) 50 zł kary!!! skandal, dodam, że opłata za prowadzenie karty jest jescze pobierana bezpośrednio z konta oraz jest pobierana opłąta roczna za kartę dopisywana do salda karty. Reasumując mamy trzy opłaty za kartę + kilka opłat za prowadzenie konta + opłaty za przelewy nie wystarczy, że bank zarabia na naszych pieniądzach, które tam trzymamy czy na transakcjach kartą (przecież i tak tam zarabia kilka %)???? . Oferta kart płatniczych: masakra, to nie jest normalna oferta, to jest dziadowska oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
skandal brałem kredyt 4 lata temu i wszystko miało być inaczej darmowe konto i inne rzeczy ale cały czas są wprowadzane nowe opłaty, a to za konto, a to za przelewy. Generalnie trzeba się dokładnie zastanowić i przejrzeć dokładnie konkurencję zanim człowiek postanowi być akurat tu \\\"niewolnikiem\\\". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WŁASNIE OD NICH UCIEKAMY Z ŻONĄ. PO 15 LATACH,BO NIE DALI RAPTEM 100 000 BAJ BAJ.NIECH NAUCZĄ SIĘ TRAKTOWAĆ SWOICH KLIENTÓW. DALI W PKO BP I TAM WŁAŚNIE UCIEKAMY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zaczeli od dupy strony,najpierw kazali zrobić operat szacunkowy 800zł a na koniec opinia negatywna,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Formalności trwające w nieskończoność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Conajwyżej średnie .. . Dostęp internetowy: Może być . . Obsługa klienta w placówce: Niestety brak kompetentnej obsługi, ich niewiedza często poraża. Obsługa wręcz opowiada "bajki" aby tylko upchnąć klientowi produkt. Być może to wina tego iż dosyć często zmienia się tam obsługa (mało płacą pracownikom ?). . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Spore opłaty . Wysokość opłat i prowizji: Można być dobrym klientem z cała masą gotówki a i tak pobiorą opłatę za konto (wypadało by zrobić progi dla klientów, w innych bankach takich klientów doceniają i nie pobierają opłaty). Może gdyby ktoś policzył ile na tym tracą, to zmienili by zdanie ?!.. Oferta kart płatniczych: Uwaga na opłaty (różne, w różnych formach i wysokie oprocentowanie (kredytowe)).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dają pożyczkę, ale bardzo sprawdzają! Długo to wszystko trwa! Jeśli jesteś w porządku i nie zależy Ci bardzo na czasie, to WATRO!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Ostatnimi czasy bardzo spadla jakosc obslugi. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Drogo, 50zł za otwarcie debetu i co roku 50zł opłaty, poza tym to jest on wysoko oprocentowany, nawet dla osób posiadających konto Premium. Elastyczność oferty: Całkowity brak elastycznosci, nie skłaniaja ludzi do pozostania z Millennium Bank. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo drogo, owszem jest konto darmowe, ale to jest juz standard w bankach, że konto internetowe jest za 0 złotych. Duzo opłat dodatkowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlożylem wniosek w Realu na Osowej, wszystko gladko zalatwilem, kredyk ok. obsluga super. polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do podpisania umowy wszystko OK. Potem zaczeły dochodzić np. opłaty za prowadzenie konta (a miało być darmowe), dostarczenie róznych dokumentów i ciągle jakieś aneksy. A i do tego kredyt w chf więc spread duży. Poza tym myślę że wszyscy pamiętają ich wpadkę z opcjami walutowymi skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kredyt u nich jesli macie podobną kwotę na koncie , poniewaz mają zasadę nie przelewać ostatniej transzy kredytu . Zamiast wykończyć mieszkanie musiałem zapłacic ostatnią transzę deweloperowi . Granda niestety nie polecam tego Banku Nie dotrzymują warunków umowy . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tu jest naprawdę nieźle. . Dostęp internetowy: Tu też zupełnie dobrze - niemal wszystkie sprawy można załatwić przez internet. Podczas normalnej współpracy wizyty w oddziale są rzadkością.. Obsługa klienta w placówce: I bardzo dobrze że wizyty w oddziale są rzadkością, bo jest to pięta ahillesowa banku. Personel złośliwy i niedouczony - nie zna własnych procedur a nawet do końca nie zna własnego regulaminu. Potworna ślamazarność obsługi, wizyta rzadko krótsza niż pół godziny.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Taak, każdy znajdzie coś dla siebie. Innymi słowy, mają mnóstwo sposobów aby na swoich klientach zarobić.. Elastyczność oferty: Nie wiem jak ocenić elastyczność oferty, ale jeśli chodzi o dopasowanie się do potrzeb klienta, to każdy znajdzie coś dla siebie, natomiast jeśli autor ma na myśli jak bank reaguje w nietypowych sytuacjach, to w każdej niejasnej sytuacji pada magiczne hasło REGULAMIN i sprawa załatwiona - ze strony banku oczywiście. Wypadkowa 3.. Wysokość opłat i prowizji: Biorąc pod uwagę, że większość banków ma przelewy internetowe za darmo, to raczej nędznie się to przedstawia w Millenium - za przelewy internetowe się płaci a operacje gotówkowe w banku koszmarnie drogie.. Oferta kart płatniczych: Szeroka, tylko że nie korzystna. Koszmarnie drogie są te opłaty, zdzierają za jakieś ubezpieczenia tych kart, wciskają je na siłę bo nikt ich nie chce.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drogo, coraz drozej, wprowadzaja oplaty za wszystko. A kiedys to byl dobry bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank drodzy klienci szczególnie odradzam to jest banda granda i złodziej złodzieja złodziejem pogania omijajcie szerokim łukiem placówkę w Świdnicy bo to co tam robi Pani kierownik to BŁAZENADA a kompetencja pracowników bez komentarza czytaj /polscy pracownicy więżniami obcego kapitału/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wniosek o udzielenie kredytu hipotecznego składałam w Tczewie w oddziale banku na Suchostrzygach - fachowa i bardzo miła obsługa, decyzja kredytowa w niecałe 2 tygodnie, pieniądze na rachunku bankowym sprzedającego po 3 dniach-POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wymaga dużo dokumentów, brak fachowej pomocy, zmieniają warunki podczas rozpatrywania wniosku. Oferta do d... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »