Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem w połowie zadowolona,ponieważ wprowadzili opłatę konta (15zł),które było i miało być darmowe,nawet nie informowali wcześniej.Kursy walut też trochę dziwne ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wniosek złożyliśmy w jednej z Legnickich placówek, wszystko zostało szybko sprawnie i konkretnie załatwione. POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo niska. Dostęp internetowy: ok, ale mało intuicyjny, brak wielu funkcji dostępnych w innych bankach, nie wszystko działa - np przelewy między własnymi rachunkami trzeba robić jak przelew zewnętrzny. Obsługa klienta w placówce: obsługa to najlepsza cecha na tle pozostałych. Oferta kredytu/ debetu w koncie: słaba. Elastyczność oferty: dobra. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie! opłata za prowadzenie konta 15zł, za każde dodatkowe konto -15 zł, za przelew (każdy przelew) 1zł, kuriozalne naliczanie opłat - np kilka opłat za tą samą usługę, jakieś karne opłaty nie wiadomo skąd, albo opłata 50 zł za nieterminową spłatę karty gdzie ta nieterminowość bierze sie stąd, że została naliczona opłata za ubezpieczenie karty 2,99 i za niespłacenie tego w terminie ( z braku świadomości) 50 zł kary!!! skandal, dodam, że opłata za prowadzenie karty jest jescze pobierana bezpośrednio z konta oraz jest pobierana opłąta roczna za kartę dopisywana do salda karty. Reasumując mamy trzy opłaty za kartę + kilka opłat za prowadzenie konta + opłaty za przelewy nie wystarczy, że bank zarabia na naszych pieniądzach, które tam trzymamy czy na transakcjach kartą (przecież i tak tam zarabia kilka %)???? . Oferta kart płatniczych: masakra, to nie jest normalna oferta, to jest dziadowska oferta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
skandal brałem kredyt 4 lata temu i wszystko miało być inaczej darmowe konto i inne rzeczy ale cały czas są wprowadzane nowe opłaty, a to za konto, a to za przelewy. Generalnie trzeba się dokładnie zastanowić i przejrzeć dokładnie konkurencję zanim człowiek postanowi być akurat tu \\\"niewolnikiem\\\". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
WŁASNIE OD NICH UCIEKAMY Z ŻONĄ. PO 15 LATACH,BO NIE DALI RAPTEM 100 000 BAJ BAJ.NIECH NAUCZĄ SIĘ TRAKTOWAĆ SWOICH KLIENTÓW. DALI W PKO BP I TAM WŁAŚNIE UCIEKAMY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zaczeli od dupy strony,najpierw kazali zrobić operat szacunkowy 800zł a na koniec opinia negatywna,nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Formalności trwające w nieskończoność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Conajwyżej średnie .. . Dostęp internetowy: Może być . . Obsługa klienta w placówce: Niestety brak kompetentnej obsługi, ich niewiedza często poraża. Obsługa wręcz opowiada "bajki" aby tylko upchnąć klientowi produkt. Być może to wina tego iż dosyć często zmienia się tam obsługa (mało płacą pracownikom ?). . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Spore opłaty . Wysokość opłat i prowizji: Można być dobrym klientem z cała masą gotówki a i tak pobiorą opłatę za konto (wypadało by zrobić progi dla klientów, w innych bankach takich klientów doceniają i nie pobierają opłaty). Może gdyby ktoś policzył ile na tym tracą, to zmienili by zdanie ?!.. Oferta kart płatniczych: Uwaga na opłaty (różne, w różnych formach i wysokie oprocentowanie (kredytowe)).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dają pożyczkę, ale bardzo sprawdzają! Długo to wszystko trwa! Jeśli jesteś w porządku i nie zależy Ci bardzo na czasie, to WATRO!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Ostatnimi czasy bardzo spadla jakosc obslugi. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Drogo, 50zł za otwarcie debetu i co roku 50zł opłaty, poza tym to jest on wysoko oprocentowany, nawet dla osób posiadających konto Premium. Elastyczność oferty: Całkowity brak elastycznosci, nie skłaniaja ludzi do pozostania z Millennium Bank. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo drogo, owszem jest konto darmowe, ale to jest juz standard w bankach, że konto internetowe jest za 0 złotych. Duzo opłat dodatkowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlożylem wniosek w Realu na Osowej, wszystko gladko zalatwilem, kredyk ok. obsluga super. polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do podpisania umowy wszystko OK. Potem zaczeły dochodzić np. opłaty za prowadzenie konta (a miało być darmowe), dostarczenie róznych dokumentów i ciągle jakieś aneksy. A i do tego kredyt w chf więc spread duży. Poza tym myślę że wszyscy pamiętają ich wpadkę z opcjami walutowymi skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kredyt u nich jesli macie podobną kwotę na koncie , poniewaz mają zasadę nie przelewać ostatniej transzy kredytu . Zamiast wykończyć mieszkanie musiałem zapłacic ostatnią transzę deweloperowi . Granda niestety nie polecam tego Banku Nie dotrzymują warunków umowy . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tu jest naprawdę nieźle. . Dostęp internetowy: Tu też zupełnie dobrze - niemal wszystkie sprawy można załatwić przez internet. Podczas normalnej współpracy wizyty w oddziale są rzadkością.. Obsługa klienta w placówce: I bardzo dobrze że wizyty w oddziale są rzadkością, bo jest to pięta ahillesowa banku. Personel złośliwy i niedouczony - nie zna własnych procedur a nawet do końca nie zna własnego regulaminu. Potworna ślamazarność obsługi, wizyta rzadko krótsza niż pół godziny.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Taak, każdy znajdzie coś dla siebie. Innymi słowy, mają mnóstwo sposobów aby na swoich klientach zarobić.. Elastyczność oferty: Nie wiem jak ocenić elastyczność oferty, ale jeśli chodzi o dopasowanie się do potrzeb klienta, to każdy znajdzie coś dla siebie, natomiast jeśli autor ma na myśli jak bank reaguje w nietypowych sytuacjach, to w każdej niejasnej sytuacji pada magiczne hasło REGULAMIN i sprawa załatwiona - ze strony banku oczywiście. Wypadkowa 3.. Wysokość opłat i prowizji: Biorąc pod uwagę, że większość banków ma przelewy internetowe za darmo, to raczej nędznie się to przedstawia w Millenium - za przelewy internetowe się płaci a operacje gotówkowe w banku koszmarnie drogie.. Oferta kart płatniczych: Szeroka, tylko że nie korzystna. Koszmarnie drogie są te opłaty, zdzierają za jakieś ubezpieczenia tych kart, wciskają je na siłę bo nikt ich nie chce.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Drogo, coraz drozej, wprowadzaja oplaty za wszystko. A kiedys to byl dobry bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank drodzy klienci szczególnie odradzam to jest banda granda i złodziej złodzieja złodziejem pogania omijajcie szerokim łukiem placówkę w Świdnicy bo to co tam robi Pani kierownik to BŁAZENADA a kompetencja pracowników bez komentarza czytaj /polscy pracownicy więżniami obcego kapitału/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wniosek o udzielenie kredytu hipotecznego składałam w Tczewie w oddziale banku na Suchostrzygach - fachowa i bardzo miła obsługa, decyzja kredytowa w niecałe 2 tygodnie, pieniądze na rachunku bankowym sprzedającego po 3 dniach-POLECAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wymaga dużo dokumentów, brak fachowej pomocy, zmieniają warunki podczas rozpatrywania wniosku. Oferta do d... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nawet nie składajcie tam wniosku!!!! Szczególnie w Gliwicach! Tragedia!!!! 3 m-ce czekałam tylko na samą decyzję, która była negatywna, ale mimo to w innym, normalnym banku, kredyt dostałam bez niczego, po 2 tygodniach i to na lepszych warunkach nawet. Odradzam ten bank!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na ich lokatę pół na pół!!!!! Połowę wpłaty na 100 % stracicie!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
SUPER BANK POLECAM BRAŁEM KREDYT W PILE NA BYDGOSKIEJ WSPANIAŁA OPSŁUGA NAPRAWDE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
złożyłem wniosek przez internet, na drugi dzień miałem telefon, udałem się do placówki, podpisałem umowę na konto osobiste (wymagane) oraz na pożyczkę. Pieniądze miały być następnego dnia. Niestety, były dopiero po 3 dniach. Więc nie jest tak "szybko" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank stwarzający wiecznie problem. Zawsze coś im nie pasuje. Zamknęłam konto i nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie ok tylko czy oni w ogóle dają te kredyty! Już 3 miesiące się z nimi męczę, dom już prawie stoi a kredytu nie widzę. Pani analityk ma problem z ogarnięciem wkładu własnego. Już chyba 10 razy pokazywałem środki na koncie, zdjęcia z budowy, 4 razy zlecałem zrobienie operatu szacunkowego. Ta ich prowizja 0% to już dawno w koszty uzyskania kredytu poszła i to ze 2%, a ciekawe czy to koniec. Poza tym piszą, że udzielają na metodę gospodarczą ale chyba nie rozumieją co to znaczy.. Dostęp internetowy: punktów zero. Wysokość opłat i prowizji: Wszak prowizja 0% ale koszty jakie poniosłem na uzyskanie tego kredytu wyniosły już 2% i to pewnie nie koniec.Potrzebują papier na to, że ma się papier i jeszcze potwierdzenie, że ma się te oba papiery.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Dom postawię za pieniądze z wypłaty, a kredytu jeszcze chyba nie dostanę. Już trzy tygodnie udowadniam, że mam wkład własny w postaci wyciągów, operatów szacunkowych, zdjęć, faktur itd. I że środki te pochodzą ze sprzedaży mieszkania i nie mam gdzie mieszkać i chcę się jak najszybciej wybudować A NIE JEŻDŻĘ ZA TE PIENIĄDZE NA WCZASY!!!. Możliwość negocjacji oferty: Gadać jak ze ścianą.. Różnorodność zabezpieczenia: Zabezpieczenie daje dwukrotnie większe niż biorę kredyt a ci idioci czepiają się tego, że dziś mam na koncie 100 tyś a jutro 90 tyś a budowa idzie do przodu to chyba normalne, że te środki są wbudowane.. Dostępność w różnych walutach: nie wiem. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: może być choć nie rozumieją własnych druków, jest kratka czy jesteś na zwolnieniu lekarskim/macierzyńskim i się dwa tygodnie prują dlaczego żona jest na lekarskim i trzeba jak baranom tłumaczyć, że była na macierzyńskim bo urodziła. Ja też miałem problem z tym drukiem i trzeba było wszystko rozpisywać skąd się bierze bo tak mają to niedograne. NIKOMU NIE POLECAM TEGO BANKU!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super Bank. Widze że inni sie wkurzaja ale nie rozumieją ze Banki maja swoje procedury. Ja mam konto za 15 zl ale mam przelewy za darmo, wypłaty z bankomatów wszystkich w Polsce za darmo, zlecenia stałe za darmo. No to nie wiem w czym problem cos za cos skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MILLENNIUM TO NIE BANK WIECZNIE SA Z NIMI PROBLEMY KANCIARZE I TYLE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką Banku Milennium w Gdańsku na ul.Stągiewnej zawsze spotykam się tam z fachowa obsługa i o kredyt też się tam starałam.Kredyt tez tam załatwiłam.Jestem zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strasznie drogie utrzymanie konta 15pln/mies, płatne przelewy internetowe 0,50pln/szt. Kredyt hipoteczny - ubezpieczenie kredytu mogło by być tańsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybko sprawnie i bez problemów. Decyzja w tydzień. Dokładnie sprawdzają zdolność kredytową ale to według mnie na plus. Jeśli posiada się rachunki w innych bankach trzeba liczyć się z dostarczeniem opinii a to może trwać. Jestem bardzo zadowolony. Polecam skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »