Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
przyznano mi kredyt ale tylko 60% wartości domu i nieruchomości ponieważ działka jest o 50m kw za duża ma 0,55 ha więc nie daj Boże gdybym kupił Pałac Kultury bo wtedy dostałbym kredyt 0,0% wartości całej nieruchomości skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: To nie jest bank. Przez rok czasu walczyłem, aby oddali mi moje pieniądze. Rok czasu obracali moimi pieniędzmi, po roku oddali bez dopisania oprocentowania. Brak mi słów. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
gorąco nie polecam, po przyznaniu kredytu nagle się wycofują mając klijenta za nic, oczywiście w dobie początków kryzysu, zdążyli wielu klijentów oszukać, mnie się też oberwało natomiast kredyt bank podtrzymał decyzję, coprawda zmieniając troche warunki ale byłem sobie sam winien bo liczyłem na MILENIUM i się nieco spuźniłem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank na 5. niestety nie wszystkim mozna dogodzić, w tych czasach ludzie są poprostu nienormalni i myślą że kredyt hipoteczny na 30 lat będzie im przyznany w oparciu o historię z konta z ostatniego miesiąca. Nigdzie tak nie ma!! za duża konkurencja i ludziom się piepszy we łbach. pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych życiem i proponuję duży kubeł melisy i wody, wreszcie się ogarnijcie!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ZALUJE ZE NIE ZAPOZNALAM SIE Z OPINIAMI NA temat udzielania kredytu hipot., w banku Millenium. Przeżyłam rozczarowanie gdy po miesiacu oczekiwania na decyzję w banku w Żyrarowie, dostalam odmowe. Ubiegalam sie o kredyt zaledwie w wys. 40 tys pln, przy wycenie lokalu, przez rzeczoznawce na kwote 60 tys pln. Okazalo sie ze udzielenie kretutu na w/w kwote, dla analityka, jest nie rentowne i nieopłacalne dla banku ze względu na zły stan tech. budynku (skansen). Bank, z góry załozyl, ze nie bede w stanie spłacic kredytu. I wg analityka, martwil się ze nie bedzie w stanie sprzedac nieruchomosci w celu odzyskania pieniedzy. Posiadam zdolnosc kredytowa, na duzo wyzsza wartosc kredytu. Mimo to analityk orzekł, ze udzielenie kretytu, nie gwarantuje zabezpieczenia dla banku pomimo ze lokal wyceniony zostal na 60 tys pln. Zostałam zapewniona o komplecie dokumentów jak i pozytywnej decyzji wniosku. Mimo wszystko, musiałam pilnie doniesc kolejne dokumenty co wpłynelo na kolejny czas oczekiwania.ODRADZAM BANK W 100 %, WSPÓŁPRACA z bankiem jest koszmarem. niekompetentna obsługa pracowników i analityków kładzie bank na łopatki.Pracownicy daja do zrozumienia ze chca sie pozbyt klienta z placówki. TRAGEDIA ! omijajcie bank Millenium szerokim łukiem!! W placówkach brak telefonów w związku z czym kontaktu z pracownikami(wg mojej oceny, niewiarygodni). Boją sie podac strone internetową, na której moznaby zamiescic swoją opinie czy reklamację n/t usług. Poinformowano mnie, ze możliwosc ta, istnieje jedynie dla klientów banku, posiadających konto...jak widac nie tylko. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałem bardzo korzystny kredyt. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lipa,lipa,lipa mam u nich konto od kilku lat a do kredytu hipotecznego potrzebowali stosu zaswiadczen o dochodach(zarabiam w wielu miejscach a wszystko przechodzi przez bank),mało tego dostałem taką ofertę ze wchodząc z ulicy do innego banku mam ratę o 20% nizszą przy tym samym kredycie!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wniosku do wypłaty - 3 tyg :) Na razie nie narzekam ! Pozdrowienia dla Krystiana ze Słupska :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem wziąć konsolidacyjny pod hipotekę, 2 miesiąca łażenia, donoszenia ciągle to nowych dokumentów, co chwila jakaś opłata, rzeczoznawca, czekanie, wstępna decyzja ok, ale jeszcze parę dokumentów a na koniec decyzja ODMOWNA. Uzasadnienie - za dużo kredytów chcę skonsolidować! Miałem 4 kredyty. Parodia i strata czasu!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nawet niezłe w porównaniu do inych. Dostęp internetowy: nie wiem. Wysokość opłat i prowizji: dość niskie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: bardzo długooooo, i jeszcze mają takich rzeczoznawców co w ogóle mieszkania na oczy nie widzą tylko wysyłają kogoś kto za nich zdjęcia zrobi i na tej podstawie wylicza wartość!!!!! oczywiście wyliczyli mi za mało. Niekompetentni w stu procentach!!!!!!!! . Możliwość negocjacji oferty: zero. Dostępność w różnych walutach: zł. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: lepiej się nie przyznawać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szczegółowe badanie zdolności kredytowej. Po jej sprawdzeniu 3 dni do podpisania umowy i 2 dni do wypłacenia pieniędzy.Sprawnie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słaba wysokość oprocentowania, chyba że jest to lokata progresywna na dłuższy czs np. na rok. Dostęp internetowy: Sam dostęp do konta, zabezpieczenia dobre, ale w każdej kwestii trzeba opłacić transakcję. Stosunkowo zbyt dużo opłat za przelewy Internetowe.. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejna obsługa, jeśli problemy wynikają z działalności banku. Nie kompetentne osoby pracują w placówkach podrzędnych. Brak interwencji ze strony urzędnika bankowego w niejasnych sytuacjach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dosyć dobra, o ile się wie czego się oczekuje, no i oczywiście opłaty z odnowienie linii kredytowej.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo dużo, w różnych przypadkach.. Oferta kart płatniczych: Tutaj sprawa beznadziejna, Karty przysyłane są co 2 lata, /operacja płatna/ zwykłym listem. Dochodzi ja w moim przypadku do absurdalnych sytuacji, gdy stara karta jej okres ważności wygasł, tymczasem nowej karty nie dostałem przez okres UWAGA:trzy miesiące, to nie pomyłka !!! Na dodatek, pomimo wielu e-maili korespondencyjnych z bankiem, w/w kazał mi zablokować przez Infolinie kartę, której fizycznie nie mam do dzisiejszego dnia. Pracownicy z BANKU MILLENIUM głównie Ci z Warszawy z Centrali mają w poważaniu klientów, którzy oczekują normalności i przejrzystych obowiązujących zasad, zasłaniają się swoim regulaminem, a nie rzecziwistością jaka zaistniała.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie mam zdania, nie interesowałem się tym. Dostęp internetowy: wszystko okey, nie wymaga konkretnego systemu. Obsługa klienta w placówce: szybko sprawnie, jak powinno być. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie interesowało mnie to. Wysokość opłat i prowizji: sporo na konto premium, ale i tka wychodzi duzo taniej jak w poprzendim banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niestety ale decyzja o udzieleniu kredytu padła po 7 tygodniach -chociaz wkład własny wynosil 80% (żądano kilka razy te same dokumenty) zaś przedłożone umowy do podpisu zawieraly dane obok naszych także dane poprzednich klientów (kopytko?) (nie mówiąc już o zagubionych w oddziale dokumentach) . Obsługa w oddzialach banku jest \\\"ubezwłasnowolniona\\\"-wszelkich informacji odnośnie spłacanego już kredytu udziela tylko centrala w Warszawie. Natomiast uzyskanie informacji telefonicznej w swoim oddziale jest niemożliwe-należy sie pofatygować pieszo:)))-jedyny plus to atrakcyjna marża = tani kredyt, a reszta to istne piekło dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zupełnie ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najpierw oferują darmowe konto do spłacania kredytu, a po jakimś czasie podnoszą opłatę. Podobnie podnieśli o kilkaset % opłaty za aneks, przewalutowanie itp. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank, od złożenia wniosku do podpisania umowy minęły niecałe 3 tygodnie. Równolegle złożyłem wniosek w kilku bankach - i tylko tutaj otrzymałem fachowe i rzetelne informacje na czas. Wszystko załatwiałem w placówce Millenium na Powsińskiej 31(C.H.Sadyba). Obsługa przesympatyczna i profesjonalna. Szczególne podziękowania dla Pani Joli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak sie sporo zarabia to bank jest jak do rany przyłóź:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt chf - ( udzielenie kredytu) - wszystko przebiegło umiarkowanie sprawnie, jestem zadowolony, jest tanio bo kredyt trafiłem dzien przed zmianą cennika w 2008 ... pozostałe usługi karta, lokaty, fundusze, kredyt konsumpcyjny ok. - sprawnie, szybko, wszystko załatwiam sam w necie ( super strona - bardzo inticyjna i ma wiele funkcjonalności jakich nie maja inne banki) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozytywną decyzję dostałem po niecałych 3 tygodniach czekania (czerwiec 2009), później jeszcze 2 tygodnie formalności i przelew kwoty kredytu na konto sprzedającego. Główny oddział w Tychach, bezproblemowy i bieżący kontakt. Dodam jeszcze, że pracuję na umowę zlecenie i dzieło - bank nie robił z tego tytułu problemów, choć musiałem dostarczyć 2kg starych umów i zaświadczeń od pracodawcy. MINUS: - do kredytu dodają niepotrzebne gratisy, konto premium, ubezpieczenie NNW, kartę kredytową, płatniczą i ich ubezpieczenia - miesięcznie płaci się za to do 25zł, aby nie komplikować procedury - należy to wszystko wziąć, a po 3-4 miesiącach sukcesywnie z tego rezygnować. Dość ciekawe jest bardzo tanie ubezpieczenie na życie, grupówka PZU, za 25zł/m. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda oszustow. Czekalismyna decyzje ponad miesiac, za kazdym razem naciagali nas na dodatkowe koszty. Zazadali nowej wyceny mieszkania i opuscili cene az o 100 000!!!! paranoja w PKO BP po 2 tyg dostalismy kredyt bez problemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najlepszy bank na rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow juz nawet nie wiem za co i kiedy biora oplaty od konta i jakies dziwne wymagania co do kredytu banda oszustow!!!!!!!!!!!szkoda ze nie ma ujemnych punktow skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Beznadziejny, strasznie przeladowana strona , dziala powoli a poza tym po godzinie 22 nie ma mozliwosci zrobienia zadnej transakcji do 6 rano dnia nastepnego.Paranoja.Po co mi dostep internetowy jak nie moge nic zrobi. Obsługa klienta w placówce: Placowka w Wolominie cec***************e zupelna niekompetencja.Osoby tam pracujace sa niedoinformowane i nie chce im sie nawet skorzystac z informacji jakie otrzymuja od klientow zeby skonsultowac sie z infolinia w celu ustalenia co trzeba zrobic.Nie mozna nic zalatwic przez telefon ani internetowo.Wielokrotne wizyty tez nie przynosza skutku. Zlikwidowalem konto po kilku latach bezsensownej udreki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku nikomu, obsługa klienta, a szczególnie poziom wiedzy konsultanta to żenada (Placówka w Zyrardowie), gdybym mógł to bym wystawil zero, a tak musze dac 1 gwiazdke, porażka ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłem kredyt z PKO BP do millennium i nie żałuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Doradca zwodzil mnie przez ponad miesiac, zadajac co tydzien dodatkowych dokumentow, po to by na koniec stwierdzic, ze przez te 30 kilka dni zmienily sie warunki kredytowania i z kredytu nici... niepowazne traktowanie klienta, niepolecam tego banku, placowka w skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ogólnie bank jest ok., ale mam szczególne pretensje co do traktowania stałych klientów ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo sprawnie, bo w przeciągu miesiąca dostałem kredyt w tym banku w CHF na 100% nieruchomości ma max. okres czasu. Doradca zajął się wszystkim. Minus za ubezpieczenia i zmianę cennika gdzie konto premium miałem za darmo a teraz trzeba za nie płacić. Skandal!! Za to raty coraz niższe mimo wysokiego kursu :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie rewelacja pod każdym względem, posiadam kredyt hipoteczny, gotówkowy i konto osobiste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW PO UDZIELENIU KREDYTU .A WCZESNIEJ NIE MOZNA SIE OPĘDZIĆ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo praktyczna karta-mozliwosc spłat zadluzen w innych bankach do tej pory najlepsza skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »