Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szczegółowe badanie zdolności kredytowej. Po jej sprawdzeniu 3 dni do podpisania umowy i 2 dni do wypłacenia pieniędzy.Sprawnie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Słaba wysokość oprocentowania, chyba że jest to lokata progresywna na dłuższy czs np. na rok. Dostęp internetowy: Sam dostęp do konta, zabezpieczenia dobre, ale w każdej kwestii trzeba opłacić transakcję. Stosunkowo zbyt dużo opłat za przelewy Internetowe.. Obsługa klienta w placówce: Beznadziejna obsługa, jeśli problemy wynikają z działalności banku. Nie kompetentne osoby pracują w placówkach podrzędnych. Brak interwencji ze strony urzędnika bankowego w niejasnych sytuacjach.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dosyć dobra, o ile się wie czego się oczekuje, no i oczywiście opłaty z odnowienie linii kredytowej.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo dużo, w różnych przypadkach.. Oferta kart płatniczych: Tutaj sprawa beznadziejna, Karty przysyłane są co 2 lata, /operacja płatna/ zwykłym listem. Dochodzi ja w moim przypadku do absurdalnych sytuacji, gdy stara karta jej okres ważności wygasł, tymczasem nowej karty nie dostałem przez okres UWAGA:trzy miesiące, to nie pomyłka !!! Na dodatek, pomimo wielu e-maili korespondencyjnych z bankiem, w/w kazał mi zablokować przez Infolinie kartę, której fizycznie nie mam do dzisiejszego dnia. Pracownicy z BANKU MILLENIUM głównie Ci z Warszawy z Centrali mają w poważaniu klientów, którzy oczekują normalności i przejrzystych obowiązujących zasad, zasłaniają się swoim regulaminem, a nie rzecziwistością jaka zaistniała.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie mam zdania, nie interesowałem się tym. Dostęp internetowy: wszystko okey, nie wymaga konkretnego systemu. Obsługa klienta w placówce: szybko sprawnie, jak powinno być. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie interesowało mnie to. Wysokość opłat i prowizji: sporo na konto premium, ale i tka wychodzi duzo taniej jak w poprzendim banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niestety ale decyzja o udzieleniu kredytu padła po 7 tygodniach -chociaz wkład własny wynosil 80% (żądano kilka razy te same dokumenty) zaś przedłożone umowy do podpisu zawieraly dane obok naszych także dane poprzednich klientów (kopytko?) (nie mówiąc już o zagubionych w oddziale dokumentach) . Obsługa w oddzialach banku jest \\\"ubezwłasnowolniona\\\"-wszelkich informacji odnośnie spłacanego już kredytu udziela tylko centrala w Warszawie. Natomiast uzyskanie informacji telefonicznej w swoim oddziale jest niemożliwe-należy sie pofatygować pieszo:)))-jedyny plus to atrakcyjna marża = tani kredyt, a reszta to istne piekło dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zupełnie ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najpierw oferują darmowe konto do spłacania kredytu, a po jakimś czasie podnoszą opłatę. Podobnie podnieśli o kilkaset % opłaty za aneks, przewalutowanie itp. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank, od złożenia wniosku do podpisania umowy minęły niecałe 3 tygodnie. Równolegle złożyłem wniosek w kilku bankach - i tylko tutaj otrzymałem fachowe i rzetelne informacje na czas. Wszystko załatwiałem w placówce Millenium na Powsińskiej 31(C.H.Sadyba). Obsługa przesympatyczna i profesjonalna. Szczególne podziękowania dla Pani Joli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak sie sporo zarabia to bank jest jak do rany przyłóź:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt chf - ( udzielenie kredytu) - wszystko przebiegło umiarkowanie sprawnie, jestem zadowolony, jest tanio bo kredyt trafiłem dzien przed zmianą cennika w 2008 ... pozostałe usługi karta, lokaty, fundusze, kredyt konsumpcyjny ok. - sprawnie, szybko, wszystko załatwiam sam w necie ( super strona - bardzo inticyjna i ma wiele funkcjonalności jakich nie maja inne banki) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozytywną decyzję dostałem po niecałych 3 tygodniach czekania (czerwiec 2009), później jeszcze 2 tygodnie formalności i przelew kwoty kredytu na konto sprzedającego. Główny oddział w Tychach, bezproblemowy i bieżący kontakt. Dodam jeszcze, że pracuję na umowę zlecenie i dzieło - bank nie robił z tego tytułu problemów, choć musiałem dostarczyć 2kg starych umów i zaświadczeń od pracodawcy. MINUS: - do kredytu dodają niepotrzebne gratisy, konto premium, ubezpieczenie NNW, kartę kredytową, płatniczą i ich ubezpieczenia - miesięcznie płaci się za to do 25zł, aby nie komplikować procedury - należy to wszystko wziąć, a po 3-4 miesiącach sukcesywnie z tego rezygnować. Dość ciekawe jest bardzo tanie ubezpieczenie na życie, grupówka PZU, za 25zł/m. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda oszustow. Czekalismyna decyzje ponad miesiac, za kazdym razem naciagali nas na dodatkowe koszty. Zazadali nowej wyceny mieszkania i opuscili cene az o 100 000!!!! paranoja w PKO BP po 2 tyg dostalismy kredyt bez problemu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najlepszy bank na rynku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow juz nawet nie wiem za co i kiedy biora oplaty od konta i jakies dziwne wymagania co do kredytu banda oszustow!!!!!!!!!!!szkoda ze nie ma ujemnych punktow skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Beznadziejny, strasznie przeladowana strona , dziala powoli a poza tym po godzinie 22 nie ma mozliwosci zrobienia zadnej transakcji do 6 rano dnia nastepnego.Paranoja.Po co mi dostep internetowy jak nie moge nic zrobi. Obsługa klienta w placówce: Placowka w Wolominie cec***************e zupelna niekompetencja.Osoby tam pracujace sa niedoinformowane i nie chce im sie nawet skorzystac z informacji jakie otrzymuja od klientow zeby skonsultowac sie z infolinia w celu ustalenia co trzeba zrobic.Nie mozna nic zalatwic przez telefon ani internetowo.Wielokrotne wizyty tez nie przynosza skutku. Zlikwidowalem konto po kilku latach bezsensownej udreki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku nikomu, obsługa klienta, a szczególnie poziom wiedzy konsultanta to żenada (Placówka w Zyrardowie), gdybym mógł to bym wystawil zero, a tak musze dac 1 gwiazdke, porażka ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przeniosłem kredyt z PKO BP do millennium i nie żałuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Doradca zwodzil mnie przez ponad miesiac, zadajac co tydzien dodatkowych dokumentow, po to by na koniec stwierdzic, ze przez te 30 kilka dni zmienily sie warunki kredytowania i z kredytu nici... niepowazne traktowanie klienta, niepolecam tego banku, placowka w skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ogólnie bank jest ok., ale mam szczególne pretensje co do traktowania stałych klientów ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo sprawnie, bo w przeciągu miesiąca dostałem kredyt w tym banku w CHF na 100% nieruchomości ma max. okres czasu. Doradca zajął się wszystkim. Minus za ubezpieczenia i zmianę cennika gdzie konto premium miałem za darmo a teraz trzeba za nie płacić. Skandal!! Za to raty coraz niższe mimo wysokiego kursu :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie rewelacja pod każdym względem, posiadam kredyt hipoteczny, gotówkowy i konto osobiste. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW PO UDZIELENIU KREDYTU .A WCZESNIEJ NIE MOZNA SIE OPĘDZIĆ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo praktyczna karta-mozliwosc spłat zadluzen w innych bankach do tej pory najlepsza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Niestety w Banku Millennium pracują bardzo niekompetentne osoby! Obsługa jest super... pod warunkiem, że chcemy założyć konto/kupić produkt bankowy. Przy rozwiązywaniu umowy olbrzymia ilość kłopotów! Generalnie ocena BEZNADZIEJNA! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE!wstępna ocena ok, ale eby procedura ruszyła dalej trzeba wpłacic 480!!!!!pln za tzw rzeczoznawcę , po tygodniu zdawkowa informacja u brokera że kredytu nie przyznają i to bez słowa wyjaśnienia! OMIJAĆ Z DALEKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to tragedia ,kredyt hipoteczny analityk rozpatrywał 3 mce ,wkład wlasny 70proc ,procedura uproszczona ,polecam tym którzy maja czas i pieniądze bo przez ten czas wydałem na dojazdy do banku około 400 zł pozdro skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to pod każdym względem tragedia. Obsługa Klienta, porażka, poszanowanie, porażka, wypłata pieniędzy z konta w ich oddziale płatna. szok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: praktycznie brak oprocentowania na rachunku bieżącym. Dostęp internetowy: bezpłatny . Obsługa klienta w placówce: średnia zdecydowanie bank powienien przeznaczyć więcej pieniędzy na szkolenia przeznaczone dla pracowników Istanieje rozbieżność pomiędzy informacjami przekazywanymi w oddziałach. Wysokość opłat i prowizji: prowizje za przelewy na konto firmowe, przelewy wewnętrzne , zewnętrzne wpłaty i wypłaty z rachunku firmowego. Oferta kart płatniczych: bezpłatna karta kredytowa w pierwszym roku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zerowe. Dostęp internetowy: B.dobry. Obsługa klienta w placówce: W zależności od placówki. Zlecona była spłata części pożyczki(wpłacone pieniądze) a do dnia płatności następnej raty nic się nie zmieniło. Poczekam aż się sprawa roztrzygnie ale bardzo mnie to zdenerwowało bo oni od wszystkiego liczą odsetki ale w drugą stronę to nie zabardzo.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Raczej słabiutko nic specjalnego. Na stronie mają kalkulator kredytowy ale nic ma się do rzeczywistości.. Wysokość opłat i prowizji: Jak dla mnie za dużo, powinno być bez opłat to ja daje im moje pieniądze a oni sobie nimi obracają i jeszcze chcą za to kasę. Dlatego rezygnuję z tego banku.. Oferta kart płatniczych: Nic specjalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przyznanie kredytu i jego uruchomienie poszło dość sprawnie..cała procedura trwała około 1,5miesiąca.Wszystko odbyło się bez większych problemów.Na moje szczęście tafiłam na kompetentną osobę.Polecam oddz.w Szczecinie przy ul Wojska Polskiego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona z obsługi i kredytu, warto pytać o wszystko doradce i reszta nie jest już taka skomplikowana.Brałam kredyt w Gdańsku na ul.Stągiewnej.Długo czekałam na decyzje ale potem już gładko poszło. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt hipoteczny w chf spłacam z rachunku w chf brak żadnych problemów ze strony banku a chodziłem po wielu ,,,,jestem bardzo zadowolony.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odsługa miła i sprawna,kredyt z przelewem kasy dostałem po miesiącu,wycenę mieszkania sami zrobili, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Możliwość negocjacji oferty: Zaproponowano mi status klienta Prestige, po indywidualnym spotkaniu cisza, brak wywiązywania się z złożonych obietnic. Ostatecznie - w związku z moim specjalnym statusem - zaproponowano mi standardowe oprocentowanie lokat. Praktycznie każdy pracownik poza kasjerami (spośród tych z którymi miałem kontakt) wykazywał się brakiem profesjonalizmu. . skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »