Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
NIE ODBIERAJĄ TELEFONÓW PO UDZIELENIU KREDYTU .A WCZESNIEJ NIE MOZNA SIE OPĘDZIĆ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo praktyczna karta-mozliwosc spłat zadluzen w innych bankach do tej pory najlepsza skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Niestety w Banku Millennium pracują bardzo niekompetentne osoby! Obsługa jest super... pod warunkiem, że chcemy założyć konto/kupić produkt bankowy. Przy rozwiązywaniu umowy olbrzymia ilość kłopotów! Generalnie ocena BEZNADZIEJNA! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZŁODZIEJE!wstępna ocena ok, ale eby procedura ruszyła dalej trzeba wpłacic 480!!!!!pln za tzw rzeczoznawcę , po tygodniu zdawkowa informacja u brokera że kredytu nie przyznają i to bez słowa wyjaśnienia! OMIJAĆ Z DALEKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ten bank to tragedia ,kredyt hipoteczny analityk rozpatrywał 3 mce ,wkład wlasny 70proc ,procedura uproszczona ,polecam tym którzy maja czas i pieniądze bo przez ten czas wydałem na dojazdy do banku około 400 zł pozdro skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to pod każdym względem tragedia. Obsługa Klienta, porażka, poszanowanie, porażka, wypłata pieniędzy z konta w ich oddziale płatna. szok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: praktycznie brak oprocentowania na rachunku bieżącym. Dostęp internetowy: bezpłatny . Obsługa klienta w placówce: średnia zdecydowanie bank powienien przeznaczyć więcej pieniędzy na szkolenia przeznaczone dla pracowników Istanieje rozbieżność pomiędzy informacjami przekazywanymi w oddziałach. Wysokość opłat i prowizji: prowizje za przelewy na konto firmowe, przelewy wewnętrzne , zewnętrzne wpłaty i wypłaty z rachunku firmowego. Oferta kart płatniczych: bezpłatna karta kredytowa w pierwszym roku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zerowe. Dostęp internetowy: B.dobry. Obsługa klienta w placówce: W zależności od placówki. Zlecona była spłata części pożyczki(wpłacone pieniądze) a do dnia płatności następnej raty nic się nie zmieniło. Poczekam aż się sprawa roztrzygnie ale bardzo mnie to zdenerwowało bo oni od wszystkiego liczą odsetki ale w drugą stronę to nie zabardzo.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Raczej słabiutko nic specjalnego. Na stronie mają kalkulator kredytowy ale nic ma się do rzeczywistości.. Wysokość opłat i prowizji: Jak dla mnie za dużo, powinno być bez opłat to ja daje im moje pieniądze a oni sobie nimi obracają i jeszcze chcą za to kasę. Dlatego rezygnuję z tego banku.. Oferta kart płatniczych: Nic specjalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przyznanie kredytu i jego uruchomienie poszło dość sprawnie..cała procedura trwała około 1,5miesiąca.Wszystko odbyło się bez większych problemów.Na moje szczęście tafiłam na kompetentną osobę.Polecam oddz.w Szczecinie przy ul Wojska Polskiego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona z obsługi i kredytu, warto pytać o wszystko doradce i reszta nie jest już taka skomplikowana.Brałam kredyt w Gdańsku na ul.Stągiewnej.Długo czekałam na decyzje ale potem już gładko poszło. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt hipoteczny w chf spłacam z rachunku w chf brak żadnych problemów ze strony banku a chodziłem po wielu ,,,,jestem bardzo zadowolony.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
odsługa miła i sprawna,kredyt z przelewem kasy dostałem po miesiącu,wycenę mieszkania sami zrobili, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Możliwość negocjacji oferty: Zaproponowano mi status klienta Prestige, po indywidualnym spotkaniu cisza, brak wywiązywania się z złożonych obietnic. Ostatecznie - w związku z moim specjalnym statusem - zaproponowano mi standardowe oprocentowanie lokat. Praktycznie każdy pracownik poza kasjerami (spośród tych z którymi miałem kontakt) wykazywał się brakiem profesjonalizmu. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wielkie zero ... Doradca to po prostu oszust ... Nie odbierają telefonów, nie potrafią oddzwonić z informacjami pomimo obietnic. Po tygodniu walki w końcu udało mi się czegoś dowiedzieć ... Infolinia, system obsługi zarówno w placówkach jak i przez internet to jakaś absurdalna fikcja ... 4 miesiące walki z nimi skończyły się skargą ... teraz poczekam zapewne na odpowiedź ... Jakbym mógł to bym przyznał ujemne gwiazdki ;) ... a musiałem dać jedną nie wiem za co ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam nie mam zastrzeżeń,posiadam kredyt hipoteczny który zalatwialam w Malborku na Kościuszki ,bardzo miła obsluga.Dziewczyny sa naprawde bardzo miłe i uprzejme!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku ale sama procedura przyznawania kredytu i niekompetentny doradca sprawił, że gdybym nie posiadał forsy w wysokości 1% wartości kredytu na wpłatę prowizji, której miało nie być bank nie uruchomił by transzy. Doradca w tym banku jest chyba po to żeby cię tylko namówić za wszelką cenę na kredyt a pożniej martw się sam. Nie polecam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Straszna biurokracja, niezyciowe wymagania, traktowanie klienta jak potencjalnego oszusta i obsluga, ktora w niczym nie moze pomoc bo takie sa przepisy. PO splacie kredytu zlikwiduje wszystko co mnie laczy z tym bankiem. Wyjdzie taniej niz wagon melisy ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalne dno - mają najdroższe prowizje i co chwilę wysyłają monity za 20 zł gdy tylko coś jest nie tak - nawet gdy kredytobiorca nie ma wpływu na zaistniałą sytuację - telefony odbierają mało inteligentne roboty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Łajdacy!!!! W czerwcu była promocja i obiecywali niższy procent 5,97 Gdy przyszło do podpisania umowy to procent jest już 6,24 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od roku posiadam kredyt hipoeczny i pomimo wszystkich złych opinii na necie jestem bardzo00 zadowolona!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Ciężko jest dostać (pełno haseł itp.), ale może dzięki temu jest bezpieczniejsze. Plus za brak zdrapek z kodami :). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie używam. Raz chcieli dać dodatkową kartę kredytową.. Wysokość opłat i prowizji: Ostatnio zrobiło się b. drogo. Płacę 74zł rocznie (2zl/m. za prowadzenie konta i 50 za kartę z Euro26) i muszę płacić za przelewy wew. bankowe (5zł), za wypłaty z bankomatów typu Euronet, Cash4You itp.. Oferta kart płatniczych: Tylko dwie karty płatnicze (płaskie), brak kart PayPass, wypukłych. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to chyba najszybciej reagujący bank na naszym rynku Po zmianie oprocentowania w Szwajcarii bardzo szybko zmienił ratę kredytu w chf Za to " 5" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dobre doradztwo w sprawach inwestowania kasy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo zadowolony powód prosty był to kredyt na najlepszych warunkach na rynku i najtańszy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie mogłoby być niższe, ale oczywiście wszyscy tłumaczą to kryzysem (w co bardzo wątpię- bo jakoś nie specjalnie w Polsce to widać).. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: zobaczymy na razie czekam dopiero 4 :). Możliwość negocjacji oferty: Brak. Ale chciałabym zaznaczyć że trafiłam na najlepszy oddział jaki chyba mógł mi sie marzyć. O. w Wejherowie na ul. Sobieskiego p. od kredytów hipotecznych rewelacyjna- powinna dostawać premię za obsługę petentów, bo rzadko się zdarza ktoś tak przystępny dla klienta.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: . Dostęp internetowy: Dostęp internetowy- 5. na początku trochę mnie przerażało słabe zabezpieczenie w postaci tylko 1 hasła i nr pesel ale odkąd jest hasło sms jestem spokojniejsza.. Minimum formalności: Nie mogłam sobie wyobrazić lepszej obsługi klienta indywidualnego. Podejście i obsługa na 6 "+".. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety oszuści jak inne banki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brałem swój kredyt w Cz-wie oddz ul. Kopernika i jestem zadowolony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PORAZKA! Wydzwaniaja najpierw z rzekoma oferta kredytu gotowkowego zeby tylko skusic kilienta i sciagnac go do banku. Na miejscu okazuje sie ze proponuja 3krotnie mniejsza kwote kredytu,obwarowana 3krotnie wieksza iloscia dokumentow. Zrezygnowalem od razu i nigdy do banku Millenium juz nie pojde!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam oddział na ul. Powstańców Śląskich 121-125 przy Rondzie Verona, miła i sympatyczna obsługa, przede wszystkim szybka i sprawna. Millennium to b. dobry bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt wzielam na 100% wartosci nieruchomosci na 35 lat, splacilam po 3 latach i jeszcze zyskałam bo wtedy frank spadł. Generalnie dosc dlugo czekalam na decyzje, ale trudno sie dziwic jak bierze sie tak duzy kredyt na cale zycie. Teraz mysle o kredycie na zakup działki i mam zamiar znow skorzystac z millenium. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zrefinansowałem kredyt z PKO BP w Millenium i jestem zadowolony. Elastyczna obsługa, wszystko mozna załatwić w prawie każdym oddziale. Spróbujcie w PKO, gdzie wydział kredytów hipotecznych w Gdyni jest jeden, czynny do 16.00 i nawet na złożenie podania trzeba umawiać się telefonicznie i czekać godzine na audiencję (info z 2007). Millenium polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MaM od 2006 kredyt i jest ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!Koszmar koszmar koszmar!Cala procedura udzielenia kredytu trwala 4 miesiace, oczywiscie z winy banku. Osoby niekompetentne,nie potrafily udzielic dokladnych informacji. W zwiazku z tym, ze pracuje za granica wymagano ode mnie przetlumaczenia calego kontraktu na j.polski (ok 20 stron!),chociaz juz na pierwszej stronie byly wszystkie info, ktore bank wymagal. Szczytem byl wymog przetlumaczenia formularza o zarobkach, ktory dostepny jest na stronie internetowej millennium w j polskim i angielskim.(przeciez starajac sie o prace w tym banku wymagany jest j. angielski, czyz nie???) Chociaz wklad wlasny wynosil prawie 40% to bank zazadal uiszczenia oplaty ubezpieczenia \\\"niskiego wkladu wlasnego\\\". Kredyt hipoteczny w milleniium - tylko dla ludzi o mocnych nerwach! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobra współpraca, polecam Oddział na ul.Stagiewnej , wszystko załatwiłem szybko i sprawnie, mieszkam już na swoim :) skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »