Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Duże rozczarowanie. Założyłem konto 360, bo pracownik banku poinformowała mnie, że będę mógł utworzyć subkonta w złotych. Zaraz po podpisaniu umowy okazało się, że jednak takich subkont zakładać nie można... Nie poinformowano mnie, że w przypadku złożenia wniosku o otwarcie konta przez internet mógłbym skorzystać z promocji 200 zł dla nowych klientów. Na pytanie dlaczego, pracownicy banku odpowiedzieli, że "nie mają obowiązku informować o promocjach". W końcu pracownicy banku z różnych oddziałów podawali sprzeczne informacje o warunkach skorzystania z bonusu po otwarciu rachunku z kodem polecenia. Zlikwidowałem tam konto już następnego dnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialem wziac pożyczkę, odradzam Pani powiedziała że mogę czekać na nią aż 30 dni szok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Ilekroć jestem w Oddziale- zawsze jest jakiś problem, nie wspominając o czasie oczekiwania na obsługę. Niestety mam kredyt mieszkaniowy w tym banku i będę zmuszona jeszcze parę lat zmagać się z fatalną jakością pracy banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia, chciałam zamówić wypłatę w określonych nominałach. Dzwoniłam pół godziny dopiero za trzecim razem połączyło mnie z konsultantem bo sieć odrzucała połączenie wykazując jakiś błąd.\\r\\nPani konsultantka zmarnowała mi kolejnych kilkanaście minut i nic nie załatwiła, bo do dwóch oddziałów nie mogła się dodzwonić a w jednym powiedziano jej że mieli nominały o które mi chodziło ale wypłacili i nawet nie sprawdziła czy są w stanie zamówić na kilka dni wcześniej.\\r\\nTo co mi poradziła to żeby dzwonić jutro to spróbują znowu. Wiecie co d.... mam taką obsługę.\\r\\nmarnują tylko czas, pieniądze w [Moderacja] klientów głupimi radami. Wg mnie normalnie rozgarnięta osoba napisałaby maila, zadzwoniła do kierownika placówki żeby sprawdzili gdzie maja nominały i przez kilkanaście minut nie trzymała by klienta na linii. Bo po co skoro nic nie potrafi załatwić.\\r\\n skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »