Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Niekompetentni pracownicy w rzeszowskim oddziale (Galerii Rzeszów), nie mówiący w ogóle w języku angielskim. Poza tym, śmieszne wręcz procedury przy sytuacji kiedy wpłatomat \"zjada\" gotówkę. Przy dużych sumach czekanie na decyzję co dalej z gotówką 15 dni jest jednak zdecydowanie za długie. Reasumując, jeśli chcesz bezproblemowo zarządzać swoimi pieniędzmi, wybierz inny bank. [Moderacja] Workers here are incompetent people . ATM literally eats your money and they never return it, even with big amounts of money. They don\'t really know how long you have to wait for the return (at first it was 3 days, later 7). After all you get to know you have to wait 15 working days and in case with big money it\'s not always impossible to wait that long. To conclude, if you want to peacefully manage your money, do not choose this bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Obsługa beznadziejna i praktycznie w każdym oddziale. Nie wiem co mnie podkusiło, żeby w tym banku wziąć kredyt. Żałuję bardzo i szukam innego banku do którego szybko przeniosę kredyt. Mam stałe zarobki, a czułam się ciągle jakbym chciała wyłudzić kredyt. O wszystko się czepiali, dosłownie o wszystko. Ludzie w oddziałach niekompetentni, nawet na banalne odpisy musiałam czekać i przychodzić po pare razy, bo pani nie wiedziała czy może mi wydać kopię mojego! dokumentu i poświadczyć za zgodność!!!! Kosztowało mnie to dodatkowe pieniądze i kilka wizyt. Absolutnie szczerze odradzam jakikolwiek kontakt z tym bankiem. Generalnie nastawieni są na wyciśnięcie każdego grosika jak już dorwą ofiarę . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli ktoś planuj wziąść kredyt hipoteczny to nie polecam!!!! Nie wiem kto tam pracuje ale wygląda na to że nie kompetentne osoby. Otrzymałam decyzję wstępną poprawną miałam dostać operat szacunkowy za który oczywiście musiałam zapłacić to nie małe pieniądze po wysłaniu operatu nagle analityków i coś nie pasowało, co chwilę kazali dosypać to inne dokumenty. Szczerze nie polecam i każdemu znajomemu będę sprawdzała ten bank ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku konto ! Nie dostaje sms na telefon, nie mogę przez to zalogować się w aplikacja ! Nie mogę zapłacić za ogłoszenia na Olx, a nie sprawdzić ile na koncie , a nie przelew zrobić ! Straciłam swoich klientek przez ten koszmar w tym banku i przez ich obsługa ! 6 raz Idę do banku że by rozwiązać problem , a oni mnie mówią : ze niech Pani idę do domu i tam dostanie sms na telefon , dla logowania w aplikacja ..... To jest masakra , nie polecam tego banku Millenium i obsługa klienta w banku Millenium Żary 68 200 ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank! Nie polecam! Zrezygnowałam z ich usług i w terminie do 30 dni roboczych mieli oddać moje pieniądze!dodam że tak było zawarte w umiowie! Czekam już 2 miesiące! Gdy dzwonie i pytam nikt nic nie wie! Odsylaja mnie do głównego banku do którego mam ponad 500km żeby dojechać i mam się tam wstawić osobiście!! Pisanie skarg i zazalen niczego nie daje! Konsultant do którego dzwonie jest pretesjonalny! Ze inni nawet rok czekają! A ja mam w umowie do 30 dni roboczych! To jest kpina nie bank! Omijaj IR szerokim łukiem!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałem do czynienia. Pod koniec stycznia 2019 roku złożyłem dyspozycję zamknięcia karty Impresja (k. kredytowa). Zapytałem pracownika banku na Pradze Pd, ul. Francuska (Warszawa), czy będą pobierane jeszcze jakieś opłaty ze strony banku na tej karcie? Odpowiedź brzmiała: nie. Po zalogowaniu - niespodzianka: opłata za prowadzenie karty. Przeniosłem konto osobiste i inne usługi do innego banku; został mi tylko kredyt hipoteczny we frankach. Spłaciłem już ponad 20%, ale bank nadal pobiera ubezpieczenie niskiego wkładu wg algorytmu, który został niepoprawnie skonstruowany. Nikt tą rzeczą się w banku nie przejmuje. Wysłałem liczne reklamacje i zawsze otrzymywałem tę samą odpowiedź: nic nie jesteśmy w stanie zrobić. Odzyskałem część środków za pośrednictwem instytucji Arbitra Bankowego. Co do reszty - szykuję pozew sądowy. ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »