Bank Millennium

Adres siedziby:
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Infolinia Banku Millennium:
801 331 331
+48 (22) 598 40 40 (również z zagranicy)

(413 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem oferującym swoje usługi wszystkim segmentom rynku poprzez sieć oddziałów, siec…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

413 Opinie

użytkownik
Ocena:
Procesowanie wniosku o kredyt hipoteczny trwa (jeszcze trwa) już trzy miesiące! Infolinia ściemnia non stop wymyślając coraz to nowe wymówki - co tydzień wniosek był u analityka, ma trafić do analityka albo jest u analityka i że już wkrótce, już niebawem. Syf kiła i niekompetentni analityce którzy co dwa tygodnie wyczarowują jakiś dokument z kapelusza który jest jeszcze potrzebny a po dostarczeniu czekasz 2-3 tygodni żeby wymyślił coś nowego! Nie wydają decyzji kredytowej tylko dają ofertę po spełnieniu której można otrzymać od nich kredyt... i mówią że to decyzja. Syf! Jesli nie musicie nie korzystajcie z tego banku! To jest cyrk co tam się dzieje, takiej niekompetencji jak u nich nie ma nigdzie! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
mam bardzo dobrą opinię o Banku Millennium. Należę do banku ok 15 lat i jestem bardzo zadowolony. Reklamacje rozpatrywane są błyskawicznie. Złożyłem reklamację w sprawie opłat limitu liniowego na koncie o czym nie wiedziałem. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie w dniu złożenia reklamacji wraz ze zwrotem należności na moje konto. Obsługa w Banku i przez telefon bardzo miła i kompetentna. Na pewno nie zrezygnuję z usług tego banku. Pozdrawiam wszystkich pracowników Banku. Zbigniew K skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam potencjalnych klientów przed tym bankiem. Dałam się nabrać na założenie konta 360* z bonusem 150 zł w tym banku. Konto założyłam z polecenia, dokładnie wypełniając wszystkie stawiane wymagania w tym rejestrując się na dedykowanej stronie, itd. tak samo jak konto polecającego, który otrzymał bonus. Do dzisiaj nie otrzymałam oczywiście premii /promocja definitywnie zakończona w połowie czerwca 2018r./ i żadnego rzeczowego wyjaśnienia, co do pomyłki lub oszustwa. Korespondencja lakoniczna /co zapytanie to inna osoba udzielająca pisemne regułki, ta sama odpowiedź - że to nie bank i zwalająca winę na organizatora promocji, i wyjaśniają i co i NIC! Takie traktowanie wymusiło na mnie rezygnację z usług tego banku. Nie chcę przeszkadzać i być intruzem w tym jakże żenującym spektaklu. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEGO BANKU. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo fajny bank. Przeszedlem z wbk i jestem bardzo zadowolony. Oddzialy w gdansku bardzo na plus skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w tym banku to porażka. Szczególnie NIE POLECAM oddziału w Jaskowej Dolinie w Gdańsku. Panie nie potrafią udzielić informacji, a na próby zwrócenia uwagi reagują fochem. Odradzam ten bank szczególnie osobom chcącym wziąć kredyt hipoteczny. Ja mam i żałuję. Jeśli macie wybór, zdecydujcie się na inny bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dziwne podejście Banku. Został złożony wniosek o założenie konta, po czym Konsultant miał zadzwonić, w celu ustalenia konkretnej daty podpisania umowy, umówienia kuriera. Oczywiście próba kontaktu była, jedna, w godzinach, które NIE były do tego kontaktu wyznaczone. Kolejnych prób niestety już nie było. To teraz Klient łaskawie powinien prosić o ponowny kontakt?! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsluga w Banku Millenium w Kętrzynie to jakaś porażka. Kierownik tej placówki zupelnie niekompetentna. Chaotyczna w wypowiedziach. Zamiast wyjaśnić nieporozumienie odsyła do innych banków.\r\nKiedyś wczesniej mając w tym banku wykupione akcje po jej doradzeniu straciłam wszystko. Pani [Moderacja] tak mi doradzila. Straciłam wiele i nawet nie potrafila powiedzieć przykro mi. Chyba czas na zmianę osoby kierujące tą placówką.Obecnie jest opryskliwa złośliwa i arogancka wobec klienta. skomentuj opinię (14) »
użytkownik
Ocena:
Klientem Banku jestem 7lat w trakcie których zaciagnelam 15 pożyczek gotówkowych wszystkie splacone co do dnia bez chociażby jednego dnia opóźnienia. W maju starałam się o pożyczkę 5 tys zł i co? Mam dostarczyć wydruki z Zus wydrukowane oczywiście w Oddziale Banku przy Pracowniku, bo mogłabym w podtekscie zafalszowac swoje wynagrodzenie oprócz tego oczywiście dokładny wywiad ile wydaje i na co oraz co najśmieszniejsze na co potrzebuje zawrotną kwotę 5 tys. Wspomnę że wynagrodzenie wpływa na rachunek w tym banku, a BIK ocena punktowa 531. Dla mnie porażka! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »