Bank Ochrony Środowiska

Adres siedziby:
BOŚ S.A
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa

Infolinia BOŚ Banku:
801 355 455
+48 (22) 543 34 34

(144 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Ochrony Środowiska S.A. (BOŚ S.A.) funkcjonuje od 1991 r. i należy do 20 największych banków w Polsce. Od 1997 r. jego akcje są no…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

144 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kolejni cwaniacy, metodę urabiania klientów opanowali do perfekcja, zaczynają od końca, mówią o procentach, formie wypłaty, snują marzenia razem z klientem tak jakby już te pieniądze miał w kieszeni, potem obiecują ze na drugi dzień będzie decyzja, są bardzo mili, niestety w obiecany dzień kiedy ma przyjść decyzja nie odzywają się, nie odbierają telefonów dodzwoni to dziwią się o co chodzi, po miesiącu dowiadujesz się że niestety nie dadzą kredytu, czas zmarnowany. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie lokat firmowych na najniższym poziomie, poniżej inflacji. Dostęp internetowy: Z tokenem który generuje zestaw cyfr + identyfikator i kod do tokena. Więcej tego wymyslić nie mogli. Token duży i nieporęczny. Weryfikacja na telefon niedostępna.. Obsługa klienta w placówce: Żenada, czasem czekałem i po pół godziny zanim przyszedł któs od kont firmowych. Od trzech miesięcy nie mogę zamknąć rachunki, oddałem karty , tokeny, podpisałem wszystkie druki a konto wciąż nie zamknięte.. Elastyczność oferty: żadnej, konsultant nigdy nie wie co może a co nie. Wysokość opłat i prowizji: przelewy niedrogie, konto za to płatne, . Oferta kart płatniczych: żadna to nie jest oferta, wypłacić za najmniejszą prowizję można tylko z ich bankomatów które w Łodzi są DWA ! W innych prowizja mordercza.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank K O S Z M A R !!!!!! Nigdy więcej lokat w tym banku. Mam lokaty na ok 90 tys zł, jedną zerwałam dwa dni temu, chciałam zrobić przelew, ale się nie udało, po konsultacji z infolinią okazało się, że nie nie zgłosiłam limitu dziennego wypłat , więc nie mogę przelać ani złotówki. Limit można ustalić wyłącznie osobiście w banku. Wczoraj pojechałam do banku, zrobiłam limit na 100 tys i z domu zrobiłam przelew na 36 tys,dziś sprawdzam - przelew wisi jako niezrealizowany, znowu infolinia - pani nie wie dlaczego, ale przypuszcza, że zablokowali mi przelew, bo potrzebują 91 zł!!!! na ewentualną prowizję gdybym chciała zrobić więcej niż 1 przelew w miesiącu...A w ogóle najlepiej żebym wypłaciła pieniądze w banku, ale to muszę ich uprzedzić dzień wcześniej do godziny 11-tej , czyli jak uprzedzę jutro, to będę mogła wypłacić pieniądze pojutrze... czyli już po 5 dniach i dwóch wizytach w banku w mieście odległym o 20 km będę mogła wypłacić własne pieniądze.......... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysokość oprocentowania zamieniła się w bardzo krótkim czasie od podpisania umowy. Na niekorzyść dla klienta oczywiście.. Dostęp internetowy: Tragedia. Transakcje aktualizowane po 5-6 dniach, a w skrajnych przypadkach po 10 dniach. Bałagan w systemie IT, który wg banku miał być usprawniony z początkiem 2012 r, a jest coraz gorzej. Moja reklamacja na "zaginioną" kwotę uznania (zwrot od sprzedawcy) została rozpatrzona nową reklamacja na reklamację, czyli bez rozwiązania problemu i bez zwrócenia "zaginionej" kwoty.. Elastyczność oferty: Nie mam zdania. Wysokość opłat i prowizji: Standard. Jasność oferty: Tragedia jak wyżej. Minimum formalności: Standard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jednym słowem jest to bank który odstrasza swoich klientów, żeby załatwić 1 sprawę w banku trzeba wykonać kilkanaście telefonów jak i stawić się w banku lub w oddziale banku osobiście. Wykonują dziwne operacje na kontach, których nie są w stanie wyjaśnić bo nikt nic nie wie. Nikomu nie polecam tego banku, i to był wielki błąd z mojej strony, że tam miałam konto.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp do konta w BOŚ przez internet to totalna porażka! Na dzień dzisiejszy (czerwiec 2012) to jakiś archaizm! Obsługa paczek przelewowych beznadziejna, czytelność interfejsu na poziomie pracy dyplomowej studenta. Ponadto na firmowym rachunku zdarzają się sytuacje gdy zlecenie masowe nie są realizowane przez kolejne sesje eliksir.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Od samego początku problemy. Panie w kasie nie wiedzą ile należy wpłacić na ratę kredytu, nie widzą w systemie czy są jakieś zaległości, ile jest odsetek, ile kapitału. Przychodzą wyciągi bez zadłużenia a równocześnie jakieś monity z firmy APS ściągającej długi nasłanej przez BOŚ, bez wcześniejszego powiadomienia banku, że coś jest nie tak. Szok. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
7% - przy saldzie na rachunku od 0 zł do 5000 zł 3% - przy saldzie na rachunku powyżej 5000 zł dotyczy konta VIP, pozostałe są do dupy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na rozpatrzenie wniosku czekałem prawie miesiąc, bo pracownica zajmująca sie nim poszła na urlop! Po rozmowie z kierownikiem oddziału zagwarantowano w umowie brak prowizji za wczesniejsza spłatę, ale przez ten czas EUR (lipiec 2009) staniało o 8% czyli tyle wiecej do spłacenia. Prowizja została ustalona na 4,5% choć miały być 3%. Udało się jednak spłacić mimo wszystko, ale nie zachwalam oddz.na Pięknej w B-stoku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: tak jak prawie wszędzie, brak. Dostęp internetowy: bez problemów. Obsługa klienta w placówce: bez problemu - konkretnie i rzeczowo. Wysokość opłat i prowizji: w przypadku KbK to bank płaci klientowi - jest nieźle. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »