Bank Ochrony Środowiska

Adres siedziby:
BOŚ S.A
ul. Żelazna 32
00-832 Warszawa

Infolinia BOŚ Banku:
801 355 455
+48 (22) 543 34 34

(144 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Ochrony Środowiska S.A. (BOŚ S.A.) funkcjonuje od 1991 r. i należy do 20 największych banków w Polsce. Od 1997 r. jego akcje są no…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

144 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jakaś masakra, brak kompetencji. osoba przyjmująca wnioski o kredyt nie ma zielonego pojęcia jakie dokumenty są potrzebne. Nie odbiera telefonu. Kłamie w żywe oczy że wniosek został wysłany a jak poprosiliśmy o potwierdzenie to dopiero mówi,że no jednak jest nie wyslany. Jednym słowem masakra...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chaos, brak organizacji, brak profesjonalizmu. Wysłałem wniosek o wystawienie zaświadczenia o wysokości odsetek od kredytu hipotecznego jak co roku w ten sam sposób i jak co roku muszę dzwonić do oddziału banku i się szarpać czy wniosek dotarł, kiedy zostanie wystawione zaświadczenie i przesłane na mój adres korespondencyjny. Zwykle schodzi im z tym 2 miesiące. W tym roku dodatkowo Pani na infolinii poinformowała mnie, że nie mam możliwości złożenia wniosku korespondencyjnie tak jak przez ostatnich 5 lat. Na moje pytanie czy zmieniło się prawo i dlatego nie mogę tego zrobić Pani na infolinii powiedziała: "tak jak już mówiłam nie ma możliwości złożenia wniosku korespondencyjnie" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Rzeszowie BOŚ zlokwidował swoje wszystkie 2 oddziały do obsługi klientów. Został tylko makler. Brak info w tym temacie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo sympatyczna i profesjonalna obsługa w Legnicy. Duży plus za szybkie załatwienie mojej sprawy i dobry kontakt. Polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Panie w Oddziale są miłe dla klienta, ale wobec siebie bardzo niegrzeczne - nie pomagają sobie nawzajem, co przedłuża obsługę. Bank ma w nosie klienta, po złożeniu wniosku o pożyczkę nie informują, że odmowny (wniosek internetowy), z powodu odmowy pracodawcy potwierdzenia przez telefon zarobków. Jakby nie mogli dać formularza, żeby kadry wypełniły. Wygląda na to, że klient przeszkadza w tym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank-koszmar !!! W lutym 2015 roku zamknąłem konto, wypłaciłem pieniądze. W lutym 2017 roku dostałem informacje, że jest zadłużenie w wysokości 400 pln za prowadzenie konta. Nie dostałem żadnej informacji w 2016 roku, że konto jeszcze działa i jest obciążone kosztami. Niestety nie posiadam dyspozycji zamknięcia ( nie trzymam takich dokumentów ) już teraz wiem, że to był błąd, który kosztuje mnie sporo pieniędzy. Odradzam wiązanie się z tym bankiem. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »