BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kompetencje pracownikow banku BGŻ są poniżej wszelkiej krytyki.Zamknąłem przedterminowo kredyt w oddziale w Wejherowie a po 3 miesiącach otrzymałem inormację, że zamknięcie nie zostało zrealizowane gdyż pracownica zapomniała wysłać odpowiednie dokumenty do centrali i MUSZĘ sie stawić do placówki w celu ponownego podpisania. Złożyłem reklamację przez infolinię, która i tak nie została rozpatrzona. DLA MNIE WIELKIE DNO-NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj w Raiffeisenie słyszę jak pracownice mówią o fuzji z BGŻ Paribas. [Moderacja] Ciekawe co je czeka w nowym banku ? Po minach raczej sądzę że inna praca niż ta do której przywykły. [Moderacja] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chodzi o infolinię... Zero pomocy z ich strony tylko odsyła nie z miejsca w miejsce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wygląda na to, że bank - oddział w Nowogardzie przy ul. 700-lecia oszukał mnie na kredycie gotówkowym - do 30.11.2015r. trwała promocja (zawarty przed) - zwrot 20% odsetek wypłacany miał być corocznie za terminowe spłacanie, spłacam terminowo od 3 lat, zwrotu jak nie było tak nie ma, pani która udzielała już nie pracuje i rozkładają [Moderacja] bezradnie ręce - sprawę zgłaszam dalej - nie odpuszczę [Moderacja] !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zapytanie o kredyt, weryfikacja wstepna pozytywną. Pani mówi że jest jakiś problem trzeba zgody centrali. I... Już brak odpowiedzi. Rozumiem nie mam zdolności, kiedyś miałem problem ze spłata ale to powinno się powiadomić że brak zgody a nie tak jak postępujecie. Brak zgody to już klient 2 kategorii nie można na nim zarobić. Więc po co oddzwonić i powiadomić szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w bgż od ponad 6 lat, więc mogę się wypowiedzieć o moich długoletnich doświadczeniach z tym bankiem. Niestety zdarzyło mi się wiele nieprzyjemnych sytuacji z tym bankiem zaczynając od tego, że bankomat bgztu nie wypłacił mi ponad 3 tys zł, a z konta została mi odjęta kwota. W celu odzyskania należnej mi kwoty musiałem ręcznie pisać w banku reklamacje, którą rozpatrzyli dopiero po miesiącu ( musiałem się przypominać co jakiś czas). Po zmianie warunków korzystania z konta, nie zostały one wprowadzone przez pracownika banku do systemu co spowodowało ciągłe naliczanie opłat na starych warunkach. Po złożeniu kolejnej reklamacji otrzymałem z powrotem pieniądze po wielu mailach do placówki banku, w którym został podpisany aneks do umowy z bankiem. Kolejnym przypadkiem było przysałanie mi nowej karty, "złotej karty", która nie była przeznaczona do mojego konta( kolejne wyjaśnienia w banku były potrzebne). Kolejnym mankamentem jest beznadziejna aplikacja mobila, która nie pozwala nawet na przejrzenie historii transakcji(tylko po to była mi wtedy potrzebna). Gwoździem do trumny był ostatni incydent, kilka dni temu wysłałem ważne dla mnie przelewy( zus, us). Niestety przelewy nie doszły, "wiszą w systemie" ze statusem "przyjęto do realizacji". Oczywiście dział techniczny od tygodnia to rozpatruje, a ja dalej nie mogę wysyłać przelewów z mojego głównego konta. Moim zdaniem jest to niedopuszczalne, moja żona ma konta w innych bankach od wielu lat i takich sytuacji nigdy nie miała. Z wielką ulga odchodzę od tego banku i nie polecam nikomu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niestety jestem posiadaczka konta w tym mizernym banku od 4 lat. W polowie sklepow internetowych nie ma mozliwosci placenie za posrednictwem Bgz bnp paribas, wyswietlaja sie ikony prawie wszystkich bankow oprocz tego! Jak mozna byc tak zacofanym bankiem? Jedyne co sie zmienia to regularnie rosnace kwoty za prowadzenie tam konta. Zenada. Juz nie moge sie doczekac zamkniecia tam konta. Nie polecam nikomu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa dyrektor oddziału na ul. Kondradowicza najpierw miesiąc czasu weryfikował wniosek o kredyt chcąc przeróżnych informacji i dokumentów po czym zaproponował konto firmowe aby wniosek o kredyt został szybciej zweryfikowany później była odmowa udzielenia kredytu. 30 kwietnia złożyłam wypowiedzenie umowy konta firmowego i do tej pory nie mogę się do prosić o zamkniecie. Mimo moich interwencji co miesiąc są naliczane opłaty za prowadzenie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to dramat 0 kontaktu z obsługą klienta same problemy.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka!!! Według umowy wypłaty z innych bankomatów były za darmo a teraz zaczęli pobierać prowizję i co najgorsza nie poinformowali o tym w żadnej wiadomości więc wyciagalam pieniądze z bankomatów bez świadomości, że za to place. Dzwoniac do banku zostalam poinformowana ze zmiana taryfy jest od 22.06 ale [Moderacja] teraz pod koniec wrzesnia zaczeli pobierac prowizje. Oczywiście złożyłam stosowną reklamację i jak najszybciej rezygnuje z ich usług. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ogólnie, nie polecam. Od marca nie mogę dostać karty kredytowej (wznowienie na kolejny rok/okres) i cały czas mnie informują że mają jakiś błąd techniczny... Od czerwca/lipca nie odpowiadają na reklamację mimo że mają 30 dni (max 60 dni jeśli wcześniej o tym poinformują), po tym terminie uznaje się reklamację za uzasadnioną. Co z tego jak nie mogę tego wy egzekwować, bo nie ma żadnej reakcji z ich strony. Kolejne interwencje z mojej strony kończą się tylko "odpowiemy", "odpiszemy", "oddzwonimy" i cisza, zero kontaktu. Najlepsze zostawiłem na koniec. Niewłaściwie naliczają koszty odsetek udzielonego kredytu. Nie w momencie spłaty kredytu, ale od 25 do 25 kolejnego miesiąca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawiodłam się na tym banku wszystko było bezpłatnie teraz za wszystko pobierają prowizję nawet nie informując o tym .Polecam kredyt i uciekam z tego banku [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niegrzeczna obsługa banku - pracownik dosłownie wykłócał się ze mną wykonując nieumiejętnie swoje czynności ! Trzeci tydzień już oczekuję na dostarczenie mi przez bank dokumentów (oczywiście pracownik nie był w stanie określić gdzie przesyłka się znajduje, ani co się z nią dzieje !). Tego banku na pewno nie polecę nikomu. Żenujące jak można tak traktować klienta, jeszcze z czymś takim się spotkałam jak żyję ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W życiu już nic nie będę załatwiać w tym banku, porażka, największe [Moderacja] o z jakim miałem do czynienia. Miałem tam kredyt, przez dwa lata spłacałem systematycznie i było super , jak się pojawiły opóźnienia to i oni zaczęli robić problemy, doszło do wypowiedzenia umowy, chciałem się dogadać, rozmawiałem z kancelarią która ich prezentuje, kazali wpłacić co im wisze i tyle. Żadnej ugody . Będę już zawsze ich omijać szerokim łukiem . skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »