BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ogólnie, nie polecam. Od marca nie mogę dostać karty kredytowej (wznowienie na kolejny rok/okres) i cały czas mnie informują że mają jakiś błąd techniczny... Od czerwca/lipca nie odpowiadają na reklamację mimo że mają 30 dni (max 60 dni jeśli wcześniej o tym poinformują), po tym terminie uznaje się reklamację za uzasadnioną. Co z tego jak nie mogę tego wy egzekwować, bo nie ma żadnej reakcji z ich strony. Kolejne interwencje z mojej strony kończą się tylko "odpowiemy", "odpiszemy", "oddzwonimy" i cisza, zero kontaktu. Najlepsze zostawiłem na koniec. Niewłaściwie naliczają koszty odsetek udzielonego kredytu. Nie w momencie spłaty kredytu, ale od 25 do 25 kolejnego miesiąca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawiodłam się na tym banku wszystko było bezpłatnie teraz za wszystko pobierają prowizję nawet nie informując o tym .Polecam kredyt i uciekam z tego banku [Moderacja] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niegrzeczna obsługa banku - pracownik dosłownie wykłócał się ze mną wykonując nieumiejętnie swoje czynności ! Trzeci tydzień już oczekuję na dostarczenie mi przez bank dokumentów (oczywiście pracownik nie był w stanie określić gdzie przesyłka się znajduje, ani co się z nią dzieje !). Tego banku na pewno nie polecę nikomu. Żenujące jak można tak traktować klienta, jeszcze z czymś takim się spotkałam jak żyję ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W życiu już nic nie będę załatwiać w tym banku, porażka, największe [Moderacja] o z jakim miałem do czynienia. Miałem tam kredyt, przez dwa lata spłacałem systematycznie i było super , jak się pojawiły opóźnienia to i oni zaczęli robić problemy, doszło do wypowiedzenia umowy, chciałem się dogadać, rozmawiałem z kancelarią która ich prezentuje, kazali wpłacić co im wisze i tyle. Żadnej ugody . Będę już zawsze ich omijać szerokim łukiem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka nie polecam co innego reklama A co innego rzeczywistość w banku strata czssu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank Kraków ul kosciuszki.omijajcie tą placowke tam oracuja z [Moderacja] pod krawatem .nie wpisali sobie moich danych adresowych ,mialem stała ratę bank sobie podniósł kwote nie informujac mnie o tym i przez 6 m-cy pobierali sobie po 100 zl razem 600 za monit ktorego nie otrzymalem -reklamacji oczywiscie nie uwzględnili skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naprawdę najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Próby załatwienia czegokolwiek w dziale obsługi po sprzedażowej to istna tragedia!! czas oczekiwania na jaką kolwiek odpowiedz to kilka miesięcy. Decyzje o cesji leasingu udało mi się otrzymać po ponad 6 miesiącach i to tylko dzięki wielokrotnym interwencjom. Następnie to horrendalne koszty windykacji!!! wystarczy się spóźnić z drugą płatnością i z automatu windykacja koszty idące w tysiące złotych!!! Mam porównanie z innymi bankami i chyba tylko IDEA bank jest gorszy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w PL. Problematyczny. Poziom obsługi klienta na poziomie - 100. Kosmiczny czas rozpatrywania reklamacji. Konsultanci nie są w stanie odpowiadać w sposób rzeczowy bo bank ma bałagan. Fatalna organizacja tej instytucji. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
raty kredytu na telewizor odradzam brac w twm banku nadpłaciłem raty to jeszcze mnie straszyli masakra jakiś chory bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, internet banking tego banku to jest po prostu masakra. 3 razy nie ten pin i już blokuje,żeby odblokować musisz dzwonić bo strona internetowa z formularza cały czas wydaje błąd I to tylko wierzchołek góry lodowej... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Placówka we Wrocławiu na placu Grunwaldzkim - omijać szeroko. Nikt nic nie wie. Pan od firm ciągle nieobecny, nie oddzwania. Dyrektor na nic nie reaguje, jakby wogóle go nic nie interesowało. Totalna porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni klienci, w rozmowie telefonicznej należy zachować kulturę osobistą skoro jej sami wymagacie. Ważne też jest to że, pracownicy nie są zatrudnieni za wasze pieniądze i nie " siedzą " w banku za wasze pieniądze i wy nie jesteście ich pracodawcom. To, że pracownik z wami rozmawia to nie jest jego "psi obowiązek". Krzyczeć możecie na wasze rodziny, znajomych. Zachęcamy do refleksji na temat waszego zachowania i przemyśleń na informacjami które wam przekazaliśmy. skomentuj opinię (10) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam , lekkie spóźnienie i już windykacja za całą 100 ,00 oczywiście w formie monitu , mało kompetentni pracownicy - wyuczone formułki . Taki bank to porażka ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka, udzielono kredytu przez telefon, w międzyczasie bank przysłał kartę kredytową. Pomimo informacji w korespondencji, iż uruchamia ją Klient bank zrobił to sam!!! Kredyt spłacany co miesiąc w podwójnej wysokości raty a mimo to ciągle telefony z groźbami o przekazaniu danych do BIK - oczywiście żadnych wyjaśnień. Dodatkowo okazuje się, że w ramach karty kredytowej był kupowany na raty sprzęt AGD i RTV - pracownicy banku nabrali wody w usta, nikt nic nie wie. Na pewno nie korzystał z karty ani tych rat Klient, który wziął pierwszy kredyt. Kiedy poprosiłam o wyciąg wszystkich transakcji z rachunku odesłano mnie do oddziału na drugim końcu miasta (oczywiście muszę stawić się osobiście)! Po raz kolejny naliczone są opłaty za kartę z odsetkami i groźby przekazania sprawy do komornika. Żeby było śmieszniej bank nie udostępnił żadnego kanału dostępu elektronicznego do tego niby konta! Omijać bardzo szerokim łukiem. Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do KNF. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam,wręcz odradzam, Arogancja ignorancja i niekompetencja Dopóki bank nazywał się Sygma było w porządku. W czasie zmian w bankowości internetowej związanej z łączeniem banków nastąpiła pomyłka z winy banku i naliczono mi bezpodstawnie odsetki , które mi w jednym miesiącu (po reklamacji) anulowano w następnym doliczono podwójnie i tak co miesiąc Wyprostowanie trwało pół roku ,w końcu zrezygnowałam z usług banku. Po tym fakcie nie odpowiadają na żadne reklamacje Nie zwrócono mi zapłaconych odsetek skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »