BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Placówka we Wrocławiu na placu Grunwaldzkim - omijać szeroko. Nikt nic nie wie. Pan od firm ciągle nieobecny, nie oddzwania. Dyrektor na nic nie reaguje, jakby wogóle go nic nie interesowało. Totalna porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni klienci, w rozmowie telefonicznej należy zachować kulturę osobistą skoro jej sami wymagacie. Ważne też jest to że, pracownicy nie są zatrudnieni za wasze pieniądze i nie " siedzą " w banku za wasze pieniądze i wy nie jesteście ich pracodawcom. To, że pracownik z wami rozmawia to nie jest jego "psi obowiązek". Krzyczeć możecie na wasze rodziny, znajomych. Zachęcamy do refleksji na temat waszego zachowania i przemyśleń na informacjami które wam przekazaliśmy. skomentuj opinię (10) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam , lekkie spóźnienie i już windykacja za całą 100 ,00 oczywiście w formie monitu , mało kompetentni pracownicy - wyuczone formułki . Taki bank to porażka ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka, udzielono kredytu przez telefon, w międzyczasie bank przysłał kartę kredytową. Pomimo informacji w korespondencji, iż uruchamia ją Klient bank zrobił to sam!!! Kredyt spłacany co miesiąc w podwójnej wysokości raty a mimo to ciągle telefony z groźbami o przekazaniu danych do BIK - oczywiście żadnych wyjaśnień. Dodatkowo okazuje się, że w ramach karty kredytowej był kupowany na raty sprzęt AGD i RTV - pracownicy banku nabrali wody w usta, nikt nic nie wie. Na pewno nie korzystał z karty ani tych rat Klient, który wziął pierwszy kredyt. Kiedy poprosiłam o wyciąg wszystkich transakcji z rachunku odesłano mnie do oddziału na drugim końcu miasta (oczywiście muszę stawić się osobiście)! Po raz kolejny naliczone są opłaty za kartę z odsetkami i groźby przekazania sprawy do komornika. Żeby było śmieszniej bank nie udostępnił żadnego kanału dostępu elektronicznego do tego niby konta! Omijać bardzo szerokim łukiem. Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do KNF. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam,wręcz odradzam, Arogancja ignorancja i niekompetencja Dopóki bank nazywał się Sygma było w porządku. W czasie zmian w bankowości internetowej związanej z łączeniem banków nastąpiła pomyłka z winy banku i naliczono mi bezpodstawnie odsetki , które mi w jednym miesiącu (po reklamacji) anulowano w następnym doliczono podwójnie i tak co miesiąc Wyprostowanie trwało pół roku ,w końcu zrezygnowałam z usług banku. Po tym fakcie nie odpowiadają na żadne reklamacje Nie zwrócono mi zapłaconych odsetek skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka! Późne księgowanie wypłat, późne otrzymywanie przelewów, wieczne przerwy techniczne w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej. Naprawdę niski poziom względem konkurencji... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dno i beznadzieja. "Bank zmieniającego się świata", który odrzuca wnioski o otwarcie konta (konto, nie kredyt, bez żadnych limitów kredytowych itp.) od osoby z zatrudnieniem na czas nieokreślony z powodu ... braku zameldowania w dowodzie osobistym. Trochę się chyba nie zaktualizowali. Wymagają wprowadzenia adresu zameldowania we wniosku, a później go odrzucają, bo w skanie zameldowania nie ma i ich zdaniem, jest to niezgodność danych. Śmiech na sali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Bank nie daje możliwości spłaty karty kredytowej poprzez funkcjonalność "Spłata Karty" co realnie opóźnia księgowanie środków na karcie z przelewu. Po blisko roku od złożenia tej reklamacji nie ma reakcji banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
DNO, DNO, DNO !!! Jak robicie płatności elektroniczne, to zapomnijcie o tym śmieciowym banczku! Nie można się zalogować po południu, w dni świąteczne, po nocy - a jak już po długim oczekiwaniu się zalogujecie, to zrywa operację. Czas zmienić bank, bo ten to jakaś totalna porażka ! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś porażka. Niekompetentni pracownicy, którzy nigdy nic nie wiedzą, szczególnie Pani w banku we Włoszczowie. Bezprawnie pobierają opłaty za spłatę karty kredytowej, która nie była aktywowana. W czasie spłaty kredytu ( 2 raty na miesiąc) zmieniono kwoty rat. Oczywiście Pracownica nie była w stanie wytłumaczyć, dlaczego tak się działo. Mimo wcześniejszej spłaty kredytu przychodzą sms o zaległości. Nie polecam skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam tego banku!!!Chciałam wziąć kredyt hipoteczny,po złożeniu wniosku,dostarczeniu jak wtedy twierdził doradca wszystkich dokumentów w tym zaświadczenia o zarobkach doradca kredytowy poinformował mnie ,że moja zdolność kredytowa jest prawie dwa razy wyższa niż kwota która chcę pożyczyć.Dodatkowo posiadałam prawie 50% własnych środków.W BIK-u czyste konto.Historia kredytowa równie idealna.Niestety gdy dokumenty dotarły do analityka zaczął się prawdziwy horror...Zażądano mnóstwo dodatkowych dokumentów w tym połowa płatnych,a część nawet podwójnych.Np zaświadczenia za cały rok o dochodach z urzędu skarbowego a na drugi dzień dodatkowo pit 11 z zakładu pracy mimo że, zaznaczone we wniosku było,że dochody uzyskuję tylko z umowy o pracę,więc wszytko było w/w dokumencie z urzędu skarbowego .Musiałam również np. dostarczyć umowę o pracę, a w zaświadczeniu zaznaczone było ,że jestem zatrudniona na czas nieokreślony,moje dochody sprawdzane były półtora roku wstecz. itd....O tym,że muszę donieść jakieś dokumenty informowana byłam co kilka dni.Cała procedura trwała około miesiąca bez nawet wstępnej decyzji.Po tym czasie odmówiono mi kredytu.Zażądałam uzasadnienia na piśmie,ale niestety dostałam tylko zaświadczenie o odmowie kredytu bez podania przyczyny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, ciągle podnoszą opłaty! Przelew w ramach tego samego banku - w oddziale a nie przez konto internetowe - należy wypełnić druk podobny (lub ten sam) co na poczcie i opłata do tego 7 zł! Przecież to jest w ramach tego samego banu z rachunku bgż bnp na bgż bnp wiec za co ta opłata? Za to, że mama nie ma konta internetowego i musi dymać do oddziału żeby zrobić przelew? PORAŻKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno! W lutym zablokowane konto fundacji bo pan dyrektor oddziału nie dał mi do podpisania jednego druku, do tej pory druk wymieniany dwa razy, pańcia w oddziale nie ma pojęcia jak go wypełnić więc odsyła mnie 3 razy z kwitkiem, opiekunka olewa i tłumaczy wszystko wymogami centrali. Cud że ten bałagan jeszcze funkcjonuje. Jak tylko otrzymam z US 1 procent zamykam konto. Bank zmieniającego się świata! Hahahahaha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do puki był to Sygma to nie narzekałam a teraz to jest najgorszy bank jaki znam. Niestety muszę się z nim męczyc jeszcze troche. Odsetki są okropne. Człowiek płaci raty regularnie dajmy 100zł miesiecznie po czym po miesiącu nie mam na koncie 50 zł. a prawie same odsetki za to że nie spłacam karty w całości. Brak słów!!! To sie nazywa dbanie o klienta ?? totalne naciąganie i nikomu nie polecam tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacilam kredyt i nie mogę doprosic się zaświadczenie o spłacie kredytu zabrali 50 zlotych z konta i czekam już 15 dni nie polecam tego banku nawet wrogowi lekceważy klienta niemiła obsluga powinni zlikwidować ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko może być, pod każdym względem, nie ma nawet co sie rozpisywać boszkoda słów. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »