BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Absolutnie nie polecam tego banku!!!Chciałam wziąć kredyt hipoteczny,po złożeniu wniosku,dostarczeniu jak wtedy twierdził doradca wszystkich dokumentów w tym zaświadczenia o zarobkach doradca kredytowy poinformował mnie ,że moja zdolność kredytowa jest prawie dwa razy wyższa niż kwota która chcę pożyczyć.Dodatkowo posiadałam prawie 50% własnych środków.W BIK-u czyste konto.Historia kredytowa równie idealna.Niestety gdy dokumenty dotarły do analityka zaczął się prawdziwy horror...Zażądano mnóstwo dodatkowych dokumentów w tym połowa płatnych,a część nawet podwójnych.Np zaświadczenia za cały rok o dochodach z urzędu skarbowego a na drugi dzień dodatkowo pit 11 z zakładu pracy mimo że, zaznaczone we wniosku było,że dochody uzyskuję tylko z umowy o pracę,więc wszytko było w/w dokumencie z urzędu skarbowego .Musiałam również np. dostarczyć umowę o pracę, a w zaświadczeniu zaznaczone było ,że jestem zatrudniona na czas nieokreślony,moje dochody sprawdzane były półtora roku wstecz. itd....O tym,że muszę donieść jakieś dokumenty informowana byłam co kilka dni.Cała procedura trwała około miesiąca bez nawet wstępnej decyzji.Po tym czasie odmówiono mi kredytu.Zażądałam uzasadnienia na piśmie,ale niestety dostałam tylko zaświadczenie o odmowie kredytu bez podania przyczyny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka, ciągle podnoszą opłaty! Przelew w ramach tego samego banku - w oddziale a nie przez konto internetowe - należy wypełnić druk podobny (lub ten sam) co na poczcie i opłata do tego 7 zł! Przecież to jest w ramach tego samego banu z rachunku bgż bnp na bgż bnp wiec za co ta opłata? Za to, że mama nie ma konta internetowego i musi dymać do oddziału żeby zrobić przelew? PORAŻKA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne dno! W lutym zablokowane konto fundacji bo pan dyrektor oddziału nie dał mi do podpisania jednego druku, do tej pory druk wymieniany dwa razy, pańcia w oddziale nie ma pojęcia jak go wypełnić więc odsyła mnie 3 razy z kwitkiem, opiekunka olewa i tłumaczy wszystko wymogami centrali. Cud że ten bałagan jeszcze funkcjonuje. Jak tylko otrzymam z US 1 procent zamykam konto. Bank zmieniającego się świata! Hahahahaha skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do puki był to Sygma to nie narzekałam a teraz to jest najgorszy bank jaki znam. Niestety muszę się z nim męczyc jeszcze troche. Odsetki są okropne. Człowiek płaci raty regularnie dajmy 100zł miesiecznie po czym po miesiącu nie mam na koncie 50 zł. a prawie same odsetki za to że nie spłacam karty w całości. Brak słów!!! To sie nazywa dbanie o klienta ?? totalne naciąganie i nikomu nie polecam tego banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłacilam kredyt i nie mogę doprosic się zaświadczenie o spłacie kredytu zabrali 50 zlotych z konta i czekam już 15 dni nie polecam tego banku nawet wrogowi lekceważy klienta niemiła obsluga powinni zlikwidować ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko może być, pod każdym względem, nie ma nawet co sie rozpisywać boszkoda słów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Dno. Brak jakiegokolwiek potwierdzenia przez bank otrzymania przelewu na lokatę. Czas oczekiwania na weryfikację wniosku o założenie lokaty nie określony w żadnej wiadomości od banku. Po dwóch dniach od przelewu pieniędzy na wskazane konto, nie otrzymałem ani potwierdzenia założenia lokaty, ani co oczywiste nie mogę dysponować swoimi środkami, bo są w posiadaniu tych (moderacja). W weekend oczywiści brak kontaktu z infolinią. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od dwóch tygodni moja mama dostaje smsy o zaległej racie pożyczki . Nigdy nie miała , ani konta w tym banku , ani tym bardziej pożyczki. W oddziale banku lekceważą sprawę, a nawet cała sytuacja bawi panie tam pracujące. Twierdza, że faktycznie taki kredyt został zaciągnięty, ale nie na nazwisko mojej mamy , a wiadomości przestaną przychodzić jak tylko odnajdą kredytobiorcę. Gratulacje!!! Nie życzę sobie , aby ktoś nękał moich rodziców z powodu własnej niekompetencji. Jeszcze jeden SMS i sprawę zgłaszam na policji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwazam ze to najgorszy Bank oszukuja klijentow bardzo zla obsluga w moim oddziale podchodza lekcewazonco nie zalezy im na klijentach wzielam u nich kredyt i zalowalam strasznie juz splacilam i zamykam konto nigdy wiecej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe BNP Paribas. Kwota minimalna karty, spłąciłam 09 marca z rachunku ror na rachunek karty kredytowej. Dzisiaj BIK pionformował mnie ,że 12 marca liczba mojego opóżnienia w spłacie wyniósł 3 dni. Zatem mam pogorszoną historię kredytową tylko dlatego ,że Paribas od piątku do poniedziałku księgował na rachunkach wewnętrznych przelew. Dodam jeszcze że dziś tj. 13 marca,pomimo ustalenia z infolinia ,żekwota jest już u nich widoczna, dostałam już 2 smsy o niezapłaconej kwocie minimalnej. KOSZMAR. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada!!! nie mogę oddać pieniędzy, odsetki rosną ,a oni z papierami j grają ze mną w pingponga, tragedia NIE POLECAM banku BNP Paribas. BARDZO NAGINAJĄ PRAWO!!! ludzie omijajcie ich szerokim łukiem!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Zrobiłem zakupy w jednym z marketów RTV i AGD zakupy na raty. Raty rozłożyłem na 20 a spłacać zacząłem szybciej. Kiedy zostało mi do spłaty 4 ostatnie raty (mieszcząc się z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem) telefon za telefonem że mam wpłacić następną ratę. Na płatność ostatniej raty pozostało mi 7 miesięcy (wysokość 109zł) wydzwaniają po kilka razy dziennie, przysyłają pisma z wymagalnymi odsetkami i termin spłaty 14 dni. A najlepsze jest to że pomiędzy wydzwanianiem i listami z groźbami przysyłają listy że udzielą Ci kredytu na 60 tysięcy złotych. Jednym słowem klient to śmieć, ma płacić kiedy oni chcą, na lini telefonicznej jak im powiesz że nie udzielisz im danych osobowych to wręcz krzyczą przez słuchawkę, nękają listami raz z zadłużeniem a raz ze specjalną ofertą kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 9 dni mam zablokowane konto. Mimo wielu prób telefonicznych i kilkukrotnych wizyt w oddziale banku, nikt z Obsługi Klienta nie potrafi mi pomóc w tej sprawie. Nie rozumiem jak można w tak ignorancki sposób traktować swoich wieloletnich klientów. Jestem oburzona zaistniałą sytuacją! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DRAMAT!!!!!BRAK KOMPETENCJI OSÓB ZATRUDNIONYCH W INFOLINII!!! BRAK MOZLIWOSC UZYSKANIA INFORMACJI!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to prawdopodobnie jakaś firma zewnętrzna, która nie potrafi mi pomóc od tygodnia. Aplikacja mobilna przez kilka dni mi nie działała. Blik raz działa raz nie. Nie polecam! Niestety związałem się kredytem hipotecznym z tym bankiem nie wiedząc, że to betonowy słup. Proszę omijać ten bank szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank naciągnął mnie na 70 zł-kupiłem na raty telewizor 2016r kredyt sponsorował sigma bank i było o.k w momencie połączenia tych banków w październiku 2017 [spłacałem po trzy raty do przodu i nie było problemu]w styczniu chciałem dokonać wpłaty[3 x rata]a tu lipa powiedziano mi że mam dług no i musiałem zapłacić za dwa miesiące +koszty bo nadpłatę wliczono w kapitał kredytu i kazano mi płacić co miesiąc wprawdzie okres spłaty skrócił się o 2 miechy a 70 pln szlak trafił [napisałem prośbę o powrót do możliwości wycofania przez bank tej decyzji - ale nie zgodzili się] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
żenada. Wyobraźcie sobie, że za brak podania jakichś banalnych danych (typu: z kim nasza firma współpracuje, jakie jest nasze PKD) zablokowali nam konto bez wcześniejszego powiadomienia, że te braki mogą coś takiego spowodować. Do końca ubiegłego roku mieli pouzupełniać te dane, czego nie zrobili i teraz na "gwałtu rety" nawet blokując karty i odmawiając dostępu do pieniędzy zmuszają do przybycia do banku i uzupełnienia np. numeru PKD. Tak banalna sprawa, a używają do jej wyegzekwowania armaty, a wystarczyłby e-mail lub telefon, że mam przyjechać i to uzupełnić. ŻENADA, ODRADZAM wszystkim ten bank. Kompletnie im nie zależy na swoich klientach, a jestem z nimi od ponad 5 lat. W ubiegłym roku unieważnili mi 3 karty płatnicze, tłumacząc się pomyłką i że w rekompensacie odwdzięczą się - już nie pamiętam, co ten gość mi powiedział, bo było to w czerwcu ubiegłego roku. Czekałem 2 miesiące na karty i znowu zaczęli mnie przepraszać obiecując, że już już będą. I znowu nic. BRAK, BRAK SŁÓW skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »