BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Żenada!!! nie mogę oddać pieniędzy, odsetki rosną ,a oni z papierami j grają ze mną w pingponga, tragedia NIE POLECAM banku BNP Paribas. BARDZO NAGINAJĄ PRAWO!!! ludzie omijajcie ich szerokim łukiem!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku. Zrobiłem zakupy w jednym z marketów RTV i AGD zakupy na raty. Raty rozłożyłem na 20 a spłacać zacząłem szybciej. Kiedy zostało mi do spłaty 4 ostatnie raty (mieszcząc się z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem) telefon za telefonem że mam wpłacić następną ratę. Na płatność ostatniej raty pozostało mi 7 miesięcy (wysokość 109zł) wydzwaniają po kilka razy dziennie, przysyłają pisma z wymagalnymi odsetkami i termin spłaty 14 dni. A najlepsze jest to że pomiędzy wydzwanianiem i listami z groźbami przysyłają listy że udzielą Ci kredytu na 60 tysięcy złotych. Jednym słowem klient to śmieć, ma płacić kiedy oni chcą, na lini telefonicznej jak im powiesz że nie udzielisz im danych osobowych to wręcz krzyczą przez słuchawkę, nękają listami raz z zadłużeniem a raz ze specjalną ofertą kredytu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 9 dni mam zablokowane konto. Mimo wielu prób telefonicznych i kilkukrotnych wizyt w oddziale banku, nikt z Obsługi Klienta nie potrafi mi pomóc w tej sprawie. Nie rozumiem jak można w tak ignorancki sposób traktować swoich wieloletnich klientów. Jestem oburzona zaistniałą sytuacją! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DRAMAT!!!!!BRAK KOMPETENCJI OSÓB ZATRUDNIONYCH W INFOLINII!!! BRAK MOZLIWOSC UZYSKANIA INFORMACJI!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Infolinia to prawdopodobnie jakaś firma zewnętrzna, która nie potrafi mi pomóc od tygodnia. Aplikacja mobilna przez kilka dni mi nie działała. Blik raz działa raz nie. Nie polecam! Niestety związałem się kredytem hipotecznym z tym bankiem nie wiedząc, że to betonowy słup. Proszę omijać ten bank szerokim łukiem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank naciągnął mnie na 70 zł-kupiłem na raty telewizor 2016r kredyt sponsorował sigma bank i było o.k w momencie połączenia tych banków w październiku 2017 [spłacałem po trzy raty do przodu i nie było problemu]w styczniu chciałem dokonać wpłaty[3 x rata]a tu lipa powiedziano mi że mam dług no i musiałem zapłacić za dwa miesiące +koszty bo nadpłatę wliczono w kapitał kredytu i kazano mi płacić co miesiąc wprawdzie okres spłaty skrócił się o 2 miechy a 70 pln szlak trafił [napisałem prośbę o powrót do możliwości wycofania przez bank tej decyzji - ale nie zgodzili się] skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
żenada. Wyobraźcie sobie, że za brak podania jakichś banalnych danych (typu: z kim nasza firma współpracuje, jakie jest nasze PKD) zablokowali nam konto bez wcześniejszego powiadomienia, że te braki mogą coś takiego spowodować. Do końca ubiegłego roku mieli pouzupełniać te dane, czego nie zrobili i teraz na "gwałtu rety" nawet blokując karty i odmawiając dostępu do pieniędzy zmuszają do przybycia do banku i uzupełnienia np. numeru PKD. Tak banalna sprawa, a używają do jej wyegzekwowania armaty, a wystarczyłby e-mail lub telefon, że mam przyjechać i to uzupełnić. ŻENADA, ODRADZAM wszystkim ten bank. Kompletnie im nie zależy na swoich klientach, a jestem z nimi od ponad 5 lat. W ubiegłym roku unieważnili mi 3 karty płatnicze, tłumacząc się pomyłką i że w rekompensacie odwdzięczą się - już nie pamiętam, co ten gość mi powiedział, bo było to w czerwcu ubiegłego roku. Czekałem 2 miesiące na karty i znowu zaczęli mnie przepraszać obiecując, że już już będą. I znowu nic. BRAK, BRAK SŁÓW skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem BGŻ od 30 lat ale w najbliższych dniach przenoszę konto do innego banku. Szkoda nerwów. Od kilku dni nie mogłem się zalogować na konto a jak się już zalogowałem to nie mogłem wykonać przelewu ani żadnej innej czynności. Zadzwoniłem na infolinię poradzono mi abym zmienił przeglądarkę. Żenada! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ŻENADA , SZKODA CZASU I NERWÓW , ZAKUP RATALNY NA KWOT3 700 TRWA 5 DNIA CO CHWIĘ COŚ NOWEGO DO PRZESŁANIA. JAK NIE DOWÓD TO UMOWY SZKODA CZASÓ? I NERWÓW JEST DUŻ O INNYCH BANKU KTÓRYM ZAJMUJE IM TO 15 MIN. ODRADZAM !!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety po fuzji stałem się ich klientem z hipoteką, istny dramat!! Mam konta w kilku innych bankach w PL i poza i raczej nigdy nie miałem żadnych problemów. Do czasu aż trafiłem na tych nieudaczników, nie chce mi się przyyaczać historii z nimi związanych bo nerwy mnie zalewają na samą myśl, ale OMIJAJCIE Z DALEK! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. Bank zamknięty dla osób niepełnosprawne i nie wychodzące z domu. Na infolinii p. Paweł Antonik takiej osobie zalecił zgodnie z procedurami bankowymi wizytę w oddziale, tylko jak??? Obsługa na infolinii fatalna. Na koncie do karty pojawiają się dziwne obciążenia. Jeszcze raz NIE POLECAM skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam!!!. Mam często do czynienia ze składaniem wniosków o kredyt dla klientów i z takim brakiem kompetencji spotykam się pierwszy raz. Pracują tam ludzie chyba nie przeszkoleni, każdy mówi coś innego. Mają oddzwonić, po czym jak już się rozłączysz mają cię gdzieś.Nie znają procedur, zwlekają jak nigdzie indziej. Jeśli już jakimś cudem uda ci się dodzwonić na infolinię to na pewno nie załatwisz sprawy za pierwszym podejściem. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM - ŻENADA, pracownicy nie potrafią nawet policzyć ile muszę dokładnie wpłacić by pozbyć się kredytu (wcześniejsza spłata). W placówce mówią co innego, a w siedzibie (obsługa klienta) co innego - masakra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam !!!!! Juz kilka krotnie zginely mi pieniadze i w dodatku pojawiaja sie kwoty na minus z niewiadomego powodu.... ... NIE POLECAM ..SZCZEŻE TO WIELKI BŁAD ZAKŁADAĆ W NIM KONTO !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Raty z BGŻ BNP Paribas w OLEOLE to ŻENADA. Od zamówienia tj. 24 września towar otrzymałem 10 października. Trzeba przesłać potwierdzenie z konta o wpływach pensji lub przedstawić zaświadczenie o zatrudnieniu, dodatkowo musiałem dosłać skan dowodu i podpisać umowę u kuriera - która wróciła do banku a później decyzja do sklepu. Normalnie jakbym robił zakupy za kilkanaście tyś. zł. a nie za 1400zł. Porażka. W innym sklepie internetowym tego nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
co placówka, to inna polityka. bank nie godzien zaufania. każdy pracownik co innego plecie i nie chce wskazać podstawy regulaminowej bądź prawnej decyzji. nie jestem klientem bnp paribas, ale zmarnowałem w ich placówkach pół dnia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wiadomość dla klientów bnp - opłata za realizację zajęcia konta 200zł + opłata za dokonanie wpłaty kwoty zajęcia 20zł i teraz najlepsze kwota zajęcia to 67zł, a więc bank przytulił 220 zł za spłatę wierzytelności wynoszącej 67zł mimo iż opłaty z tytułu zajęcia konta są wpisane do rejestru praktyk zabronionych przez UOKiK. Pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam. Niekompetencja, arogancja, lekceważenie klienta. Od dwóch tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Przedstawiciel banku okazał się oszustem. Bank nawet nie przeprosił. Dzwonię, wysyłam pisma. Jedynie zdawkowe, szablonowe formułki. Ciekawe co by zrobili gdybym to ja się spóźniał ze spłatą kredytu. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »