BNP Paribas

Bank BNP Paribas
ul. Kasprzaka 10/16
01-211 Warszawa, Polska

(344 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

zobacz więcej »

Dodaj opinię

344 Opinie

użytkownik
Ocena:
Gorzej niż źle! Żadnej sensownej obsługi na poziomie lokalnym, na infolinii nikt nic nie wie i odsyłają w koło do różnych osób które odsyłają z powrotem do infolinii... Brak możliwości reklamacji, bo nie da się skontaktować z jakąkolwiek kadra kierowniczą! DRAMAT! Nigdy więcej. Zachowują się jak przysłowiowy francuski kelner... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam bank polaczyl mi ROR z kredytem (nie zakładając rachunku technicznego) , po czym podniosl oplaty za ROR nie informujac mnie o tym o sprawie dowiedzialam sie po pół roku! Praktyka ta jest niezgodna z prawem i wpisane na liste klauzul zakazanych w UOKiK a bank w odpowiedzi na moje dwie reklamacje zaproponowal podpisanie aneksu za ktory i tak musialam zapłacic. Żeneda, fatalna obsluga posprzedazowa i duzo nerwow. Nie polecam chyba ze ktos lubi jak sie robi z niego idiote. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie NIE POLECAM. Przed połączeniem Z BGŻ BNP PARIBAS można było się ew. spóźnić, a teraz po połączeniu jakaś baba dzwoni do mnie z pretensjami gdzie jest rata - chamstwo totalne. A jak powiedziałem, że myślę o zmianie pracy - to od razu wyskoczyła, że blokuje mi kartę kredytową, bo są nieaktualne dane o pracodawcy. NIE KORZYSTAJCIE Z TEGO BANKU - BO ZANIM SIĘ ZORIENTUJECIE - ZOSTANIECIE BEZ KASY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Plusy: - dobry % na kredycie ale to jeszcze z Fortisu. - strona internetowa w miarę użyteczna Minusy: - kody SMS przychodzą z ukrytego numeru - telefon je traktuje jak SPAM - bardzo długo wychodzą przelewy - nawet trzy dni! - duże opóźnienia rozliczeń transakcji kartą - nawet tydzień! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia od kiedy się BGŻ połączył to obsługa do niczego, godzinny otwarcia nie wiem dla kogo, a infolinia działa tak jak by nie dzialala.masakra gdy był BGŻ to było sprawnie i korzystnie dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolona, wprawdzie miałam przykrą sytuację , bank naliczył mi prowizję za prowadzenie rachunku bankowego, a przy zawieraniu umowy, prowizja miała być 0%, ale napisałam reklamację i bank zwrócił mi wszystkie pobrane z mojego konta środki. Uczciwość w dzisiejszych czasach to rzadkość, zwłaszcza jeśli chodzi o banki. Niezdecydowanym z czystym sumieniem polecam ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W piątek tj.07.04.2016 chciałam w waszym oddziele zlikwidować rachunek bankowy i otworzyć nową lokatę,ponieważ już istniejąca się skończyła 25.03.2016 i te pieniądze chciałam przenieść nas korzystną lokatę a tu zaczął się horror.Pani która mnie obsługiwała dzwoniła do placówki,bo zmienił się program nie poradziła sobie ze zerwaniem istniejącej lokaty na 0.5% a przelanie tych pieniędzy na 1.8%.Trwało to wszystko 40 minut.W końcu oświadczyła mi że dzisiaj nic nie załatwię,muszę przyjść w poniedziałek tj.11.04.2016.Oczywiście przyjdę ale żeby wypłacić moje pieniądze i zanieść do innego banku,który takie przeniesienia robi w ciągu 10 minut.Obsługa jest straszna,brak znajomości programu,w banku obsługuje 5 pań,a tylko ta jedna ma możliwości wypłaty i likwidacji kont,reszta się tłumaczy że nie ma uprawnień. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zróbcie cos wreszcie z tymi kodami sms do potwierdzenia przelewu,pzychodzą kiedy chcą albo trzeba sto razy wpisywać dane do przelewu i wtedy zadziała. Bank się popsuł po połączeniu się z BGZ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Póki był tylko BGŻ było dobrze, po połączeniu, zaczęło się, pobierają opłatę za wszystko, a było do tej pory za darmo, boję się, że będą pobierać opłatę za wejście do tej budy. Zrezygnowałbym z banków tych współczesnych złodziei, ale niestety prowadząc firmę jestem przymuszony fizycznie do płacenia haraczu. Czy jest jakiś bank w Polsce, godny zaufania? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka. Nie polecam. Obsługa w moim oddziale strasznie nie miła i nie pomocna. Nowiuteńka karta płatnicza w każdym sklepie ma problem z autoryzacja płatności. Po kilku próbach i tak kończyło się zakupami za gotówkę. Zgłaszane do banku, niestety nic się nie da zrobić. Problem z zalogowaniami do serwisu internetowego. Kłopot z płatnościami za zakupy online. Serwis z niezbyt jasnym interfejsem. Ponadto częste problemy ze stroną logowania. Koniec, końców rezygnacja z usług banku i rozwiązanie rachunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Otworzyłak konto w BNP /BGŻ banku połączonym wg reklam w jeden Bank, ale to fikcja. Gdy poszłam do dawnego BGŻ obecnie BNP BGŻ okazało sie że oni nie mogą obsłużyć mnie w zakresie konta jakie zakłądałam w BNP Paribas, bo fuzja nastąpiła jedynie na papierze, w rzeczywistości to nadal 2 oddzielne banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać wielkim łukiem, wcisnęli nam kartę kredytową twierdząc iż przez pierwszy rok nie będziemy za nią płacić tylko będzie opłata ubezpieczeniowa, skłamali by tylko dosłownie wcisnąć nam tą kartę i dostać za nas prowizje. W dodatku drogie prowadzenie konta, duże odsetki od kredytu i same problemy po połączeniu z BGŻ, nic nie można załatwić w ich nowych "placówkach". Jednym słowem ujmując banda złodziei !!! Przenieśliśmy się do Alior i jak na razie odpukać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy BGŻ połączył się z Paribasem klienci dużo stracili. W BGŻ przyznano mi kredyt hipoteczny na 4,22%, Tyle płacę obecnie a w momencie przyznawania wibor był znacznie wyższy.Teraz wibor jest najniższy a kredyt hipoteczny 7-8%. Wniosek po połączeniu się bank zamknął się na klienta i schodzi na psy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zapomniałem pin do kary, zdarza się, czas oczekiwania na nowy 2 tygodnie!!! Chciałem wypłacić 200 złotych w okienku i co ? Nie da się, a to awaria a to coś tam! Dysponują moimi pieniędzmi i nie pozwalają mi ich wypłacać!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na XXI wiek trochę to nie pasuje. Korzystam z banku od paru lat i było w miarę możliwości ok. Jak połączyli się z BGŻ to jakaś żenada. Chodzę do banku byłego BGŻ dość że wpłata trwa około 20min to jeszcze obsługa nie miła panie z muchami w nosie jakaś masakra. Zróbcie coś z tym!!! Pomyście o wplatomatach jak inne banki mają albo przeszkolcie pracowników z obsługi klienta. Dla informacji korzystam z banku Galeria Krakowska :-/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zupełny brak profesjonalizmu i kompetencji , pracownicy nie znają warunków oferowanych produktów. Lepiej byłoby gdyby nie przekazywali żadnych informacji, niż wprowadzali w błąd!!! Umowę zawartą, bez udziału pracowników banku, drogą elektroniczną, zdecydowanie należałoby nazwać usługą profesjonalną, z rzetelnym przekazem danych. W Oddziale straciłam ponad 2 godz (drukowanie, uzgadnianie, szepty, sprawdzenie regulaminów i ofert, zabawa) i na koniec mam i tak wyższe oprocentowani, niż uzyskane w dniu zawarcia umowy!!! \r\nOsoby udzielające kredyt nie poinformowały mnie należycie o warunkach finansowania - wprowadziły mnie w błąd i naraziły na straty . Czytajcie wszystkie załączniki do załączników od załączników . W żadnym wypadku nie słuchajcie Doradców!!! Albo lepiej, zmuszajcie ich do spisania warunków na 1 kartce i podpisania, jak oświadczenie , że to wszystko! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank czynny tylko do godziny 16, czyli każdy normalnie pracujący człowiek musi iść przed pracą. Od otwarcia banku do rozpoczęcia pracy mam tylko 30 min. Kiedy było to tylko BGŻ nigdy nie było problemu, dwa okienka i nawet jeśli przy jednym był zator przy drugim wszystko szło szybciutko, a teraz? Przychodzę do banku 5 min po otwarciu, a tam Pani robi wpłatę na kilka tysięcy w bilonie i Panie przy obu okienkach to liczą. Nie dość że robią to powoli to jeszcze jedna się myli więc obie zaczynają liczyć jej część i jeszcze mają z tego ubaw nie przejmując się, że ludzie czekają, a spora część (tak jak ja) wychodzi wkurzona bez załatwienia swojej sprawy. Szkoda słów na taką obsługę klienta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
bank na miarę XX wieku w komuniźmie. Co to za godziny otwarcia? Przeważnie do 16-tej. To bank do obrabowywania emerytów? złe i mylne informacje na stronach internetowych. Żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od trzech dni nie udaje mi się wypłacić euro bo nie mają gdzie ja żyję-wiem,w para kraju z para bankiem,szkoda że już nie ma bgż skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dobry limit na koncie ( 10 % rocznie za wykorzystane środki i to bez prowizji), jedyny mały minusik że czekałem dobę na przyznanie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nie narzekam , konto bez opłat, kredyt na ror 10%, a jak wezmę na samochód to dopisze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od momentu połączenia z bgż jest tragedia. a był taki fajny bank. Paribas był przyjazny dla klienta, a teraz oddział zamknięty a w BGŻ obsługa fatalna to taki stary bank typu marmury zamknięte kasy i stanowiska bo na kawe sobie ktoś poszedł, więcej kierowników niż pracowników. Ocena by była wyższa żeby nie bgż skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »