BZ WBK

Adres siedziby:
Bank Zachodni WBK S.A.
ul. Rynek 9/11
50-950 Wrocław

Infolinia Banku BZ WBK:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
1 9999

Z zagranicy:
+48 (61) 81 19999

(330 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Bank Zachodni WBK to jeden z największych i najbardziej nowoczesnych polskich banków, lider rynku w zakresie usług elektronicznych i poziom…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

330 Opinie

użytkownik
Ocena:
Kiedy zakładałem konto i korzystałem z niego w Kredyt Banku wszystko było w porządku. Niestety sytuacja pogorszyła się bardzo po przejęciu przez bzwbk. 1. Obsługa w oddziale na Słowackiego w Rzeszowie: wiecznie kolejki, nigdy (a byłem c.n. kilkanaście razy) nie udało mi się załatwić sprawy krócej niż 45 min, puste stanowiska obsługi albo pani, która najpierw prosi by podjeść a potem okazuje się że ona nie zajmuje się kredytami, tylko koleżanka (Pani U), która obsługiwała nie tylko kredyty ale wszystkich jak leci, także tych, którzy mogli zostać obsłużeni w innym okienku - zero organizacji. Pani U z kolei kiedy słyszała pierwsze pytanie albo stwierdzała, że ... nie zajmuje się kredytami albo odsyłała do koleżanki (Pani B), która wcześniej odesłała mnie bo ona ... już nie zajmuje się kredytami... Dowiedzenie się czegokolwiek graniczyło z cudem. Szczytem wszystkiego było kiedy Pani U udzielała innej odpowiedzi na pytanie, a odpowiedzi na to samo pytanie zadane online przychodziła odpowiedź sprzeczna z jej odpowiedzią. Kiedy zapytałem o co chodzi, usłyszałem że ona ma następnego klienta... Dodam, że różnica w odpowiedziach miała swoje przełożenie na ewentualne straty finansowe dla mnie. Dopytanie o rzeczy podstawowe z punktu widzenia spłaty kredytu - np. wyliczenie kwoty do spłaty czy ustalenie podstawy kwoty do ubezpieczenia wymagało kilku mejli oraz wizyt w oddziale - masę straconego czasu i nerwów. Nie mieli żadnych przeszkód w dzwonieniu i wciskaniu kolejnych kredytów, nawet wtedy gdy wycofałem zgodę na to najpierw na stronie potem osobiście w oddziale. Rozmowy prowadzone z innymi czekającymi potwierdzały niezadowolenie b. klientów Kredyt banku z obniżenia jakości obłsugi - dot i zwykłych klientów i prowadzących działalność. Składanie pytań elektronicznie często kończyło się zamiast odpowiedzi informacją, że trzeba zadzwonić (a raczej próbować się dodzwonić na tzw. infolinię) albo odwiedzić oddział (patrz wyżej), pytaniem przez odpowiadających po raz n-ty o informacje, które bank miał w systemie lub poprzednich odsłonach zapytania złożonego online. Infomracja moim zdaniem (a mam porównanie z innymi bankami) na poziomie dna, chaos, marnowanie czasu klienta. Pod koniec miesiąca złożyłem dyspozycję likwidacji konta otrzymałem potwierdzenie, pomimo tego pobrano ode mnie opłaty za prowadzenie konta w kolejnym miesiącu kiedy z konta już nie korzystałem i bank nie świadczył mi żadnych usług. W dniu likwidacji konta pracownik oddziału, w którym składałem likwidację poinformował mnie, że warunkiem rozwiązania umowy jest przelanie wszystkich środków widniejących na moim koncie jako dostępne, co też zrobiłem. Kilka dni później bank pobrał opłatę za sms kody. W wyniku nieprawidłowego działania systemu komputerowego banku (liczba wykorzystanych smsów była przecież ?znana? systemowi w dniu złożenia dyspozycji) naliczono opłatę oraz pobrano odsetki. Brak możliwości pobrania bezpłatnie wyciągu z mojego konta (przez kilka dni wyciągi nie były w ogóle dostępne ? pojawiał się komunikat o ?chwilowej niedostępności systemu?, która to chwila trwała kilka dni, natomiast po spłaceniu kredytu we wrześniu wyciągi z kredytu przestały być dostępne w systemie z racji rozwiązania umowy w wyniku spłaty ? kiedy więc miałem pobrać ww. wyciąg?) Nie widzę powodu, bym z powodu wadliwego działania systemu leżącego w całości po stronie banku musiał płacić za dokument który powinien był być dla mnie bezpłatnie dostępny w systemie banku. Wniosek: warto poszukać innego banku, który nie będzie pobierał 5 zł za wybranie pieniędzy z obcego bankomatu samemu mając ich 3-4 np. w Rzeszowie, wszystkie praktycznie w tym samym miejscu, nie trzeba płacić za sms-y, które traci się bo ktoś nie zrobił tego co do niego należy (patrz: wycofanie zgody na marketing) i użerać się z niekompetentnymi pracownikami obsługi. Jest kilka banków, które oferują darmowe prowadzenie konta bez żadnych warunków i kolejne kilka, które robią to po spełnieniu warunków łatwy do dotrzymania dla przeciętnego klienta. Wystarczy sie rozjerzeć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od ponad 15 lat. Wszystkie oszczędności trzymam u nich na koncie oszczędnościowym VIP. Do zeszłego miesiąca było ok. Oprocentowanie 1,25% i brak opłat za transakcje. Dzisiaj patrzę... pobrane 20zł za jeden przelew, a poza tym przyrosło dużo mniej odsetek niż w zeszłym miesiącu - powód - zmniejszyli oprocentowanie. Oczywiście ani o jednej ani o drugiej zmianie poinformować nie łaska. No cóż... rozumiem, że są dużym bankiem i mają w nosie klienta, więc chyba najwyższa pora dać szansę konkurencji. NIE POLECAM BZWBK! P.S. Pół gwiazdki dostali za ogarniętych pracowników, bo produkty mają do... wymiany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zapłaciłem 30zł w internecie z karty kredytowej bz-wbk , pobrali 10 zł prowizji toj. 33% hieny- omijać szerokim łukiem !!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, na zamknięcie rachunku czekałam 2miesiące,a okres wypowiedzenia trwa miesiąc(przynajmniej w innych bankach) .Na okresie wypowiedzenia naliczali mi opłaty?!Odpowiedzią dlaczego tak długo trwa zamykanie rachunku? dostałam odpowiedź zwrotną:bank w którym zakładałam konto do którego ,,jestem przypisana"jeszcze tego nie zrobił.Żenada!!a co mnie jako Klienta to obchodzi??mnie interesuje dlaczego konto nie jest zamknięte.To wasz problem dlaczego ktoś tego nie zrobił.... Klient cały czas płaci...czy wypowie umowę czy nie opłaty ma dopóki ktoś konta nie zamknie... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Aby dostać potwierdzenie że zamknęłam u nich kredyt szanowni państwo chcą 50 zł - za jeden świstek papieru. Złodziejstwo i tyle. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na świecie zamknięcie rachunku kosztowało mnie 33 zl skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »