Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od 1990 roku. Ja…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

299 Opinie

użytkownik
Ocena:
Marża dla kredytu hipotecznego miała być , po negocjacjach, o 0,1 % niższa, ale tuż przed podpisaniem umowy kredytowej zakomunikowano mnie, że ze względów technicznych nie ma możliwości przyjęcia wynegocjowanej marży. (!) Poza tym, opłata z tytułu ubezpieczenia niskiego wkładu z początkowej kwoty 850 zł wzrosła do ponad 2400 zł !. Bank to tłumaczył tym,że przedstawiciel Aspiro podał mi wersję dla innego rodzaju kredytu. Tymczasem, chodziło o to jeden, ten sam , produkt. Wykorzystali moje zaufanie. Uważam, ze to bank, który działa w sposób co najmniej nieelegancki. Nie można ufać. Postaram się jak najszybciej spłacić kredyt, żeby nie mieć z tym bankiem nic wspólnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybkość załatwienia formalności z uruchomieniem kredytu woła o pomstę do nieba. Już po skompletowaniu dokumentów, zakończeniu negocjacji, bank jeszcze przez dwa tygodnie "mielił" wszystko, choć miało to trwać 6 dni robocze, aby w końcu dokonać wypłaty środków. Bank ma czas na wszystko, opóźnienia, czy długie czas oczekiwania na załatwienie czegokolwiek, jest tłumaczone centralizacją decyzji. Dotyczy to także wystawienia zaświadczenie dla notariusza, celem zgłoszenia wniosku o wpis hipoteki (tydzień, a po wykłóceniu się , czas oczekiwania na dokument skrócił mi się o 2 dni). Co z tego, że bank przelał środki deweloperowi, skoro do tego czasu i potem, podnosi mi się ciśnienie. Odradzam taki bank. Piękne słówka, ale jak przychodzi co do czego, to tylko nerwy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyt hipoteczny, a dokładnie konsolidacyjny hipoteczny. fakty: bardzo dobra historia w BIK, wysokie dochody. niestety nie lubią tych z działalnością, choć ja prowadzę swoją od 10 lat i mam wysokie dochody. widocznie uważają, że jak ktoś dużo zarabia to dziwne ,że szuka kredytu. ODRADZAM ! po tym w DNBNord dostałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konto osobiste 0%, a konto oszczędnościowe sporo gorzej niż u konkurencji.. Dostęp internetowy: Częste i długie awarie serwisu www, przelewy do innych baków nie są realizowane od od piątku do poniedziałku, ale tak jest zwykle i w innych bankach. Gorzej, że przelewy w ramach wewnętrznych rachunków, a nawet własnego konta również wtedy nie działają. Ogólnie bardzo kiepsko. . Obsługa klienta w placówce: W normie, raczej pozytywnie. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie mam zdania, nie korzystałem. . Elastyczność oferty: Duże braki w tym zakresie. . Wysokość opłat i prowizji: Pod tym względem można polecić. . Oferta kart płatniczych: W normie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się naciągnąć na kredyt w DB.\r\nCiągłe przedłużanie otrzymania transz a w efekcie płatne aneksy.\r\nAnalitycy wciąż robią wszystko aby przeszkadzać i nie dać transz czego skutkiem są właśnie płatne aneksy.\r\nObsługa i obostrzone przepisy nie dla klienta a dla nich i ich zysków\r\nNie dajcie się nabrać na rankingi, oni sami sobie podbijają punktację, poczytajcie opinie w niecie\r\nNiestety ja się zgapiłem a teraz przez lata będę żałował i płacił. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem założyć konto dla działalności gospodarczej. Najpierw usłyszałem, że musi być zgoda centrali na założenie konta dla sklepu internetowego. Potem czekałem kolejne dni na odzew. Wniosek złożyłem we wtorek i sprawa miała być załatwiona do piątku. W piątek kontaktu zero. W poniedziałek krótki telefon z pewnym zapytaniem i informacja, że najpóźniej jutro czyli we wtorek konto będzie założone. We wtorek znowu cisza. Sfrustrowany długim oczekiwaniem i "olewaniem" mnie jako klienta, założyłem konto w baku w którym trwało to 30 minut. W środę po południu Pani mnie poinformowała, że może się ze mną umówić na podpisanie umowy, ale już podziękowałem. Także założenie konta w moim przypadku trwałoby ponad tydzień. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: podczas wykonywania przelewu miałem wpisać kod z smsa, zamiast strony do wpisania kodu pojawiła sie strona do logowania. zalogowałem się i wykonuje czynność od początku. pojawia się strona do wpisania kodu ale wpisuje drugi kod ponieważ uznałem ze ten pierwszy bedzie niewłaściwy z powodu pojawienia sie strony z logowaniem. wszystko poszło dobrze tylko po weekendzie kiedy to wszystkie przelewy zostały zrealizowane zauważyłem, ze właśnie ten jeden przelew który wykonywałem ponownie poszedł dwa razy. od razu zgłosiłem to na infolinii ze taka sytuacja nie miała mieć prawa się wydarzyć, że na jednym kodzie system wykonał dwa razy ten sam przelew. mija tydzień i jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi i nikt się tym nie zainteresował. Radzę zastanowić się nad wyborem tego banku. wcześniej miałem konto w PKO i LUKAS-ie. Zastanawiam sie nad powrotem do jednego z nich. Lepiej zapłacić 2-3zł i mieć spokój. Tam nie zdarzyło mi się nic podobnego. Poza tym starałem się o debet na koncie. Musiałem wypełnić kilka stron specjalnego wniosku w którym wymagano szczegółowych danych jak bym starał się o kredyt hipoteczny a i tak nie przyznano mi go przy stałych dochodach powyżej 3 tys.zł. gdzie w PKO debet 1 tys.zł przyznawany jest bez wniosków....jakby automatycznie.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »