Deutsche Bank Polska

Adres siedziby:
Deutsche Bank Polska S.A.
ul. Lecha Kaczyńskiego 26
00-609 Warszawa

(299 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Na rynku polskim Grupa Deutsche Bank prowadzi działalność od 1990 roku. Ja…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

299 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bank ma najwyższy albo jeden z najwyższych spredów na rynku kredytów walutowych, tym samym oprocentowanie kredytu walutowego jest sprytnie ukryte. Sumując jednak spread na walucie i marże banku będzie to jedno z wyższych oprocentowań.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział w Gliwicach robią wszystko, żeby stracić klientów. Za opinie wystarczy fakt, ze Pani, która jako doradca poleciła mnie podobno bezpieczna inwestycje (strata ok 40% przed kryzysem) awansowała. Ciekawe kryteria. Zmienili zasady obsługi kont, żadnej informacji, a po wyczerpaniu środków wezwanie do zapłaty. Na proste pytania wymijające odpowiedzi. Szkoda czasu i kasy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt mieszkaniowy - warunki podczas zawierania umowy bardzo dobre :) potem 1. wprowadzane są opłaty za konto lub proponowany odpłatny aneks do umowy 2. polisy ubezpieczenia mieszkania początkowo akceptowane, później wymagane są z coraz większymi zabezpieczeniami, czyli droższe 3. w kredycie walutowym początkowe spredy są stopniowo zwiększane PODSUMOWANIE: z upływem czasu bank wprowadza opłaty i podejmuje działania istotnie zwiększające koszty ODRADZAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoka i jeszcze interpretują zawsze na swój sposób nieprecyzyjne zapisy regulaminu.. Dostęp internetowy: Totalne dno. Komentarze niezrozumiałe, szukanie czegokolwiek to jak igły w stogu siana. Elastyczność oferty: Prostych rzeczy nie potrafią naprawić. Coś źle wprowadzą i naprawa powoduje uszkodzenie innej opcji.. Wysokość opłat i prowizji: Wysoka i nieodpowiednia do sytuacji. Jasność oferty: Ten bank to przechowalnia nieudaczników. Prezes chyba prowadzi instytucję charytatywną dla osób nie mogących znaleźć pracy gdzie indziej. Nie mają pojęcia co oferują. Nie chcą odpowiadać pisemnie, a wolą telefonicznie, bo potem mogą się ze wszystkiego wykręcić.. Minimum formalności: Biurokracja połączona z elokwencją polityków. Większe magazyny papieru mają niż wszystkie razem składnice makulatury. Każdy klient ma umowę i do tego dziesiątki aneksów już w pierwszym etapie podpisywania umowy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: podają niższe, a w rzeczywistości jest wyższe. Dostęp internetowy: System im się sypie. Mają wyłączyć jedną opcję, to blokują dostęp dla wszystkich kredytobiorców. Anulują bez dyspozycji kody TAN. Potem trzeba wszystko od nowa robić.. Wysokość opłat i prowizji: Zagmatwane i nieuzasadnione opłaty. Kasują gdzie się da.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Dramat. Ciągnie się miesiącami i w sprzeczności z regulaminem, a reklamacje rozpatrują też długo, po czym nic sensownego nie piszą. . Możliwość negocjacji oferty: Zerowa. Doradca popełnił błąd i obiecał rekompensatę w postaci atrakcyjnych warunków. Potem sprawą zajęła się inna osoba o nic nie dała, a jeszcze pogorszyła warunki.. Różnorodność zabezpieczenia: Beznadzieje. Wyłącznie hipoteka, cesja ubezpieczenie itd. potrójne zabezpieczenie standardowe i żadnych innych. Nawet zamrożona gotówka na koncie nie jest dla nich zabezpieczeniem.. Dostępność w różnych walutach: Dno i bąbelki. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Koszmar. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Źle obliczają oprocentowanie. Jak się klient upomni, to przyznają rację, a tak to wszystkich łupią.. Dostęp internetowy: Dno totalne. System transakcyjny działa, jakby był w fazie daleko przed Beta. Komentarze w systemie nie odpowiadają funkcjonalności. Np. te dotyczące przeczytania komunikatów i przenoszenia ich do zachowanych. Przelewy wykonywane ręcznie przez pracowników, dlatego przy przelewie w obrębie tego samego banku w sobotę czeka się do poniedziałku, czego nie ma w mBanku.. Obsługa klienta w placówce: ZERO kompetencji. Nie znają podstawowych pojęć. Informują o terminie dostarczenia dokumentu z księgi wieczystej, a potem się okazuje, że wszystko jest źle. Informują, żeby dostarczyć po 2 tyg. a potem się okazuje, że za wcześnie wszystko trzeba od nowa robić i płacić.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Czas oczekiwanie na załatwienie sprawy dramatyczny. Analitycy nie stosują się do regulaminu banku. Raz wydają decyzję na 90 dni, raz na 78. Wszystko pokręcone, a klient cierpi.. Elastyczność oferty: Wszystko sztywne jak w dybach. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko każą płacić, nawet za to co ustawowo należy się klientowi za darmo. Są wyroki w tych sprawach, a bank nadal swoje.. Oferta kart płatniczych: wyzyskują niewiedzę klientów i wyłudzają dane osobowe i przekazują je dalej.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porazka placówka w Przemyslu ospała,wolnai mozolna,ta sama kwote kredytu dostalam w Kredyt Banku w przeciagu 2tygodni, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt hipoteczny zdecydowanie dla osób cierpliwych i o mocnych nerwach. Polecam załatwiiać go z doradcą kredytowym. Wynik koncowy jednak rekompensuje trudności, warunki zaproponowali mi najlepsze ze wszystkich banków. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »